home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 286 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Celta Vigo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Celta Vigo  (Læst 4600 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Celta Vigo
« : 03 Nov 2015, 14:24 »


Real Club Celta de Vigo, S.A.D.



Jeg skal i år have gang i et helt nyt eventyr i det spanske, nemlig Celta Vigo. I FM 15 var mit helt store kærlighed Atlético, som jeg i flere omgange startede et save med, men i år er kærligheden faldet på Celta. Valget er faldet på Celta, fordi de er en klub som jeg ser på længere sigt kan skabe en masse succes for mig i FM, håber jeg da ihvertfald. Celta er helt med fremme hvor det er sjovt i ligaen og med deres sejr over Barcelona, viser de virkelig hvad de er i stand til. Jeg syntes klubben har rigtig gode forudsætninger i FM, da der er meget der kan forbedres i forhold til de helt store klubber.
Celta spiller deres hjemmekampe på Balaídos som ligger i byen Vigo, med plads til 29.000 tilskurer. Deres trup ser i år rigtig rigtig spændende ud og mange af deres spillere har et kæmpe potentiale, som er værd at udnytte.


Personligt ville jeg stille op i en 4-3-3 DM

GK: Sergio Alvarez
HB: Hugo Mallo
CB: Andreu Fontas
CB: Sergio Gomez Sola
LB: Carles Planas
DM: Nemanja Radoja
CM: Pablo Pedro Hernandez
CM: Borja fernandez
OM: Fabián Orellana
OM: Nolito
ST: Iago Aspas

Truppen besidder et rigtig stort talent, hvor spillere som; Ruben Blanco, Borja Fernandez, Jonny, David Costas. Den opstilling jeg har lavet, er jeg ikke helt sikker på endnu, da jeg faktisk endnu ikke har fået købt spillet. Jeg venter til den fulde version udkommer, men det er nogenlunde, sådan jeg ville stille op. Jeg syntes der er pladser som kan forbedres markant, men samtidig ser jeg også pladser hvor jeg skal rotere meget, da der er nogle spillere som ligeså godt kunne starte inde.
Jeg vil satse stort på egne talenter, så derfor bliver min transferpolitik der efter.

Det var lidt omkring hvordan jeg regner med at komme til at spille. Jeg håber andre er med på vognen, så vi kan få denne her tråd op og kører. Jeg skal ihvertfald nok bidrage til at det kommer til at ske.
Logged

H A L A   M A D R I D!

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Celta Vigo
« Svar #1: 03 Nov 2015, 15:23 »

Sjovt nok er jeg givet mig igang med et spil i det spanske, med Celta. og har efterhånden brugt 1½ time på preseason.
jeg er faldet for den store mængde talent der er i truppen og har brugt rigtig mange penge på at forlænge kontrakter, så frikøbsklausulerne kunne hæves en del.

Min startopstilling rummer lige nu

GK: Sergio Alvarez
HB: Jonny
CB: Andreu Fontas
CB: Balanta
LB: Carles Planas
CM: Nemanja Radoja
CM: Kristoffer Ajer
OMH: Acosta
OMC: Iago Aspas
OMV: Nolito
ST: Guidetti

Jeg har solgt en del af den ældre generation i truppen, at nævne er:

Augusto Fernandez (110 mil, Monaco)
Fabian Orellana (100 mil, Benfica)
samt en håndfuld andre aldrene spillere

Ialt: 292 mil

Og ind istedet for dem er så kommet:
Eder Balanta (35 mil)
Kristoffer Ajer (12 mil)
Jürgen Locadia (35 mil)
Lautaro Acosta (24 mil)

Ialt: 106 mil


Jeg håber at kunne bidrage med en masse possesion fodbold og håber på at kunne få kørt nogle af alle de unge talenter ind på mit hold.

Edit:
Allerede efter 3 kampe kan jeg afsløre at det ikke bliver til særlig meget Possesion fodbold..
Indtil nu, har jeg stået afventene og når bolden er taget fra modstanderen har jeg slået kontra og det sker rigtig mange gange i kampene. senest mod Las palmas hvor jeg havde bolden kun 41% af tiden men skaber alligevel 20 chancer 13 inden for mål rammen, og 3 mål. og med 3 kampe og 3 sejre er jeg pt at finde i top 2 Opstemt
« Seneste Redigering: 03 Nov 2015, 16:02 af pati924 » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Celta Vigo
« Svar #2: 03 Nov 2015, 16:12 »

Sjovt nok er jeg givet mig igang med et spil i det spanske, med Celta. og har efterhånden brugt 1½ time på preseason.
jeg er faldet for den store mængde talent der er i truppen og har brugt rigtig mange penge på at forlænge kontrakter, så frikøbsklausulerne kunne hæves en del.

Min startopstilling rummer lige nu

GK: Sergio Alvarez
HB: Jonny
CB: Andreu Fontas
CB: Balanta
LB: Carles Planas
CM: Nemanja Radoja
CM: Kristoffer Ajer
OMH: Acosta
OMC: Iago Aspas
OMV: Nolito
ST: Guidetti

Jeg har solgt en del af den ældre generation i truppen, at nævne er:

Augusto Fernandez (110 mil, Monaco)
Fabian Orellana (100 mil, Benfica)
samt en håndfuld andre aldrene spillere

Ialt: 292 mil

Og ind istedet for dem er så kommet:
Eder Balanta (35 mil)
Kristoffer Ajer (12 mil)
Jürgen Locadia (35 mil)
Lautaro Acosta (24 mil)

Ialt: 106 mil


Jeg håber at kunne bidrage med en masse possesion fodbold og håber på at kunne få kørt nogle af alle de unge talenter ind på mit hold.

Hvordan går det i ligaen? Ja god ide med at få skrevet kontrakt med dem der har en lav frikøbsklausul. Det bliver også mit første træk i klubben.
Jeg kigger selv på spillere, som Iver Fossum, Cristian Pavon som ser uhyggelig spændende ud i dette års fm. Ellers en Pepelu fra Levente. Ellers en fremtiden mand til den DM kunne være en Andres Cubas Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Celta Vigo
« Svar #3: 03 Nov 2015, 16:16 »

Jeg har netop spillet 0-0 med Sevilla, hvor jeg for første gang i denne sæson havde et lille spil overtag. men 4 kampe er overstået og sidder på en 2. plads efter madrid:

Levante 1-2 Celta
Celta 3 - 0 Rayo
Celta 3 - 2 Las Palmas
Sevilla 0-0 Celta

Topscore: Bongonda (3 mål i 2 kampe)
Assist: Acosta (2 assist i 3 kampe)

Næste 5 kampe byder på Barcelona, Eibar, Getafe, Villareal og R. Madrid, så min trup bliver først nu for alvor testet
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Celta Vigo
« Svar #4: 03 Nov 2015, 18:27 »

Jeg har netop spillet 0-0 med Sevilla, hvor jeg for første gang i denne sæson havde et lille spil overtag. men 4 kampe er overstået og sidder på en 2. plads efter madrid:

Levante 1-2 Celta
Celta 3 - 0 Rayo
Celta 3 - 2 Las Palmas
Sevilla 0-0 Celta

Topscore: Bongonda (3 mål i 2 kampe)
Assist: Acosta (2 assist i 3 kampe)

Næste 5 kampe byder på Barcelona, Eibar, Getafe, Villareal og R. Madrid, så min trup bliver først nu for alvor testet

God start, selv om det har været 'nemme' modstandere Smiley.
Ja det må man sige, håber du kan vise lidt tænder Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Celta Vigo
« Svar #5: 03 Nov 2015, 19:31 »

Så nåede jeg frem til vinter transfervinduet og det vil sige der nu er spillet 17 kampe.
Og mage til svingende resultater skal man godt nok lede længe efter. jeg indtager pt. en 7. plads, hvor den bedste kamp har været over Athletic(nr 2) hvor jeg efter at have været nede 0-2 inden pausen, går over til at spille mere direkte, og det medføre en 4-2 sejr.
Spillere som Nolito, Fontas, Wass og Carles Planas vil alle væk fra klubben, Nolito og Wass har begge fået opfyldt deres ønsker og skifter thv. PSG og Shaktar til et samlet beløb på 205 milioner. Fontas og Planas har ikke tiltrukket nogle nævneværdige tilbud, især fordi Fontas er blevet spansk starter i forsvaret.

Jeg forsøger at finde erstatninger på fri transfer, men de store klubber når at få fat i alle de nævneværdige navne, jeg forsøger dog stadig at få hevet en kanin eller to op af hatten.



Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Celta Vigo
« Svar #6: 03 Nov 2015, 20:20 »

Så nåede jeg frem til vinter transfervinduet og det vil sige der nu er spillet 17 kampe.
Og mage til svingende resultater skal man godt nok lede længe efter. jeg indtager pt. en 7. plads, hvor den bedste kamp har været over Athletic(nr 2) hvor jeg efter at have været nede 0-2 inden pausen, går over til at spille mere direkte, og det medføre en 4-2 sejr.
Spillere som Nolito, Fontas, Wass og Carles Planas vil alle væk fra klubben, Nolito og Wass har begge fået opfyldt deres ønsker og skifter thv. PSG og Shaktar til et samlet beløb på 205 milioner. Fontas og Planas har ikke tiltrukket nogle nævneværdige tilbud, især fordi Fontas er blevet spansk starter i forsvaret.

Jeg forsøger at finde erstatninger på fri transfer, men de store klubber når at få fat i alle de nævneværdige navne, jeg forsøger dog stadig at få hevet en kanin eller to op af hatten.

Endelig ser om du kan holde på Carles og fontas!
Logged

H A L A   M A D R I D!

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Celta Vigo
« Svar #7: 04 Nov 2015, 15:07 »

1. sæson er færdig spillet og endte med en 5. plads hvilket medføre EL gruppespil fra 2. sæson.
Jeg forsøgte i December og Januar og hive et par kaniner op af hatten til 2. sæson hvad angår spillere og ind fik jeg hentet:
Lucas Romero (Fri)
Cristian Espinoza (fri)
Geronimo Rulli (fri)
Fabian Noguera (fri)
Andrija Zivkovic (5.5 mil) da jeg valgte at hente ham med det samme, da jeg efter salget af Nolito var ret tyndt besat på kanterne

Derudover fik jeg i Juli måned hentet et par spillere mere ind, der skulle gøre min trup stærkere og bredere:
Danny Welbeck (145 mil)
Ruben Garcia (30 mil)
Faouzi Ghoulam (127 mil)
Silvio (27 mil)
Kevin-Prince Boateng (fri)

samtidig havde jeg en mindre folkevandring, alle ville væk fra truppen efter en succesfuld sæson. og det endte med et samlet salg for næsten 1 mia. mere præcist 980 mil.

Ud er bla. røget:

Fontas (250 mil + 50 mil efter 30 optrædner + 30% af fortjenesten) Køber: PSG
Iago Aspas (210 mil) Køber Barcelona
John Guidetti (170 mil + 30 mil efter 10 landskampe + 30 % af fortjenesten) Køber:  Newcastle
Flere er blevet solgt men det var de mest prominente navne fra første sæson, da jeg i Aspas og Giodetti skulle ud og erstatte 30 ligamål.
Forhåbentlig er de hentet ind i form af Welbeck og Zivkovic, men det må tiden vise.

er stille rolig igang med 2. sæson hvor der er spillet 2 kampe indtil nu, der er endt med 2 sikre sejre. (0-2, 3-0) og har ændret lidt i min taktik som medføre en masse possesion fodbold, som målet hele tiden har været, men kvaliteten af spillere ikke har været til det. jeg har gennemsnitligt 64,5% af tiden og har 6% ned til næste hold på den liste, samtidig er 89% af mine afleveringer succesfulde, dog uden at jeg er blevet testet mod de store hold, men netop denne opstilling testede jeg de sidste 8 kampe i sidste sæson, det bød på en 3-1 sejr over Madrid, 4-2 sejr over Atletico, så jeg er bestemt optimistisk hvad angår den nye taktik

Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Celta Vigo
« Svar #8: 29 Feb 2016, 11:15 »

Jeg er nået til vintertransfervindu et i anden sæson - og jeg er virkelig blevet fanget af dette spil!
Jeg blev 3'er i første sæson - Atletico sejlede rundt, og lå i tæt kamp med Sevilla og Valencia. Men tredjepladsen med en CHL-givende billet. Fremragende.
Det kvitterede jeg med at lave helt groteske udskiftninger - som IKKE bliver vanlig standard. Men der var mange utilfredse spillere og så skulle der ske et større generationsskifte.
Men jeg mener selv at jeg har et helt igennem fantastisk mandskab.

Jeg gik videre som 2'er i CHL - i en pulje med suveræne Arsenal (som har et endnu mere fantastisk mandskab), Lyon og Zenit. Inter venter i 1/16-finalen.
Og i den hjemlige - der er jeg i tæt tæt kamp med Real Madrid om førstepladsen. Vi har et hul til tredjepladsen på 5-6 point.

Jeg har som skrevet lavet ret markante udskiftninger - de mest markante salg var således:

Guidetti - 185 mill - Chelsea
Aspas - 210 mill. - Tottenham
Fontas - 150 mill. - Chelsea (utilfreds)
Orellana - 50 mill. - Fulham
Wass - 50 mill. - Swansea
Nolito - 180 mill. - Tottenham
Hugo Mallo - 90 mill. - Watford?Huh Han brokkede sig konstant, for at skifte til Watford - flot.

Og mest prominente ankomster:

Geromino Rulli - fri. Fantastisk keeper - og over 200 mill. værd allerede.
Adem Ljajic - fri. Stærkt kant.
Jonatan Calleri - 50 mill. Vanvittig angriber - intet mindre - 18 kampe, 22 mål. Længder foran Messi og Ronaldo på topscorerlisten.
Lucas Romero - 80 mill. - kræver han introduktion? Fantastisk DM.
Denys Garmash - fri. Stærk stærk midtbane fra Dinamo Kiev.
Joao Cancelo - Valencia. Sindssyg højre back - ligger på 8 i snit. Købt for 30 mill.
Daniel Didavi - Stuttgart - fri.
Santi Mina - Valencia, super god ung fyr fra Celta rækkerne, som spiller i Valencia. Ledelsen købte ham hjem, efter en høflig forespørgsel :-) Ledelsen forhandlede 120 mill. hjem. Stærkt køb.
Eder Balanta - fysisk bæst. 35 mill.
Sven Van Beek - stærk allround forsvarsspiller fra Feyenoord. 60 mill.

Derudover har jeg lavet 2 årige lejekontrakter med Halilovic (Barca), Javi Manquillo (Atletico), Julian Brandt (Leverkusen)
Alle indeholder meget fornuftige købsklausuler. Halilovic 107, Manquillo 30, og Brandt 125 mill. Kun Brandt er jeg i tvivl om - men han bliver vidst et bæst i spillet.

Det giver mig følgende opstilling:

GK: Rulli, Blanco
HB: Cancelo, Manquillo
CB: Balanta, Costas (udlejet i 1. sæson)
CB: Van Beek, Gomez
VB: Johny, Planas

DM: Lucas Romero, Radoja
DM: Denys Garmash, Andrés Cubas, Kristoffer Ajer

OMH: Santi Mina, Julian Brandt
OMC: Alen Halilovic, Daniel Didavi
OMV: Adem Ljajic, Dzazic
ANG: Calleri, Santi Mina


Spillet er virkelig virkelig godt - og jeg er mest scorende herhjemme - og har mange clean sheets.
Økonomien er også virkelig fint - efter det ekstreme vindue - hvor jeg så også havde 400-500 mill. i overskud - samtidig med at mit hold blev bedre.

Sig endelig til, hvis jeg skal uploade noget - gør jeg gerne!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010