home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 375 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AC Horsens
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: AC Horsens  (Læst 8970 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
AC Horsens
« : 29 Okt 2015, 08:26 »


AC HORSENS

Jeg tænker, at der selvfølgelig skal være en klubtråd omkring AC Horsens. Mit mål er at gøre dem til Danmarks bedste klub, hvor de naturligvis hører til. ;-)

AC Horsens har et par af 1. Divisions bedste spillere i spillet i form af Bubacarr Sanneh, Kjartan Finnbogason, Conor O'Brien og sølvræven Aleksander Stankov. Der skiller især Sanneh sig ud, som jeg virkelig tror kan få en stor karriere i både spillet - og i virkeligheden.

Horsens er kommet i økonomisk uføre, hvilket betyder, at man starter ud med et underskud på hele 23 millioner danske kroner. Til at forbedre spillertruppen får man heller ikke stillet så meget som en 25 øre til rådighed. Derudover er lønbudgettet også for stort ift. hvad man får tildelt. Derfor er udfordringen enorm for at bringe Horsens tilbage på sporet. Det kræver naturligvis, at man får solgt ud af de overflødige spillere med store kontrakter.

Den bedst lønnede i klubben er Niels Lodberg, der får 13.000 om ugen. Dernæst får O'Brien, Mehl, Kortegaard og Mathias Nielsen 12.000, mens Sanneh, Østli og Mensah får 10.000. Det er de spillere, der tjener klart mest i Horsens. Derfor kan det være en idé at satse lidt på nogle ungdomsspillere, hvor Glen Wiberg og Nicolai Dohm udmærker sig bedst. David Müller (naturligvis angriber) vil også kunne gøre sig gældende, tror jeg.

Er du frisk på udfordringen Horsens, så skriv gerne om dit save i denne tråd!

Jeg giver mig hvert fald i kast med klubben snarest muligt!
Logged

Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #1: 02 Nov 2015, 10:04 »

Jeg er selv igang med Horsens og det kører sådan nogenlunde...

Rykkede i 1. sæson op på en stensikker 2. plads (Lyngby var TOTALT suveræne)

2. sæson bød på en meget svær overgang til Superligaen, hvor jeg kun med nød og næppe undgik nedrykning efter playoff sejr over Lyngby og Skive.

Er et lille stykke inde i 3. sæson og det hele ser meget bedre ud, ligger godtnok stadig i den tunge ende af superligaen, men der er langt flere point end sidste sæson Smiley

Sanneh mistede jeg desværre efter 1. sæson, da bestyrelsen mente et par mill var for meget at sige nej til grundet klubbens økonomi.
Logged

cNorly
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #2: 02 Nov 2015, 10:38 »

Jeg er selv igang med Horsens og det kører sådan nogenlunde...

Rykkede i 1. sæson op på en stensikker 2. plads (Lyngby var TOTALT suveræne)

2. sæson bød på en meget svær overgang til Superligaen, hvor jeg kun med nød og næppe undgik nedrykning efter playoff sejr over Lyngby og Skive.

Er et lille stykke inde i 3. sæson og det hele ser meget bedre ud, ligger godtnok stadig i den tunge ende af superligaen, men der er langt flere point end sidste sæson Smiley

Sanneh mistede jeg desværre efter 1. sæson, da bestyrelsen mente et par mill var for meget at sige nej til grundet klubbens økonomi.

Modtager du penge præmie i 2 og 3 sæson? Det er nemlig det der afholder mig fra et safe i det danske Smiley
Logged

"My father always used to say that when you die, if you've got five real friends, you've had a great life."

Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #3: 03 Nov 2015, 11:02 »

Nææææh, det syns jeg ikke jeg får... Men tilgengæld giver den nye ligastruktur nogle lækre entreindtægter i slutningen
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #4: 03 Nov 2015, 12:05 »

Nææææh, det syns jeg ikke jeg får... Men tilgengæld giver den nye ligastruktur nogle lækre entreindtægter i slutningen
Men kan det løbe rundt? Fordi jeg har lige nu et save med Brøndby, men lige nu ved jeg ikke om jeg har lyst, hvis klubben går ned.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #5: 03 Nov 2015, 22:48 »

JEg har kæmpe minus, men det er normalt... Der har aldrig været præmiepenge i Suppen så ved ikke hvad folk piver over
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: AC Horsens
« Svar #6: 03 Nov 2015, 22:55 »

Hvad snakker du om? Der har været præmiepenge så længe tilbage, jeg overhovedet kan huske..
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #7: 03 Nov 2015, 23:15 »

Man plejer at få penge efter 11., 22. og 33. runde i Suppen. Faktisk ret lækre beløber, der løber sig op i nærheden af 30 millioner, hvis man har en førsteplads.
Logged

Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #8: 04 Nov 2015, 00:21 »

Det i hentyder til er TV-penge, og ikke præmiepenge...

Der er dog en officiel udmelding fra SI, om at der er noget galt... Så det var 4 sæsoner spillet i Horsens spildt for mig :S aaah well
Logged

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #9: 18 Jun 2016, 10:55 »

Lysten til FM har ikke været der denne gang, men nu har jeg endelig købt spillet og gået igang med AC. I 2015 havde jeg kæmpe succes med AC og vandt bl.a. EL med holdet. Taktikken dengang var at leje gratis spillere og den fungerer igen i 2016. Hvis andre vil gøre det samme skal det dog siges at når man rykker op i SL skal man til at betale en del af lønnen, så sørg for at få forlænget inden 1. div er færdig.

Jeg lejede sammenlagt 14 spillere fra forskellige PL hold (7 fra Man Utd) og flere af dem fik jeg til 2 sæsoner. Jeg rykkede op allerede i 22. spillerunde og vandt 1. div i 24. spillerunde. Der blev kun lukket 16 mål ind i 30 kampe, mens jeg lavede 86 i den anden ende. I pokalen blev det et nederlag til SE i 3. runde og det var den eneste kamp jeg tabte hele sæsonen.

Bestyrelsen solgte Buba for 7,5 mill og derudover solgte jeg Kjartan for 4,25 + Bjerregaard for 3,25 + Mehl for 1,85 så det endte med at jeg faktisk havde penge at købe for.

Til SL er indkøbt Mads Jessen som havde en god spejderrapport men var knap så god da han var indkøbt. Derudover har jeg skrevet med 6 gratis spillere hvoraf keeper Jesse Joronen og Armand Traoré er de største profiler. Stipe Perica er pt den eneste "ny lejede" spiller mens jeg stadig har 7 lejede spillere fra 1. sæson.

SL sæsonen er startet med 5 sejre ud af 5, bl.a. med en udesejr på 6-0 over FCM så det tyder på endnu en god sæson. Balancen er kommet ned i minus 3,5 så satser på at vende det til positive tal i løbet af sæsonen.

Helt urealistisk er jeg efter bare 1 sæson i den danske 1. division blevet tilbudt flere store trænerjobs. Det startede med Verona, men steg så til Tottenham, Juventus, Man Utd og Barcelona så der skal åbenbart ikke meget til at imponere de store i Europa.
Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #10: 19 Jun 2016, 16:04 »

Jeg kan anbefale at leje buba ud mens man er i første division, da det er muligt at bruge ham eller sælge ham for mere hvis man er i suppen.. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #11: 21 Jun 2016, 18:32 »

Jeg er også startet med Horsens igen. Det er mit andet Horsens-spil i denne version af FM - og nu skal der succes på CASA Arena! Opstemt

Sæsonen er blevet sparket godt i gang med 7 kampe, 7 sejre og 20 scoret, mens kun ét enkelt er gået ind!

GULE!
Logged

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #12: 22 Jun 2016, 09:38 »

Comeback sæsonen i SL gav 83 point hvilket resulterede i et mesterskab 4 runder før tid. Havde generelt en let sæson men Randers og FCK voldte mig sgu problemer hver gang. Nr 2 blev Randers med 69 point. Peter Nymann er den helt store helt i AC og blev også kåret til årets danske spiller foran Christian Eriksen. Ivan Toney, lejet i Newcastle, satte scoringsrekord med 26 mål.

Jeg brugte 725k på Mads Jessen og Tjørnelund og ellers blev der skrevet kontrakt med lykkeriddere og lejet spillere. Efter sæsonen er slut er balancen på plus 49 mill, så håber der bliver lidt at lege med til næste sæson.
Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #13: 07 Jul 2016, 10:34 »

Efter en lille pause blev sæson 3 færdiggjort. SL blev genvundet mens jeg desværre tabte pokal finalen til AGF. Jeg klarede mig til gruppespillet i CL hvor det blev til 5 point i en pulje med Man Utd, PSG og Basel.

Selvom den overordnet balance er på plus 202 mill (inden CL tv penge) så har klubben sat mine % for transfers ned. Jeg har fået 36 mill til indkøb til sæson 4.
Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #14: 20 Aug 2016, 04:17 »

Horsens er i mit Spurs save anden sæson blevet opkøbt af en polsk pengemand for 25.000 kr Grin og han har tilført 400 mio til klubben Grin det virker lidt fusk at sælge en klub til 25.000 kr Grin  men jeg grinte lidt.. håber at jeg kan nå at blive manager der og gøre dem til danmarks største klub inden rigmanden daffer Opstemt
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010