home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 522 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Spillere til Superligaen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Spillere til Superligaen  (Læst 15107 gange)
Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spillere til Superligaen
« Svar #15: 27 Nov 2015, 09:49 »

For satan da Jonas Borring kører med klatten i mit save !!!
Logged

larzraz
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spillere til Superligaen
« Svar #16: 04 Dec 2015, 01:18 »

Mikkel Duelund(14 mil), Lucas Jensen, Dan Burn(gratis sommer 16), F. holst(8) og Michael Lumb (fri sommer 16) rigtigt gode valg, Mahatma Otoo kan i den grad også anbefales, kan hentes frit til vinter, mangler man en backup VB så kan Kristian Pedersen fra HB Køge anbefales, koster ingenting, og slår gudeindlæg. Zohore bliver også et bæst. Alle spillere jeg har haft undervejs i OB. Opstemt
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillere til Superligaen
« Svar #17: 04 Dec 2015, 07:57 »

Mikkel Duelund(14 mil), Lucas Jensen, Dan Burn(gratis sommer 16), F. holst(8) og Michael Lumb (fri sommer 16) rigtigt gode valg, Mahatma Otoo kan i den grad også anbefales, kan hentes frit til vinter, mangler man en backup VB så kan Kristian Pedersen fra HB Køge anbefales, koster ingenting, og slår gudeindlæg. Zohore bliver også et bæst. Alle spillere jeg har haft undervejs i OB. Opstemt

Vildt nok du kunne skrive med duelund. I mit save er han røget til Atletico Madrid Smiley
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spillere til Superligaen
« Svar #18: 04 Dec 2015, 08:05 »

Spiller selv med FCM pt - og bestyrelsen gik med til et bud på duelund på 10 mio! - fucking utroligt!!!!!!!!!!
Jeg har dog ikke helt haft held med at hente nogle spillere endnu - synes, at spillerne er ALT for griske! - man kan jo ikke hente en spiller uden at han vil have en KÆMPE LØN! - lidt en feature fejl i spillet tror jeg...
Logged

o1-allez
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spillere til Superligaen
« Svar #19: 04 Dec 2015, 08:05 »

Sander Svendsen fra Molde
Tobias Svendsen fra Molde
Er begge to super gode talenter..

Marcus Mathisen fra Fck er et kæmpe talent..
Alexander Munksgaard fra Fcm bliver en top spiller efter 3-4 sæsoner.
Jonas Gammer fra Fcm har jeg lige solgt til Wolfsburg for 38m efter 4 sæsoner.. Han var ellers anføre og spillede 32 kampe i sidste sæson med et gennemsnit på 7,6

Simon Stering fra Fcm bliver også ret god..
Oliver Abildgaard fra Aab scorede 17 mål som venstre kant for mig i første division, og 7 i første sæson i superligaen..

Sorry hvis nogen af dem er nævnt..
Logged


Tak til Buschaka for signaturen..

o1-allez
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spillere til Superligaen
« Svar #20: 04 Dec 2015, 08:07 »

Duelund spiler i milan i mit spil og var lejet ud til fck hele sidste sæson.. i 4 sæson var han fast i milan start 11er
Logged


Tak til Buschaka for signaturen..

larzraz
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spillere til Superligaen
« Svar #21: 04 Dec 2015, 12:49 »

Vildt nok du kunne skrive med duelund. I mit save er han røget til Atletico Madrid Smiley

Han var også mit første køb, lige så snart Rasmus Falk var røget afsted Opstemt Men jeg har ham nok ikke så længe endnu, både atletico, roma, milan, inter har alle budt flere gange og er blevet ved med at overbevise ham om han ikke ville få spilletid nok Opstemt
Det kan jeg nok ikke blive ved med. Lucas Jensen god er assist maskine, har i de to første sæsoner leveret 23 assists i ligaen med de to, hvem savner så Falk og Larsen Peace
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010