home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 368 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16: Anmeldelser
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Anmeldelser  (Læst 6867 gange)
HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
FM16: Anmeldelser
« : 30 Okt 2015, 08:59 »

Hermed en tråd til anmeldelser. Både de officielle spilsider og brugernes egne tanker/anmeldelser kan postes herinde.

Personligt er jeg for første gang i mange år i tvivl om FM er en investering værd grundet et fokus på de mere grafiske features, frem for andre ting som appellerer mere til mig. Derfor har anmeldelserne og andres mening for mig i år en større betydning. Sådan opstod tanken til denne tråd.

Håber i vil dele hvis i falder over noget Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Anmeldelser
« Svar #1: 30 Okt 2015, 09:29 »

Det kunne være rigtig spændende og hører hvad andre syntes om spillet. Jeg har også for første gang siden fm startede ikke forud bestilt det. Det plejer ellers at være en fast tradition at have det med det samme. :-)
Logged

H A L A   M A D R I D!

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Anmeldelser
« Svar #2: 30 Okt 2015, 13:48 »

Jeg købte det i går, fordi jeg simpelthen ikke kunne lade være. Min første indskydelse er/var, at de mange resultater ikke virker ligeså "broken" som sidste års Beta. Sidste år var der en tendens til at der blev lukket mange mål, det har jeg endnu ikke set. Selvfølgelig kan et hold sagtens tabe 5-0, men det sker ikke ligeså hyppigt som sidste år. Udover det virker spillet super realistisk, ligesom de fleste andre managers kan jeg heller ikke få Aston Villa til at vinde. Opstemt Hvis I har spørgsmål besvarer jeg dem gerne.  Thumbs Up Peace
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Anmeldelser
« Svar #3: 10 Nov 2015, 10:37 »

Nu har betaen snart kørt i 14 dage og vil endelig godt hører hvordan folk har det med det. Er det et spil der er værd at investere i? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Anmeldelser
« Svar #4: 10 Nov 2015, 11:09 »

Jeg er ikke rigtig kommet så langt, så det er begrænset endnu hvor mange indtryk jeg har fået af det nye FM, men Chelsea ligger da til nedrykning, så det virker meget realistisk.
Logged

EimArm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Anmeldelser
« Svar #5: 10 Nov 2015, 11:22 »

Jeg har igen i år forudbestilt spillet, har har fået lagt nogle timer i.

Umiddelbart er jeg ikke begejstret af flere grunde.

1. Jeg synes transfermarkedet er fuldstændigt overdrevet. Jeg ved godt at der er mange penge i fodbold i dag, men jeg synes at spillerpriserne er fuldstændigt overdrevne. Det ødelægger det lidt for mig, for jeg synes det bliver for overdrevet.

2. Den nye taktik skærm virker underlig for mig, jeg synes den er meget simpel, og alligevel uoverskuelig.

Noget der er fedt, er til gengæld at flere spillere kan spille flere positioner naturligt, hvilket er meget fedt, og noget jeg har savnet tidligere. Smiley
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Anmeldelser
« Svar #6: 10 Nov 2015, 11:31 »

Jeg har igen i år forudbestilt spillet, har har fået lagt nogle timer i.

Umiddelbart er jeg ikke begejstret af flere grunde.

1. Jeg synes transfermarkedet er fuldstændigt overdrevet. Jeg ved godt at der er mange penge i fodbold i dag, men jeg synes at spillerpriserne er fuldstændigt overdrevne. Det ødelægger det lidt for mig, for jeg synes det bliver for overdrevet.

2. Den nye taktik skærm virker underlig for mig, jeg synes den er meget simpel, og alligevel uoverskuelig.

Noget der er fedt, er til gengæld at flere spillere kan spille flere positioner naturligt, hvilket er meget fedt, og noget jeg har savnet tidligere. Smiley

Det med overdrevne priser var allerede et problem i 15'eren, synes jeg. Det kan godt afholde mig fra at bruge penge på spillet i år.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Anmeldelser
« Svar #7: 10 Nov 2015, 12:02 »

Jeg synes derimod at priserne afspejler virkeligheden bedre end i foregående versioner - jeg har dog ikke spillet FM15.

Hele interfacet synes jeg ikke om. Det er blevet bedre efter jeg har spillet en del, men jeg synes stadig at det er grimt og uoverskueligt. Især er det, for mig, irriterende, at klubbens farver er så markante. Jeg havde glædet mig til at spille med Clermont Foot, men jeg droppede det med det samme, efter at have startet et spil med dem, da 1/3 af skærmen er pink.

Derudover er taktikskærmen, den hvor man sætter sit hold - ikke selve taktikdelen - uoverskuelig og grim.

Selve taktikdelen er dog blevet bedre, en del endda - i hvert fald i fht. FM14.

Jeg synes klart det har været pengene værd, selvom det ikke helt har levet op til mine forventninger - men det er, trods alt, stadig en beta. Smiley

« Seneste Redigering: 10 Nov 2015, 12:04 af 22 » Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Anmeldelser
« Svar #8: 10 Nov 2015, 12:22 »

Jeg var i starten heller ikke ret stor fan af taktik delen, men jo mere jeg spiller det jo mere syntes jeg om det 😀

Foreslag fra din sportsdirektør er også et tiltag jeg syntes rigtig godt om, da min sportsdirektør har fundet mig en del spillere til billige penge..

Også er der søgefuntionen i toppen, som virkelig bare er blevet fantastisk efer de har lavet den om, det er virkelig et stort plus, sammen med din startside er blevet lavet noget bedre IMO.

Jeg har ikke de store minusser, priserne på spillere er dyre, men syntes de afspejler virkeligheden meget godt.
Jeg vil sige det er pengene værd.
Jeg har ikke bevæget mig ud i "lav din egen klub"koncept og tror heller ikke det kommer til at ske, så det vil jeg ikke fortælle om.
Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Anmeldelser
« Svar #9: 10 Nov 2015, 13:41 »

Det med priserne er ret afgørende for mig, alt efter hvordan det er gjort.

Er priserne med til at gøre det sværere at få de store spillere eller har hver klub tilsvarende meget at købe for?
Logged

EimArm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Anmeldelser
« Svar #10: 11 Nov 2015, 09:57 »

Det med priserne er ret afgørende for mig, alt efter hvordan det er gjort.

Er priserne med til at gøre det sværere at få de store spillere eller har hver klub tilsvarende meget at købe for?

Min oplevelse er, at for mange spillere koster mellem 450 millioner til 1 milliard, hvilket jeg synes virker lidt urealistisk, selvom markedet er vildt i dag.

Dog har de fleste klubber også ret mange penge, i hvert fald dem jeg har kigger på i PL.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Anmeldelser
« Svar #11: 11 Nov 2015, 11:07 »

Når du får det pris skilt at vide er det jo blot fordi klubben siger at manden ikke er til salg
Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Anmeldelser
« Svar #12: 11 Nov 2015, 14:10 »

Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Anmeldelser
« Svar #13: 11 Nov 2015, 15:32 »

Jeg kan se at ingen har fortalt (muligvis fordi folk ikke har kastet sig ud i det) om det nye "create-a-club". I og for sig er det efter min mening meget spændende og kan give lidt ekstra, men man skal, efter min mening, lave en lille klub. Jeg lavede for sjovs skyld et save hvor jeg erstattede Man City, for at lave et dyrt storhold, problemet er bare at de spillere der i forvejen er i klubben, som du så vælger ikke at tage på dit hold ryger direkte på fri transfer. Jeg kan dog heller ikke se hvad man ellers kunne gøre, men det er da bare lidt træls, når man ser De Bruyne, Yaya Toure, Kompany og Aguero rende rundt i de andre store PL klubber.

Dog er det bestemt et spændende tiltag, hvis man vil lave en klub i de lidt mindre rækker.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Anmeldelser
« Svar #14: 11 Nov 2015, 15:36 »

Jeg synes tværtimod at lønningerne, er helt hovedløse.. Nu har jeg godt nok kun spillet med OB, men spillere som tjener under 1 million årligt i lignende klubber, skal have 4-5 millioner for at spille i OB. Det har været stort set umuligt at forstærke truppen, uden at springe lønbudgettet.

Og så er der stadig helt banale fejl, såsom en spiller tjener 1 million årligt. Jeg forsøger at købe ham, men han skal have 4 millioner, så handlen falder igennem. En uges tid efter, skriver han med Aalesund (Som vel og mærke IKKE skal ud og spille Europæisk fodbold - Det skal jeg) til en årsløn på 1,2 millioner.

Priserne på spiller af OB's kaliber synes jeg derimod er rigtig fair, og jeg har hentet mange bærende kræfter for småpenge.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010