home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 458 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge - FM 16
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge - FM 16  (Læst 78351 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #15: 08 Nov 2015, 10:30 »

Håber snart der dukker en fyring op  Smiley

Fedt med endnu en der er frisk  Thumbs Up

Sidste år kom jeg til BPL og vandt CL 2 gange og 2 mesterskaber. Så det er bestemt ikke umuligt  Wink


Her i Livingston går det glimregne. Holdet har fortsat deres første nederlag tilgode efter jeg er trådt til  Smiley

Hvad år var du nået til på det tidspunkt?
Den største udfordring må være at vinde Euro league med en skotsk klub.

Jeg har nu overstået mine 100 dage, og det gik godt nok ikke særlig godt. En 8 plads var alt hvad det kunne blive til.  Peace
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #16: 08 Nov 2015, 11:27 »

Jeg skulle hen til Februar for et finde et nyt job. Det blev hos Falkirk, som jeg har overtaget mens de ligger på en 4. plads. Så det burde være muligt med oprykning i første sæson!
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #17: 08 Nov 2015, 11:40 »

Jeg er med på vognen igen. Denne gang er manager John McTavish startet op i East Stirlingshire!

I forhold til sidste gang jeg var med, nåede jeg også til PL, hvor jeg vandt champions league 1 gang og ligaen 2 gange med Tottenham. Så det er bestemt muligt.

Jeg var 4 år i skotland (inklusiv de 100 dage i east stirlingshire), fordi jeg var virkelig heldig med lodtrækningen og præstationer generelt i europa. Så det er skam muligt
« Seneste Redigering: 08 Nov 2015, 11:44 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #18: 08 Nov 2015, 13:04 »

Jeg måtte helt frem til den 17. marts 2017 inden Falkirk på en 5. plads med fire kampe tilbage (4 point op til playoff) tilbød mig jobbet.. Så nu er det det også her jeg befinder mig!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #19: 08 Nov 2015, 13:15 »

Jeg måtte helt frem til den 17. marts 2017 inden Falkirk på en 5. plads med fire kampe tilbage (4 point op til playoff) tilbød mig jobbet.. Så nu er det det også her jeg befinder mig!

Se det er en god udfordring, der skal der præsteres fra start af  Thumbs Up

Med 8 kampe igen, ligger jeg på 2. pladsen. 6 Point op til Rangers på første pladsen, og 6 point ned til 5. pladsen.
Så umildbart ligger jeg lunt i svinget  Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #20: 08 Nov 2015, 13:22 »

Hvad år var du nået til på det tidspunkt?
Den største udfordring må være at vinde Euro league med en skotsk klub.

Jeg har nu overstået mine 100 dage, og det gik godt nok ikke særlig godt. En 8 plads var alt hvad det kunne blive til.  Peace

Tror det var 2027....

Det skotske klaret jeg vidst på 5 sæsoner  Smiley

Jeg skulle hen til Februar for et finde et nyt job. Det blev hos Falkirk, som jeg har overtaget mens de ligger på en 4. plads. Så det burde være muligt med oprykning i første sæson!

Jeg måtte helt frem til den 17. marts 2017 inden Falkirk på en 5. plads med fire kampe tilbage (4 point op til playoff) tilbød mig jobbet.. Så nu er det det også her jeg befinder mig!

Fedt i har er kommet videre... Ville gerne have haft Falkirk men må jo leve med Livingston  Smiley

Jeg er med på vognen igen. Denne gang er manager John McTavish startet op i East Stirlingshire!

I forhold til sidste gang jeg var med, nåede jeg også til PL, hvor jeg vandt champions league 1 gang og ligaen 2 gange med Tottenham. Så det er bestemt muligt.

Jeg var 4 år i skotland (inklusiv de 100 dage i east stirlingshire), fordi jeg var virkelig heldig med lodtrækningen og præstationer generelt i europa. Så det er skam muligt

Cool du også er på i år  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #21: 08 Nov 2015, 13:31 »

Fire sejre i fire mulige kampe, så det betød en tredjeplads og playoff! Nu venter Morton som var et af de to hold jeg overhalede på vejen, og som jeg i øvrigt slog på udebane med 1-0! Smiley Fortrøstningsfuld.d k!

EDIT: Endnu en titel som månedens manager er tilføjet til CV'et!
« Seneste Redigering: 08 Nov 2015, 13:33 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #22: 08 Nov 2015, 15:23 »

Ikke verdens bedste start det lykkedes mig at få i Raith, og med 6 kampe tilbage, så ser det ikke ud til, at jeg når Play-Off i år. Spillet er forrygende, men det kniber med at skabe de helt store chancer, og dermed også målene. Godt at høre I andre har så god tur i den!
Logged

Naah.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #23: 08 Nov 2015, 15:26 »

Ikke verdens bedste start det lykkedes mig at få i Raith, og med 6 kampe tilbage, så ser det ikke ud til, at jeg når Play-Off i år. Spillet er forrygende, men det kniber med at skabe de helt store chancer, og dermed også målene. Godt at høre I andre har så god tur i den!

Det er også noget af en udfordring for dig!

Jeg vandt 7 ud af 8 kampe i sæsonen - desværre var den sidste nok til at vi ikke rykkede op. Jeg tager en sæson i championship og forventer oprykning!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #24: 08 Nov 2015, 16:48 »

Ikke verdens bedste start det lykkedes mig at få i Raith, og med 6 kampe tilbage, så ser det ikke ud til, at jeg når Play-Off i år. Spillet er forrygende, men det kniber med at skabe de helt store chancer, og dermed også målene. Godt at høre I andre har så god tur i den!

Som sagt, så gjort.

Stillingen endte som følger:
https://gyazo.com/c51a102a0b0d0ed68d3945779689e0cf

Ikke det jeg havde forventet og håbet på, men desværre situationen. Det er dog lidt af en trøst, at der ikke er længere end 2-3 point op til Play-off.

Der er dog en meget svag økonomi i klubben, og det kommer at knibe med store investeringer til næste sæson. Men måske lykkes det på et tidspunkt Opstemt

Det er også noget af en udfordring for dig!

Jeg vandt 7 ud af 8 kampe i sæsonen - desværre var den sidste nok til at vi ikke rykkede op. Jeg tager en sæson i championship og forventer oprykning!

Også lidt af en udfordring har det vist sig at være! Det vil vise sig om det lykkes engang. Smiley

EDIT: Hvis jeg bare havde spillet knap så mange kampe uafgjort! Men sådan er det vel nu engang. Hvodan gik det jer andre?
Logged

Naah.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #25: 08 Nov 2015, 17:16 »

Jeg er lige blevet færdig med 1. sæson. Endte på 2. pladsen med Falkirk, Rangers var total ustoppelige.

I min slutspil's kamp blev St. Mirren slået med 5-2 samlet, hvilket betød jeg var klar til to skæbne kampe mod Dundee. Her lagde jeg dog ud med at vinde 3-0 hjemme, også var den jo stort set i hus. På udebane blev det 3-3.
Så oprykning kom sku i hus til sidst  Thumbs Up

Så er spørgsmålet om jeg skal forsætte hos Falkirk, eller om jeg skal sige op, og håbe en af de større klubber kommer til at mangle en manager.
Hvad har i andre tænkt jer at gøre?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #26: 08 Nov 2015, 17:40 »

Jeg har helt sikkert tænkt mig at sige op, men det er også udelukkende fordi, at HVIS jeg rykker op, så er det på et komplet lykketræf. Ydermere, så er økonomien fuldstændigt elendig, så jeg skifter helt sikkert klub Smiley
Logged

Naah.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #27: 08 Nov 2015, 17:57 »

Ja, det er selvfølgelig en større udfordring og blive i klubben. Man burde næsten sige op og vente på at Aberdeen fyre deres manager. Han blev dog allerede fyret i første sæson her hos mig, så det er ikke til og sige hvornår det sker igen  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #28: 08 Nov 2015, 19:02 »

Jeg er lige blevet færdig med 1. sæson. Endte på 2. pladsen med Falkirk, Rangers var total ustoppelige.

 I min slutspil's kamp blev St. Mirren slået med 5-2 samlet, hvilket betød jeg var klar til to skæbne kampe mod Dundee. Her lagde jeg dog ud med at vinde 3-0 hjemme, også var den jo stort set i hus. På udebane blev det 3-3.
Så oprykning kom sku i hus til sidst  Thumbs Up

Så er spørgsmålet om jeg skal forsætte hos Falkirk, eller om jeg skal sige op, og håbe en af de større klubber kommer til at mangle en manager.
Hvad har i andre tænkt jer at gøre?

Jeg siger min stilling op! Sidste år var jeg så heldig at få Dundee United, så jeg håber at få noget lignende igen Thumbs Up

Tillykke med oprykningen forresten!!
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #29: 08 Nov 2015, 19:39 »

Jeg siger min stilling op! Sidste år var jeg så heldig at få Dundee United, så jeg håber at få noget lignende igen Thumbs Up

Tillykke med oprykningen forresten!!

Jo tak  Thumbs Up

Jeg har besluttet mig for også at sige op. Håber på der kommer en tidlig fyring i en af top klubberne.

Med hensyn til landshold målet om VM kval. Er det noget i gør mens i er manager i en klub?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010