home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea fc
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea fc  (Læst 7527 gange)
probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Chelsea fc
« : 07 Nov 2015, 13:44 »

En tråd hvor vi kan dele de gode og dårlige erfaringer med Chelsea fc. Jeg tænker især på spillerkøb og salg, samt erfaringer med taktik, opstillinger og meget meget mere...  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 07 Nov 2015, 17:54 af probst » Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea fc
« Svar #1: 09 Nov 2015, 17:01 »

Nu har jeg selv spillede 21 kampe og det fungere ikke rigtigt.. jeg ligger pt. nr. 5 og d. costa score bare ingen mål. og det sammen gælder falcao... ØV! er der nogle der har bedre erfaringer med dem og Chelsea, både taktisk og teknisk.. og ikke mindst hvordan man får gang i de ellers så stærke angribere... Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Chelsea fc
« Svar #2: 09 Nov 2015, 17:04 »

Det går da super i forhold til virkeligheden. Wink
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea fc
« Svar #3: 09 Nov 2015, 19:07 »

Det går da super i forhold til virkeligheden. Wink

haha, ja det må man da sige...  Tunge
Logged

Williamgj02
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea fc
« Svar #4: 10 Nov 2015, 18:09 »

Nogle som ved om Loftus-Cheek og Solanke bliver gode
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea fc
« Svar #5: 16 Nov 2015, 11:45 »

De får begge kun tre stjerner i potentiale, men derimod er Pasalic, Manea og AC pænt store talenter.
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea fc
« Svar #6: 16 Nov 2015, 21:31 »

hvordan er jeres taktik og formation.. og kan i få costa eller falcao til at score nogle mål....?
Logged

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Chelsea fc
« Svar #7: 16 Nov 2015, 23:52 »

hvordan er jeres taktik og formation.. og kan i få costa eller falcao til at score nogle mål....?

Spillede en 4-2-3-1 med offensive kanter - Costa scorer ingen mål... Forstår det ikke.. Hverken som komplet eller defensiv.
I mine andre spil når jeg får kigget over i EPL er han tit topscorer...
Help? 🙈
Logged

overvad
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea fc
« Svar #8: 19 Nov 2015, 19:18 »

Vandt første sæson med 2 point ned til Tottenham. Jeg spiller 4-3-2-1 med matic ankermand, ramires felt til felt, fabregas offensiv playmaker, pedro højre fløj, hazard indvendig angriber og costa eller morata (købt for 430 i første sæson) som komplet angriber. Costa 12 mål morata 17 mål - falcao røg uden tøven tilbage til monaco, samme dag jeg tiltrådte som manager. Jeg spiller ikke med en offensiv midt, da min filosofi er solidt forsvar og kontra bold.

Har i min anden sæson solgt cahill og remy til arsenal for 310, cuadrado til man u 380, samt solgt mange af talenterne for ca 250 sammenlagt. Har ankaffet mig danilo 450 mil, de vrij 300 og rugani 280. Det skal siges at jeg gik ben hårdt efter hummels og bellerin. Jeg fik lov at forhandle ved 570, men mats valgte sit elskede dortmund istedet. Bellerin var meget interesseret i at skifte til rivalerne, men arsenals nye træner ancelotti, var ikke til at hugge eller stikke i.

loftus cheek er nu blevet backup for matic, chalobah for ramires og willian og oscar kan erstatte fabregas. Alt i alt ser det godt i i min anden sæson. Ligger nr 3, 5 kampe spillet, 4 vundet og en uafgjort mod watford.

anden sæson

                        courtois

danilo          de vrij       terry           azpilicueta

                            matic
                Fabregas       ramires

Pedro                                             hazard


                      Morata/Costa
« Seneste Redigering: 19 Nov 2015, 19:24 af overvad » Logged

overvad
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea fc
« Svar #9: 06 Dec 2015, 10:24 »

Er nu nåede til min 4 sæson. Har vundet mesterskabet 3 gange i rap, dog med kamp fra både Liverpool og Man U. Har ikke som sådan satset på unge talenter, men købt mig til succes. Sæson 2017 blev lewandowski hentet for 480 mil og ud røg costa (napoli 350 mil). Bale blev også hentet til klubben det år, for 670 mil og har gjort det fantastisk. Rugani er blevet et monster og er nu klubbens anfører. jeg har i dette sommer vindue hentet alaba til min venstre back, da azpilicueta er faldet af på den. Det skal sige at baba Rahman er røget til atletico for 340 mil. Så er de bruyne hentet tilbage for 370 (var utilfreds i city). lineup ser således ud.

                            courtois
Danilo              de vrij     Rugani          alaba 

                                Matic
                         Tielemans

Bale                   de bruyne                 Hazard

                      morata/lewandowski
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea fc
« Svar #10: 06 Dec 2015, 21:03 »

jeg er blevet fyret og har overtaget holdet igen! det fungere slet ikke... jeg har spillerene til en bred 4 2 3 1  eller en 4 2 2 2, men mit forsvar lukker nål ind konstant, ikke mindst den sidste kamp mod norwich som jeg tabte hjemme 2 - 4! føj!!! mine angriber score heller ingen mål. pis  Sur Grin



Er nu nåede til min 4 sæson. Har vundet mesterskabet 3 gange i rap, dog med kamp fra både Liverpool og Man U. Har ikke som sådan satset på unge talenter, men købt mig til succes. Sæson 2017 blev lewandowski hentet for 480 mil og ud røg costa (napoli 350 mil). Bale blev også hentet til klubben det år, for 670 mil og har gjort det fantastisk. Rugani er blevet et monster og er nu klubbens anfører. jeg har i dette sommer vindue hentet alaba til min venstre back, da azpilicueta er faldet af på den. Det skal sige at baba Rahman er røget til atletico for 340 mil. Så er de bruyne hentet tilbage for 370 (var utilfreds i city). lineup ser således ud.

                            courtois
Danilo              de vrij     Rugani          alaba 

                                Matic
                         Tielemans

Bale                   de bruyne                 Hazard

                      morata/lewandowski
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
En chelsea guide
« Svar #11: 29 Dec 2015, 20:01 »

Til de interesserede er jeg faldet over denne Chelsea mini-guide

http://www.plbold.dk/nyhed/football-manager-guide-chelsea
« Seneste Redigering: 29 Dec 2015, 20:21 af mama99ai » Logged

Mathiasrs
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea fc
« Svar #12: 29 Dec 2015, 20:22 »

Jeg er ca halvejs inde i første sæson. Ligger på 2. plads og spiller bare rigtig godt i BPL. I CHL er det komplet anderledes hvor jeg ligger på en 3. plads, inden sidste gruppekamp.

Costa scorer på samlebånd, mens Guarin som jeg købte i Inter spiller fejlfrit. En utrolig komplet spiller.

Jeg har lige solgt Oscar til Man Utd, for en klækkelig sum, og skal nu ud og filosofere i en ny CAM.

En ting er sikkert... Courtois redder MANGE point!!!
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea fc
« Svar #13: 02 Jan 2016, 12:20 »

Jeg er ca halvejs inde i første sæson. Ligger på 2. plads og spiller bare rigtig godt i BPL. I CHL er det komplet anderledes hvor jeg ligger på en 3. plads, inden sidste gruppekamp.

Costa scorer på samlebånd, mens Guarin som jeg købte i Inter spiller fejlfrit. En utrolig komplet spiller.

Jeg har lige solgt Oscar til Man Utd, for en klækkelig sum, og skal nu ud og filosofere i en ny CAM.

En ting er sikkert... Courtois redder MANGE point!!!

taktik og opstilling Smiley
Logged

Mathiasrs
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea fc
« Svar #14: 04 Jan 2016, 15:04 »

taktik og opstilling Smiley
[/qotue]

Jeg kører som relt med 4-2-1-3

Courtois på mål
VB: Azpilicueta
CB: Terry/Zouma
CB: Cahill
HB: Ivanovic
CDM: Matic/Ramires
CDM: Guarin/Mikel
COM: Hamsik/Fabregas
VW: Hazard
HW: Willian/Pedro
ANG: Costa/Kenedy

Hamsik er ny og har kun brugt ham i en kamp, men Guarin er en klasse spiller! Wink
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010