lundo88
|
|
øv havde nu håbet du vil bruge pogba som angriber.. kunne være spændende og følge
|
|
|
|
|
|
|
|
TobiasA
|
|
Kan være jeg tager det op igen i offseason, men han har trænet til det i over et halvt år og er kun kompetent. Tror jeg træner ham til det stadig, men resten af sæsonen bliver nok som CM eller COM han har pt ikke angriberinstinktet endnu og derfor er Aboubakar foretrukket.
|
|
« Seneste Redigering: 30 Dec 2015, 15:43 af TobiasA »
|
|
|
|
|
|
TobiasA
|
|
Det er ret svært at få sig selv til at spille med Pogba på toppen når man har Aboubakar. 15 mål i hans første 13 kampe i ligaen hvoraf 2 af dem har været som indskifter. Derudover ser det ud til at Bentancur bliver ret voldsom og havde det ikke været for Allis fantastiske form, var han nok allerede fast mand.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TobiasA
|
|
Så er de første køb lavet op til 4.sæson. Isco, Ødegaard og Teixeira er kommet til klubben. Planen er at Isco og Teixeira skal udgøre den centrale offensive midtbane og Ødegaard skal på leje et sted.
|
|
|
|
|
|
|
|
whispers
|
|
Så fik jeg spillet første sæson færdig og alt i alt er jeg tilfreds Prl = Vundet EL = Tabt 2-1 til Dortmund i finalen (har jeg det ok med da vi spillede rigtig godt) Cups = Røg ud alt for tidligt men mit fokus lå heller ikke på de 2. Er dog rigtig tilfreds med mit køb af Götze! Der skal helt sikkert forstærkes en smule på midtbanen/wings og meget gerne en angriber som lige er niveauet over Kane (på trods af at han er EL og PL topscorer med 51 mål i 53 kampe og 13 assists)
|
|
« Seneste Redigering: 01 Jan 2016, 22:14 af whispers »
|
|
|
|
|
|
probst
|
|
hvordan har i bedst erfaring med kane!!1 han score ingen mål
|
|
|
|
|
|
|
|
|
whispers
|
|
I første sæson var hans stats sådan her: 37 kampe > 28 mål og 10 assists. I anden sæson er hans stats indtil videre sådan her: 20 kampe > 18 mål og 6 asssists.
|
|
|
|
|
|
|
|
probst
|
|
I første sæson var hans stats sådan her: 37 kampe > 28 mål og 10 assists. I anden sæson er hans stats indtil videre sådan her: 20 kampe > 18 mål og 6 asssists.
som tagetman eller komplet eller fremskudt
|
|
|
|
|
|
|
|
probst
|
|
som hvad.. tagetman komplet eller fremskudt
|
|
|
|
|
|
|
|
lundo88
|
|
Fremskudt. Han har været min topscore i alle 3 sæsoner. Han kan dog bedst lide og spille alene på toppen. Det min efaring Og ronaldo er bedre end mussi.
|
|
|
|
|
|
|
|
whispers
|
|
som hvad.. tagetman komplet eller fremskudt
Har skiftet meget rundt for at prøve lidt forskellige taktikker af men primært fremskudt
|
|
|
|
|
|
|
|
whispers
|
|
Jeg er ret tilfreds med mine indkøb til anden sæson dog fortryder jeg lidt Chadli salget til United
|
|
|
|
|
|
|
|
Leviathan
|
|
Jeg er ret tilfreds med mine indkøb til anden sæson dog fortryder jeg lidt Chadli salget til United forstår ikke lige helt hvorfor du lader Barbosa, og Walker peters smutte. Du burde vel også kunne få mere for Vertonghen.
|
|
|
|
|
|
|
|