home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 239 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Tottenham Hotspur
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur  (Læst 55318 gange)
whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #150: 15 Jan 2016, 09:08 »

forstår ikke lige helt hvorfor du lader Barbosa, og Walker peters smutte. Du burde vel også kunne få mere for Vertonghen.
Barbosa har mildt sagt ik spillet særlig godt og jeg har regens der er markant bedre end ham allerede. Walker peters er mildt sagt ikke noget værd med den måde jeg spiller på og han er generelt ikke særlig god. Vertonghen kunne jeg sikkert få mere for ja men han ville gerne til madrid og han var svageste led i første sæson så jeg er tilfreds Smiley han spiller iøvrigt heller ikke særlig godt hos madrid
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #151: 16 Jan 2016, 14:26 »

Barbosa har mildt sagt ik spillet særlig godt og jeg har regens der er markant bedre end ham allerede. Walker peters er mildt sagt ikke noget værd med den måde jeg spiller på og han er generelt ikke særlig god. Vertonghen kunne jeg sikkert få mere for ja men han ville gerne til madrid og han var svageste led i første sæson så jeg er tilfreds Smiley han spiller iøvrigt heller ikke særlig godt hos madrid

hvordan bruger du ham?? komplet, skarpretter osv...
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #152: 16 Jan 2016, 15:00 »

hvordan bruger du ham?? komplet, skarpretter osv...
Brugte ham som dybdeliggende da jeg somsagt prøver nogle forskellige ting af mht taktikker Smiley tbh er det ikke et særlig stort tab for mig at have solgt ham
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #153: 17 Jan 2016, 12:55 »

Brugte ham som dybdeliggende da jeg somsagt prøver nogle forskellige ting af mht taktikker Smiley tbh er det ikke et særlig stort tab for mig at have solgt ham

jeg bruger ham i et to mands angreb hvor han har spillet komplet og skarpretter hvor han har lavet 2 mål og 1 oplæg i 12 kampe! øv
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #154: 17 Jan 2016, 19:04 »

Neymar er da et nice køb ( når du har spillet en halv sæson må du gerne lige smide hans stats op, vil gerne se hvor god han er i fm16 Opstemt )..  men hvis du skal have ny angriber skal du købe  Zivkovic fra Ajax. gav 80 mio for ham I 2.sæson og i 3. sæson vil Dortmund betale 435 mio. 21 år

Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #155: 17 Jan 2016, 20:22 »

Neymar er da et nice køb ( når du har spillet en halv sæson må du gerne lige smide hans stats op, vil gerne se hvor god han er i fm16 Opstemt )..  men hvis du skal have ny angriber skal du købe  Zivkovic fra Ajax. gav 80 mio for ham I 2.sæson og i 3. sæson vil Dortmund betale 435 mio. 21 år


Skal jeg nok Smiley jeg skifter lidt mellem dette save og et United save. Jeg troede at den zivkovic folk købte var OMH?
Logged

Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #156: 18 Jan 2016, 04:05 »

Skal jeg nok Smiley jeg skifter lidt mellem dette save og et United save. Jeg troede at den zivkovic folk købte var OMH?

Han er fra Partizan mener jeg, Zivkovic fra Ajax er angriber.
Logged

M0urinh0
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #157: 18 Jan 2016, 04:18 »

Richairo Zivkovic, er fra Ajax og jeg bruger ham som angriber (skarpretter).
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #158: 18 Jan 2016, 15:32 »

Der er 2 zivkovic Smiley   men ham fra Partizan har jeg også Peace  han er bare piv ringe for mig!

Richairo Zivkovic  spiller fremskudt for mig og er ustyrlig Opstemt
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #159: 01 Feb 2016, 17:18 »

Jeg har haft barbosa to gange nu og begge gange har han bombet både som skarpretter og komplet. Men der bruger jeg ham enten alene på toppen og han fungere og super godt som indvendig angriber offensiv højrekant
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #160: 05 Apr 2016, 13:25 »

Så er jeg også startet med yndlingsholdet Spurs efter en længere fm16 pause.

Jeg har kastet mig ud i en smal 4-1-2-1-2. med wingbacks - af den grund har jeg blandt andet hentet Alberto Moreno, som dog starter med at blive skadet i 6 uger. Jeg vil derfor sælge Ben Davies når jeg når Januar.

Så har jeg hentet Barbosa som med sin hurtighed og stærke teknik kan supplere Hurrikane på toppen.
Det startede perfekt med en 3-0 sejr over Stoke, næste kamp satte jeg en 3-1 føring over styr imod Vardy og endte derfor med 3-3.
nedelager på 1-0 ude imod Swansea inden det blev til 1-1 ude imod United.

Reserverne kunne kun klare 1-1 imod er skod hold i Europa League, endda på White Hart Lane, det skyldes primært Bentalebs rødekort i første halvleg som ikke just hjælper på hans kamp om en startplads.

Jeg kunne godt tænke mig lidt bredde til min defensive midtbane, da jeg allerede er træt af Bentaleb og lige så en back-up til CE på OMC.

Ram mig med forslag
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #161: 05 Apr 2016, 13:34 »

Har du eventuelt lidt flere kriterier til de positioner, hvor du søger spillere.... alder, evner, rotationsspillere etc.?
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #162: 05 Apr 2016, 13:35 »

Benytter du ikke Dyer på din defensive midtbane? Jeg har haft succes med ham på denne position.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #163: 05 Apr 2016, 14:26 »

Har du eventuelt lidt flere kriterier til de positioner, hvor du søger spillere.... alder, evner, rotationsspillere etc.?

De skal have klassen til at kunne begå sig i PRL, dog kun som rotation, derfor må det gerne være unge prospects som kan udvikle sig og efter en sæson eller to presse Dier på pladsen.

Benytter du ikke Dyer på din defensive midtbane? Jeg har haft succes med ham på denne position.
Jeg ham benytter jeg, men jeg foretrækker at have 2 spillere til samtlige pladser, og lige nu er alternativet Bentaleb som jeg er træt af og forvente at sælge til januar.
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #164: 05 Apr 2016, 14:30 »

Så vil jeg anbefale dig at tage et kig på følgende;

Thiago Maia
Riechedly Bazoer
Iver Fossum
Marko Grujic

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010