home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 263 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Real Madrid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid  (Læst 21049 gange)
Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Real Madrid
« : 30 Okt 2015, 18:38 »

Real Madrid - Galácticos


Real Madrid har stjernerne, spiller med presset om at vinde hver gang og kæmper duellen med Barcelona om det spanske mesterskab hver sæson.

Nøglespillere: Christiano Ronaldo, Sergio Ramos, Tony Kroos, Gareth Bale, Karim Benzema, Isco, James Rodrigez osv....

Talenter: Jese, Martin Ødegaard, Asensio, Jesus Vallejo, Borja Mayoral og flere.

Det interessante som jeg ser det er at få talenter ind på førsteholdet Wink
« Seneste Redigering: 30 Okt 2015, 22:49 af Maze » Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #1: 30 Okt 2015, 19:53 »

Man kunne sagtens nævne Borja Mayoral og Achraf Hakimi som talenter  Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #2: 30 Okt 2015, 22:48 »

Helt sikkert, der er rigtig mange spændende unge spillere Mink Peters, M Llorente, Abner og flere.. Må hellere tilføje dem til det første indlæg Wink
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #3: 30 Okt 2015, 22:51 »

Jeg kan godt lide Borja Mayoral er blevet forbedret så meget, ifh til fm15
Med den rette træning, skal han nok blive et beast.
Logged

Supra Societatem Nemo

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #4: 31 Okt 2015, 14:12 »

Jeg har fået spillet min først halv-sæson færdig med Real Madrid, og det kører vel overforventning Wink Og Ronaldo er et BÆST uden lige! Opstemt

La Liga
Rigtig godt tilfreds! Dog har pointtabene været mod Eibar, Rayo og Alt. Madrid! To af holdene burde jeg ikke tabe point til, men det sidste bare er bittert! Til gengæld varmer 6-0 sejren over Barcelona Opstemt Opstemt



Opstilling
Har valgt en asymmetrisk opstilling, således at Ronaldo kan komme i focus som front angriber og udnytte de mange midtbanespillere! Direkte spil og hurtigt tempo, for at komme hurtigt ned og få udnyttet Ronaldos fysik i feltet.

De ting som der skal arbejdes lidt med er midtbanen, Isco er ikke helt optimal i rollen som 'normal' offensiv midtbane, men skulle måske have en playmaker rolle. Dette er dog svært når de to længere tilbage også er playmakere! Så en fornuftig balance skal findes der!

Spiller passer rigtig godt til opstillingen, den eneste der falder lidt ud er Cheryshev som primært er OMV. Jeg er dog startet på at træne ham til Dybdeliggende angriber..



Ronaldo - VANVITTIG
Lader screenshottet tale for sig selv.


Transfer
Har hentet lidt forskelligt ind til vinterpausen, hovedsageligt talenter.

Balanta - 35 mil (et fund til de penge)
Kristoffer Ajer - 10 mil (En norsk ven til Ødegaard)

Balanta kan gå ind og støtte venstrebacken lidt, samt styrke det centrale. Ellers overvejer jeg at leje ham ud.
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #5: 03 Nov 2015, 22:28 »

Så blev jeg færdig med den første sæson! Og hvilken sæson det blev Opstemt Successen ville næsten ingen ende tage, selvom et tæt forårsprogram var ved at tage livet af nogle spillere!

Pokaler: La Liga, Copa del Rey og Champions League Opstemt

La Liga: Blev vundet I suveræn med 97 point, målscore 116 – 23, Med 10 ned til Barca Wink



Truppen
Jeg synes at Real Madrid har en utrolig komplet trup fra starten af spillet godt krydret med superstjerner og talenter! Derfor blev det heller ikke til indkøb i første vindue, men der blev alligevel lavet lidt handler i løbet af efteråret; Balanta og Ajer var billige spillere med godt potentiale, begge ankom i vintervinduet!

Ronaldo
Han fortjener sit eget lille afsnit! Hold da K?#£!! Jeg kan ikke huske at jeg i FM har haft en som bombede så meget Opstemt Målscore eller oplægger til over 100 mål i sæsonen!



Spiller overraskelser

Lucas Vásquez – Ikke den mest brugte spiller, men han skuffede aldrig! Fra position på fløjen fik han spillet 22 kampe, 11 mål og 11 assister! Det er ikke dårligt fra en reserve! Overhalede lidt Bale på positionen(Bale blev også rykket ind mere centralt)..

Casemiro – Stabil på midtbanen som boldvindende midtbanespiller! Mange erobringer og generelt ufattelig stabilt spil.. Med ingen andre deciderede defensive midtbanespillere fik han masser af tid Opstemt

Spiller skuffelser

Isco – Selvom han er selvvalgt starter, MEN der mangler noget.. Det skyldes lidt at han i rolle som regulær offensiv midtbane måske ikke opnår sit fulde potentiale, og det skal der arbejdes lidt på.. Det er måske lige så meget taktikken som spilleren.
Logged

nik1907
Gæst
 
Sv: Real Madrid
« Svar #6: 07 Nov 2015, 10:41 »

Jeg har fået spillet min først halv-sæson færdig med Real Madrid, og det kører vel overforventning Wink Og Ronaldo er et BÆST uden lige! Opstemt

La Liga
Rigtig godt tilfreds! Dog har pointtabene været mod Eibar, Rayo og Alt. Madrid! To af holdene burde jeg ikke tabe point til, men det sidste bare er bittert! Til gengæld varmer 6-0 sejren over Barcelona Opstemt Opstemt



Opstilling
Har valgt en asymmetrisk opstilling, således at Ronaldo kan komme i focus som front angriber og udnytte de mange midtbanespillere! Direkte spil og hurtigt tempo, for at komme hurtigt ned og få udnyttet Ronaldos fysik i feltet.

De ting som der skal arbejdes lidt med er midtbanen, Isco er ikke helt optimal i rollen som 'normal' offensiv midtbane, men skulle måske have en playmaker rolle. Dette er dog svært når de to længere tilbage også er playmakere! Så en fornuftig balance skal findes der!

Spiller passer rigtig godt til opstillingen, den eneste der falder lidt ud er Cheryshev som primært er OMV. Jeg er dog startet på at træne ham til Dybdeliggende angriber..



Ronaldo - VANVITTIG
Lader screenshottet tale for sig selv.


Transfer
Har hentet lidt forskelligt ind til vinterpausen, hovedsageligt talenter.

Balanta - 35 mil (et fund til de penge)
Kristoffer Ajer - 10 mil (En norsk ven til Ødegaard)

Balanta kan gå ind og støtte venstrebacken lidt, samt styrke det centrale. Ellers overvejer jeg at leje ham ud.

Hey Maze. Har selv et save kørende med Real og tænkte på om det var muligt for dig, at smide et screenshot op af dine holdinstruktioner og spillerinstruktione r, da jeg selv har lidt svært ved at få holdet helt oppe i omdrejninger? Smiley
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #7: 07 Nov 2015, 12:11 »

Hey Maze. Har selv et save kørende med Real og tænkte på om det var muligt for dig, at smide et screenshot op af dine holdinstruktioner og spillerinstruktione r, da jeg selv har lidt svært ved at få holdet helt oppe i omdrejninger? Smiley

Jo selvfølgelig Wink Du kan faktisk se holdinstruktionerne på skærmbillede af taktikkenskærmen Wink

Spil mere direkte
aflevér bolden i dybden
arbejd bolden ind i feltet
skub højere op
Skærm mere af
Bliv på fødderne
Brug offside-fælden
Vær mere udfordreende
Højere tempo

Mod større hold kan det betale sig at ændre fra offensiv til standard, givet bedre balance Wink

Jeg har dog ændret lidt, sådan spiller Isco specielt bedre og giver mere balance på midtbanen.


Men jeg har også givet nogle instruktioner til spillere.

OMH: Vasquez spiller som Wing(ang)
MC:
-Højbjerg og Casemiro spiller som CM(fo) - og makkeren bliver DLP(st)
- Hvis det er Modric, Kovacic og Kroos som danner par er spiller DLP(fo) og CM(st)

ANG: FA(ang) - skyd mere
ANG: DLA(st) - spil mere direkte
OMV: IA(ang) - Marker tættere, indlæg mod midten
MC:   DLP(st) - skærm mindre af
FV: WB(au) - spil bredere, løb ude på kanten med bolden
FH: FB(au) - skyd mindre, løb ude på kanten med bolden
FC: BSF(fo) - Skyd mindre, færre driblinger, spil kortere
FC: CF(fo) - Spil kortere
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #8: 10 Nov 2015, 13:48 »

Sæson 2 færdig spillet!

Pointrekord i La Liga, som rekord for flest scoret mål!


I Champions League blev det kun til kvartfinalen! Mens Copa Del Rey, VM for klubhold og Spansk supercup blev vundet Wink Thumbs Up
Logged

robinho10
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #9: 21 Nov 2015, 20:58 »

Hey maze, kunne det være muligt, at du kunne ligge din taktik op til download, den ser sku vild ud! Smiley
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #10: 23 Nov 2015, 16:12 »

Hey maze, kunne det være muligt, at du kunne ligge din taktik op til download, den ser sku vild ud! Smiley

Du burde kunne genskabe den ud fra tidligere indlæg, men ellers må du vente til i aften eller imorgen formiddag før jeg kan få lagt den op Wink
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #11: 25 Nov 2015, 10:22 »

Dette skulle være den sidste version af taktikken. Du må endelig sige til hvis den ikke lige funger Wink

4-2-2-2 Real Maze v2
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #12: 30 Nov 2015, 18:07 »

Spiller 3-5-2 med dem. Lad bagkæden stå normalt og lad presset være normalt - forsvarerne skal skærme mindre af. Herefter kører min med hurtigt og evt. direkte spil.

Har typisk kun omkring 40-45 % boldbesiddelse, men det virker :-)
Logged

Dreaz123
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #13: 04 Jan 2016, 14:29 »

Hey Maze. Jeg prøver din taktik, jeg har dog lidt problemer med den. Jeg har alt for lidt boldbesiddelse samt skud på mål i forhold til mine modstandere. Jeg er dog kun ved 3 træningskamp i sæsonen, dog er jeg klart underlegen. Har du en forklaring på dette? Ellers skal de bare vende sig til teknikken? :-)
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #14: 04 Jan 2016, 14:43 »

Det er en taktik han har brugt forholdsvis kort tid på, efter spillets udgivelse, og siden da er der kommet flere større opdateringer af spillet.

Så jeg ville ikke stole på at den fungede Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010