home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 378 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AaB
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: AaB  (Læst 30562 gange)
Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #15: 03 Nov 2015, 14:45 »

Ramkilde bliver rigtig meget værd, det gjorde han i hvert fald i 15. Min stab mener også at Ramkilde bliver bedre end Spalvis, så det er da med at bruge ham, brug da begge Wink
Ja selvfølgelig, det bliver nok lidt rotation!
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

magn0984
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #16: 03 Nov 2015, 21:28 »

Har du mulighed for at smide et screenshot af din opstilling osv Peroni? Smiley
Logged

lassen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #17: 04 Nov 2015, 08:34 »

Og hvad er dine instrukser, dem vil jeg gerne blive lidt inspireret af. Jeg har svært ved at finde noget der virker 100%
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #18: 26 Nov 2015, 10:27 »

Mesterskabet er tilbage på Nordjyske Arena! Med 65 point hentede vi guldet med de forsvarende mestre FC Midtjylland lige i røven på os med 64 point. Vores offensiv sprudlede igennem hele sæson, hvor vi nettede 78 mål i ligaen.



Efter en fornem 4-1-sejr i den første pokalsemifinale imod FC København så det lovende ud for en plads i finalen, men den tidligere AaB-helt Kasper Kusk ville det anderledes med et mål i overtiden til 4-1 i Parken. Herefter trak københaverne det længste strå i straffesparkskonkur rencen.



Med hele 25 scoringer var Jannik Pohl meget overraskende en af sæsonens helt store spillere. Med 12 mål og 11 assists overraskede Frederik Børsting også positivt, men med en average rating på 7.65 og 10 MoM var det knap så overraskende Nicolaj Thomsen, som var sæsonens bedste spiller.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #19: 28 Nov 2015, 10:28 »

Anden sæson er færdig, og det blev lidt en skuffelse, at jeg ikke vandt guld igen. Jeg vandt de indledende 26 runder med 55 point, tre mere end FCK og fire mere end FCM og regnede med at køre mesterskabet hjem. Vi indledte mesterskabskampen med to uafgjorte imod Brøndby og FCK og et nederlag til FCM. Alligevel kunne vi selv afgøre det med to runder igen, men vi smed både en 2-0- og en 3-2-føring hjemme imod Hobro, og da Hobro dummede sig ved stillingen 1-1 i sidste runde imod FCM og brændte et straffespark, inden Pione Sisto med et mål ti minutter før tid sparkede mesterskabet til Midtjylland, var fadæsen en realitet. Vi vandt 2-1 over Esbjerg i sidste runde og havde vundet guld, hvis FCM havde tabt point. De var bagud efter en time. Det var en bitter afslutning.




Igen i år dummede vi os i semifinalen i pokalen, hvor jeg eksperimenterede med en taktik, som i den grad slog fejl i hjemmekampen imod AGF.



Når vi ikke kunne genvinde guldet, må sæsonens største succes være, at vi kom i Champions League-gruppespillet. Vi fik kun et enkelt point - i sidste kamp hjemme imod Schalke, hvor Theluffsen brændte straffespark. Ellers havde vi ikke en chance, og det kan være, at min 4-4-2 er for udsat imod bedre hold i Europa.



Man kunne frygte, at Jannik Pohls sidste sæson var en enlig svale - men sådan skulle det ikke være. Pohl havde en endnu bedre sæson: 31 mål og 13 assists. Dermed har han nu 56 mål for klubben efter bare to sæsoner.

Nicolaj Thomsen, Rasmus Jönsson og Kasper Pederson gjorde det også hæderligt.



I min første sæson købte jeg ikke nogen, men i sommerens transfervindue hentede jeg to nye højre backs. To unge danskere med stort potentiale. Til tredje sæson har jeg hentet Mads Bech, som både kan spille venstre back og central midtbanespiller.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #20: 30 Nov 2015, 10:50 »

Så blev tredje sæson også spillet færdig, og det blev den hidtil bedste. Klart bedste.

Vi var suveræne i ligaen. Vi blev mestre allerede i marts med syv runder igen, da Thomsen og Stefansen besejrede SønderjyskE med 2-0. Vi scorede ufattelige 103 mål i ligaen og tabte kun point syv gange i 36 kampe. Hullet til FCK på 2. pladsen lød på 27 point.




Efter to år med semifinalepladser lykkedes det endelig at vinde pokalturneringen. Efter 2-2 efter 120 minutter imod FCK sejrede vi med 5-4 i straffesparkskonkur rence. Jannik Pohl var selvfølgelig helten med vores to mål i ordinær spilletid.



Vi gjorde det også hæderligt i Europa League, hvor vi vandt vores gruppe med 13 point. Højdepunktet var en vanvittig 8-3-sejr over Zenit, gruppens bedste hold.



Vi scorede som sagt uhørt mange mål i denne sæson, og det betyder jo, at mine spillere bader i mål og assists. Hele seks spillere scorede mere end 10 mål. Pohl toppede atter listen med 29 mål. Rasmus Jönsson førte ellers længe topscorerlisten, men Pohl havde en super slutspurt med fire mål i sidste ligakamp imod FCM og to mål i pokalfinalen.

Mads Stefansen er min helt store komet. Han er kun 19 år og formåede at score 19 mål og lave 11 assists, og han kan ligesom Pohl også prale af at have scoret fire mål imod FCM.

Ni spillere havde mere end 10 assists!

Jeg holder det meget dansk og har kun to udlændinge i form af Spalvis og Jönsson i truppen.



Tre nye danskere kom til klubben i sommerens transfervindue. Det helt store navn var Nikolai Laursen. Stortalentet blev hentet i Benfica for 2.400.000 pund. Morten Schmidt er en lovende 16-årig angriber. Thomas Enevoldsen og Nicklas Helenius har forladt klubben, da jeg ikke kunne tilbyde dem spilletid.

Logged

Montella
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #21: 30 Nov 2015, 13:13 »

Hvad er dine instrukser og formation SirToby? Vil gerne se et screenshot! Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #22: 30 Nov 2015, 20:12 »

Hvad er dine instrukser og formation SirToby? Vil gerne se et screenshot! Smiley

Her er de Smiley

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #23: 03 Dec 2015, 19:53 »

Så fik jeg også spillet fjerde sæson med mit AaB-hold.

Vi kunne ikke leve op til standarden fra tredje sæson, men vi løb atter af sted med en double, så det betød ikke det store. Vi vandt ikke en eneste af vores sidste fem kampe, men alligevel var mesterskabet aldrig rigtig i fare, og vi endte seks point foran FCM. Med 31 indkasserede mål var vores defensiv lige så god som i sidste sæson, men vores offensiv var knap så farlig med 89 scorede mål. Værst var det, at vi hentede 13 point færre.




Formen dalede noget med slutningen af sæsonen, men med en samlet sejr på 2-1 fik vi kæmpet os i pokalfinalen, hvor spillerne for en gangs skyld spillede en god kamp og udraderede FCK med 3-0.



I Champions League forbedrede vi os en smule i forhold til sidst, vi deltog. Sidst fik et sølle point, denne gang fik vi to. Der er altså stadig lang vej til videre avancement fra Champions League-gruppespillet.



Mads Stefansen blev topscorer med 23 mål, og han har også fået debut på landsholdet og scoret sit første landskampsmål. Pohl fortsætter også målscoringen og er oppe på 109 mål for klubben. Med 13 oplæg gjorde Munksgaard det forbilledligt som højre back. Igen, igen var Nicolaj Thomsen den bedst spillende med 7.56 i average rating.



Jeg brugte en masse millioner i sommerens transfervindue. 22-årige Stefan Gartenmann fra Heerenveen kostede hele 4.600.000 pund. Jeg har aldrig hørt om ham før, men fandt ham på Danmarks landshold. I januar fik jeg også hentet to talentfulde danske forsvarsspillere.

Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #24: 12 Dec 2015, 20:09 »

Spalvis er jo et monster i den danske liga, 14 mål i 14 kampe for mig indtilvidere.
Logged


Jakobsen135
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #25: 15 Dec 2015, 13:41 »

Reserveligaen.
Jeg er som så mange andre igang med AaB og kan i den forbindelse ikke forstå hvorfor mit B-hold ikke er med i en af de 3 reserveligaer. Det samme kan jeg se er gældende for Randers' B-hold. Jeg er forholdsvis træt af det, da jeg gerne vil have mine reserver til at spille gældende kampe.  Skuffet
Jeg er nu startet på 2. sæson og har hverken modtaget post eller lignende om det, som man gjorde i FM15.
Andre der oplever samme problem eller har en logisk forklaring på det?  Smiley
Logged

Kattefarmer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #26: 15 Dec 2015, 17:10 »

Jeg havde nøjagtig samme problem. Se her: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39708.0

Jeg er ved at eksperimentere lidt med editoren, hvor det er lykkes at få Randers og AaB med i reserveligaen igen. Det er dog endnu ikke lykkes at få FCV og Vejle med (de mangler ligeledes).
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #27: 15 Dec 2015, 17:33 »

Spalvis er jo et monster i den danske liga, 14 mål i 14 kampe for mig indtilvidere.

Det stemmer vel meget godt overens med IRL? Wink
Logged

Jakobsen135
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #28: 15 Dec 2015, 17:52 »

Jeg havde nøjagtig samme problem. Se her: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39708.0

Jeg er ved at eksperimentere lidt med editoren, hvor det er lykkes at få Randers og AaB med i reserveligaen igen. Det er dog endnu ikke lykkes at få FCV og Vejle med (de mangler ligeledes).

Præcis, meget bedre formuleret end mig. Hvis du eller andre finder ud af at ændre det i ens nuværende spil lytter jeg meget gerne. Ønsker ikke at starte forfra med mit AaB spil, nu kører det lige så godt  Smiley
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #29: 21 Dec 2015, 13:41 »

Jeg har, efter at have prøvet en masse klubber, startet et spil op med AaB, da det er en spændende klub med en masse talenter.

I min første sæson lagde jeg mig fra starten af i førersædet og endte med at vinde ligaen med et fint forspring ned til FCK.

Lukas Spalvis var helt fantastisk og scorede 15 mål i 26 kampe i ligaen.
Mine transfer var hovedsageligt unge spillere, hvor jeg blandt andet fik lejet Duelund(Bayern) og Passlack(Dortmund), som begge gjorde det helt fantastisk på kanterne med både mål og assists.
Jeg fik også et pænt beløb for Thomsen. Jeg er dog utrolig ærgelig over at jeg mistede Dalsgaard, men han ville ikke forlænge, da han mente han skulle videre og han spillede til fantastiske 7,72 i de 13 kampe han fik, så det er både klubben og jeg triste over.


I denne sæson har det være sølle med resultaterne, da mange unge spillere har skulle spille sig ind og nogen har været til OL. Det betyder at jeg ligger helt nede som nummer 12 med 11 point op til Lyngby på førstepladsen, men jeg regner med at komme op og kæmpe om mesterskabet igen.
I CHL i denne sæson har jeg mødt Sutjeska, som blev ekspederet ud med 7-1, mens jeg havde en utrolig kamp mod Dinamo som jeg vandt 5-3 på udebane for derefter at sende dem hjem med 4-1 på hjemmebane. I sidste runde inden gruppespillet mødte jeg Red Bull Salzburg, som vi gik videre med 5-3 sammenlagt.

Der har igen været fokus på ungdommen i transfersæsonen og jeg fik sendt Jakob  Ahlmann til Celtic for 15 mio. Jeg kæmper en desperat kamp for at beholde Spalvis, da han er uundværlig, så jeg har haft mine kampe med bestyrelsen.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010