home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 424 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AaB
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: AaB  (Læst 30558 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: AaB
« Svar #45: 18 Mar 2016, 11:16 »

Hans kontrakt blev ikke forlænget med Atletico i mit spil, så fik ham gratis da han kontakt udløb.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #46: 19 Mar 2016, 09:57 »

Jeg vandt mesterskabet med AaB og blev headhunted af United (de står som min favoritklub, så tror det var derfor). Jeg gemte spillet, før jeg accepterede det, så nu har jeg to gode games. Jeg spillede lige lidt videre med United og har købt Tielemans og Pogba og så har jeg solgt Blind, så det er sgu spændende... United havde selv købt Volland, så ham og Mata er helt klart mine to guldfugle offensivt. Håber sgu på mesterskabet 😊
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #47: 23 Mar 2016, 15:35 »

Jeg er stadig i gang med mit fornøjelige AaB-spil, hvor jeg netop er gået i gang med min 11. sæson. Jeg har lige fra starten kørt med reglen om, at jeg kun må købe danske spillere.

Det er blevet til fire mesterskaber i træk. Jeg missede guldet i 2016/17 og 2020/21, hvor jeg måtte nøjes med sølv - ellers er det blevet til lutter førstepladser. Bedste europæiske resultat var, da jeg nåede første knockoutrunde i Champions League 2022/23, hvor City besejrede mig med samlet 3-0.

Det vrimler ikke med danske talenter, og det gælder om at være hurtig til at opsnappe de bedste hurtigst muligt og give dem en god kontrakt. Det er netop lykkes mig at hente en 29-årig Pierre-Emile Højbjerg, hvilket er helt fantastisk:



Udover Højbjerg har jeg også formået at hente Andreas Christensen fra Barcelona og Pione Sisto fra Southampton. Jeg ser dem som tre spillere, som kunne være på et CL-vindende hold. Udover dem har min 20-årige Nicolai Laursen også potentialet til noget rigtig stort.

Her er den fulde trup:



Nicolai Larsen, Nicolaj Thomsen og Mads Stefansen er de eneste, der har været med siden starten, mens jeg har hentet Lucas Andersen tilbage.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #48: 23 Mar 2016, 16:04 »

Ham Nicolai Laursen ser godt nok spændende ud.
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #49: 24 Mar 2016, 11:45 »

Ham Nicolai Laursen ser godt nok spændende ud.

Han er også klasse. Han havde faktisk været utilfreds i over en sæson over, at jeg ikke ville sælge ham, og han havde kontraktudløb til sommer, hvorfor jeg var tæt på at ville sælge ham. Men som det heldigvis ofte sker, ændrede han mening og ville gerne blive. Det endte med en forlængelse til 2029, og så var jeg lykkelig.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #50: 25 Mar 2016, 00:38 »

Ej hvor lækkert! Hader når det sker, og man virkelig vil beholde spilleren. Det kan hurtigt blive en alt eller intet, og ødelægge moralen og miste en masse penge på et evt. Salg også.
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #51: 25 Mar 2016, 21:09 »

Ej hvor lækkert! Hader når det sker, og man virkelig vil beholde spilleren. Det kan hurtigt blive en alt eller intet, og ødelægge moralen og miste en masse penge på et evt. Salg også.

Lige præcis. Det ender heldigvis oftest godt for mig, ved at spilleren ombestemmer sig, når der er gået et eller to transfervinduer.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #52: 25 Mar 2016, 21:14 »

SirToby, hvordan ser din taktik ud?
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #53: 25 Mar 2016, 23:31 »

Lige præcis. Det ender heldigvis oftest godt for mig, ved at spilleren ombestemmer sig, når der er gået et eller to transfervinduer.
Det ender det heldigvis også oftest ved mig, har dog oplevet at det kan ødelægge moralen total, hvis det slår fejl.
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #54: 26 Mar 2016, 11:00 »

SirToby, hvordan ser din taktik ud?

Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #55: 26 Mar 2016, 12:27 »

Det er altså et lækkert hold du hsr fået samlet sammen, det er sjovt at tænke på jeg har spillet fodbold mod 5-6 af dem, da jeg var mindre haha.
Logged


Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #56: 19 Sep 2016, 20:25 »

Nu har jeg længe haft en lyst til at komme igang med et storstilet projekt i FM. Jeg er nu kommet frem til at det skal være AaB. Målet hedder at vinde det danske mesterskab udelukkende med spillere udviklet i AaB. Jeg vil løbende skille mig af med de spillere, der er udviklet andetsteds. Fokus kommer til at være på ungdommen og at give dem så meget spilletid som muligt, så de kan udvikle sig optimalt  Smiley

Indtil videre er Rasmus Jönsson og Gilli Rolantsson sendt afsted og tonsvis af unge spillere er rykket op i førsteholdstruppen. Spalvis og Kenneth Emil smutter efter sæsonen.

Vi starter sæsonen ud hjemme mod Esbjerg.
« Seneste Redigering: 19 Sep 2016, 20:32 af Kozorevas » Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010