home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 413 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Everton
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Everton  (Læst 5023 gange)
Immersen_FM
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Everton
« : 03 Nov 2015, 14:19 »

Vil gerne lige starte tråden om Everton, så skriv hvordan det går med jeres save Smiley
Logged

Always behind you we will stand
‘Cause we love FC Midtjylland
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

Oh, flying high up in the sky
We’ll keep the black flag flying high
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #1: 25 Nov 2015, 20:36 »

Så har jeg afsluttet første sæson med Everton og er igang med transfervinduet, som jeg håber bliver spændende!

Jeg har de sidste par år altid startet med Everton, da jeg synes de har et rigtig spændende hold, hvor du både har kæmpe talenter og nogle rutinerede herrer som de unge kan læne sig op af.

I første sæson har man mange skader fra start og derfor valgte jeg at købe lidt ind.

15/16 transfer ind:
Borja Valero . 65 mio
Kristoffer Ajer - 13 mio
Andrija Zivkovic - 15
Leon Goretzka - Leje
Simone Zaza - 115

Ud:
Aaron Lennon - 65 mio
Bryan Oviedo 13 mio

Jeg spiller en 4-2-3-1 i første sæson, med en direkte spillestil. Jeg slutte som 3'er, 1 point fra mesterskab (tottenham mestre) og jeg endte med at vinde FA cuppen. Mirallas var helt fantastisk og blev min topscorer i PrL med 24 mål. Ross Barkley og Stones skal i bare holde fast i og bygge holdet op omkring! og så købt Andrija Zivkovic. Har udviklet sig helt vildt

Op  til anden sæson er der sket noget på transfer fronten. Jeg har ladet mange af de gamle gå på fri og så har jeg solgt lidt ud

Transfer ind:
Geronimmo Rulli - 0 kr
Richairo Zivkovic - 85 mio
Youri Tielemans - 125 mio
Breel embolo

Ud:
Lukaku - 600 mio (United. Det var for godt til at sige nej til. Og han lavede "kun" 16 mål i 35 kampe)
Luke Garbutt - 42 miio
Besic - 23 mio
Simone Zaza - 230 mio

Har besluttet at gå over til en lidt mere boldbesiddende spillestil op til den nye sæson!
« Seneste Redigering: 25 Nov 2015, 20:39 af rani2109 » Logged

Winners never quit and quitters never win

Bornholmeren
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #2: 17 Dec 2015, 08:32 »

Så blev det min tur til at prøve kræfter med Everton, og jeg må sige at det er nok det save jeg har spillet indtilvidere, som er det der har fanget mig mest.

Jeg startede min første sæson med at fyre alle ansatte, da jeg ville have en stab, som var blevet valgt og bestemt af mig. Det eneste krav jeg egentlig havde var at alle managere (mig selv, min assistent u21-manager, u21,assistent, u18-manager og u18-assistent) skulle være dansk, sådan så der kom et dansk præg på klubben. Derfor blev John 'Faxe' Jensen ansat som u21-manager med Søren Frederiksen som assistent (blev hentet fra Viborg FF). Jeg ansatte også John Sivebæk som u18-manager med Christian Grønbæk som assistent (blev hentet fra AB Tårnby, hvor han var sportsdirektør).

Ellers blev alle andre ansat, så jeg fik 4 stjerner i alle træner grupper.

Af transfers lod jeg være med at hente nogen i 1. sæson. Jeg lejede kort Jack Grealish, fordi der manglede bredde i starten af sæsonen pga. skader, men han blev utilfreds pga. manglende spilletid, så jeg ophævede kontrakten efter 3 måneder. Sæsonen gik egentlig okay, jeg havde meget blandede resultater og sluttede på en 7. plads, hvilket ikke gjorde jeg kom i Europa League, men jeg vandt heldigvis Capital One Cup, som så gjorde jeg kom med alligevel. Jeg røg ud i 5. runde i FA Cuppen mod Arsenal.

Mit mål inden 2020 er at hele truppen udelukkende er engelske spillere, og jeg må sige at det går den rette vej. Op til 2. sæson solgte jeg Lukaku for 670 mio til Man Utd. Han er en klasse spillere, men når han er belgisk og der blev tilbudt så mange penge kunne jeg ikke lade være med at acceptere. Mirallas blev solgt for 200 mio til OM, Muhamed Besic 50 mio til Atalanta, Ramiro Funes Mori 50 mio til BMG. Af de penge hentede jeg følgende spillere:

Saido Berahino - 175 mio
Connor Wickham - 100 mio
Patrick Roberts - 100 mio
Demarai Gray - 100 mio
Geranimo Rulli - Fri transfer (hvilket var den eneste grund til jeg hentede ham, da jeg regner med at han kan stå nogle kanonsæsoner og så sælge ham videre med en god profit)
Aaron Cresswell - 100 mio
Callum Wilson - 150 mio
Youri Tielemans - 150 mio (det er lige som Rulli, regner med nogle kanonsæsoner og så sælge ham videre med en god profit)

2. sæson gik en del bedre og jeg sluttede på en 5. plads i ligaen, blev slået ud i kvartfinalen i Capital One Cup af Chelsea og så tabte jeg semifinalen mod Man Utd i FA Cuppen. I Europa League, gik jeg videre fra gruppe spillet på en 2. plads, hvor Sparta Moskva tog 1. pladsen. Jeg vandt derefter samlet 5-3 mod Dnipro, samlet 4-1 mod OM, samlet 2-1 mod Swansea, samlet 2-0 mod West Ham, og så ventede Galatasaray i finalen. Finalen endte 0-0, hvorefter jeg vandt på straffespark og så var jeg mester i Europa League og kvalificeret til Champions League.

Op til 3. sæson har jeg ikke solgt nogle spillere, men derimod hentet:
Eric Dier - 415 mio
Jack Butland - 35 mio
Joe Gomez - 200 mio

Jeg har lige kvalificeret mig til gruppespillet i Champions League efter vundet straffespark mod Galatasaray efter en samlet resultat på 2-2.

Min startopstilling er følgende:
                                Rulli
Coleman - John Stones - Joe Gomez - Aaron Cresswell
                                Dier
                     Tielemans - Barkley
Roberts                                            Gray
                       Berahino

Jeg forventer at få endnu en pokal i hus i denne sæson   Thumbs Up
Logged

Rytter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #3: 27 Dec 2015, 16:51 »

Hvilke instruktioner bruger i? Jeg blev 6'er i anden sæson, men her i tredje sæson, er mit hold faldet fuldstændigt sammen og jeg ligger i januar kun et enkelt point over streget...Derfor bliver jeg nød til at prøve noget andet nu.. :-)
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #4: 17 Feb 2016, 17:07 »

Hejsa!

Selvfølgelig skal jeg også have et save med Everton FC! Jeg har først lige fået spillet for nyligt, så jeg er helt hooked!

Må sige at Everton som sædvanligt ikke skuffer! Jeg har fra start af valgt at prøve nogle af de taktikker, man kan downloade fra forskellige steder her på world wide web og har i den forbindelse valgt at spille med Strikerless og en der hedder Darrens Devastating 4-1-2-3.

Jeg spiller som regel noget flot og aggressivt fodbold og det passer rigtigt fint til de spillere, jeg har til rådighed.

Efter de første 11 kampe er jeg nummer 4 med et point op til nummer 1 - Det giver sig selv, at vi i så fald ligger tæt! Jeg har solgt Stones, som ønskede at smutte fra klubben - Dog har jeg hidtil insisteret på at beholde Barkley.

Transfers i første transfervindue:

IND:
Mikkel Duelund
Alexander Munksgaard
Andrija Zivkovic
Ashley Cole (Baines er ude med skade i 5 mdr).
Ivan Saponjic
Emanuel Mammana (leje fra Juventus)
Martin Hinteregger

UD:
Bryan Oviede
John Stones
og en masse på leje naturligvis - Heriblandt nyindkøbet Duelund.

På fri transfer får jeg Ondrej Matuch til gardering i forsvaret.

Alt i alt et lovende spil her 11 runder inde i spillet. Jeg pønser på at sælge Lukaku til sommer, så jeg kan få en britisk falsk 9'er, da Lukaku slet ikke rigtigt passer i de systemer, jeg spiller. Dertil kommer det, at jeg gør overvejelser om at investere pengene i Patrick Roberts og Jack Butland (hvis jeg ikke får Rulli på fri transfer).
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #5: 17 Feb 2016, 19:20 »

Hvad med at omskole Barkley til falsk 9'er? Kan ikke huske hans stats, men tænker det kunne være en mulighed, da jeg personligt ikke rigtigt kan komme i tanke om en god falsk 9'er fra England af, medmindre du hente Rooney tilbage.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #6: 17 Feb 2016, 19:23 »

Se dét var fandme en god idé... Det havde jeg slet ikke tænkt på. Tak for tippet...

Planen er at jeg vil have Tielemans ind på den centrale som erstatning så.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #7: 17 Feb 2016, 19:47 »

Og dog... Jeg synes måske også, at Barkley er for god en mand at fjerne fra den centrale midtbane. Ham og Tielemans ved siden af hinanden vil blive gode sammen.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #8: 17 Feb 2016, 21:22 »

Til midtbanen, kunne Dele Alli, James Ward-Prowse eller Lewis Cook så ikke gøre det måske? Evt. Callum Gribbin hvis du kan få fat i ham. Har set i nogle spil, at han kan blive meget fornuftig.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #9: 17 Feb 2016, 22:34 »

Callum Gribbin har jeg allerede på shortlisten. Han er for vild af en 16-årig!
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #10: 17 Feb 2016, 22:40 »

Her får I lidt billeder af tingenes tilstand her ved halvvejs i sæsonen.

Jeg har haft et lille formdyk, hvilket kan mærkes i en voldsom tæt topstrid - Der er stadig fem hold, der kæmper med næb og klør for at løfte trofæet. At være et af dem er fedt - Jeg har som mål at ende i top fire og det ser jo fint ud, men hvor ville det være fedt med 1.pladsen!

Jeg forsøger at inkludere unge spillere i systemet hele tiden og det har båret frugt hidtil. Dog er den bedste mand indtil videre Mirallas, der har været helt vanvittig.

Nu hopper jeg i seng, før jeg genoptager karrieren i morgen  Thumbs Up

* 2016-02-17_00001.jpg (220,5 KB - hentet 132 gange.)
* 2016-02-17_00002.jpg (193,3 KB - hentet 142 gange.)
* 2016-02-17_00003.jpg (271,93 KB - hentet 153 gange.)
* 2016-02-17_00004.jpg (154,19 KB - hentet 134 gange.)
* 2016-02-17_00005.jpg (270,4 KB - hentet 139 gange.)
* 2016-02-17_00006.jpg (147,41 KB - hentet 132 gange.)
* 2016-02-17_00007.jpg (221,13 KB - hentet 135 gange.)
* 2016-02-17_00008.jpg (142,42 KB - hentet 140 gange.)
* 2016-02-17_00009.jpg (114,54 KB - hentet 136 gange.)
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #11: 17 Feb 2016, 22:51 »

Det var sgu billigt sluppet af John Stones!
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #12: 17 Feb 2016, 23:45 »

Det var sgu billigt sluppet af John Stones!

Helt vildt,  man får nemt det dobbelte.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #13: 19 Feb 2016, 11:43 »

Ja, han skulle bare sendes af sted, for han brokkede sig konstant og som resultat af det, var der begyndt at komme uro i truppen. Jeg vil dog lige sige, at transferen har rigtigt mange klausuler, som gør at den potentielle værdi af handlen er 395, så faktisk er jeg godt tilfreds. Jeg har fået stablet et godt og homogent hold på benene og fået lidt penge i kassen på samme tid, så helt skidt er det jo ikke :-)
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010