home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 305 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16: Aaargh-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Aaargh-tråden  (Læst 87872 gange)
manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Aaargh-tråden
« Svar #195: 17 Mar 2016, 01:27 »

Mmh. hvis du vil træne fitness så gør det i de første 2 mdr. det kan måske hjælpe lidt. Så du nød til at rotere mere og have en bredere trup. Smiley

Okay gør jeg tusind tak mate Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Aaargh-tråden
« Svar #196: 17 Mar 2016, 01:39 »

Okay gør jeg tusind tak mate Smiley
Så lidt. jeg kan selv mærke jeg skal ud og have en bredere trup Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Aaargh-tråden
« Svar #197: 17 Mar 2016, 22:34 »

Kender i det når man sikrer sig en 3. plads i PL og klubben får så mange penge at direktørerne lige nupper 150 mio...

Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Aaargh-tråden
« Svar #198: 17 Apr 2016, 01:11 »

Man bliver sååååååååååååååå træt nogen gange, når ens hold vælger at dække et frispark op sådan!  ticked off


Ingen står til at skulle gå frem...
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Aaargh-tråden
« Svar #199: 27 Apr 2016, 17:12 »

Hvor er jeg dog træt af sene mål af modstanderen! Jeg har endnu ikke vundet på udebane i ligaen med Ajax, hjemme har jeg vundet 5 ud af 5.
Jeg fører 1-0 og de sidste 10minutter vælger jeg så at tage mine 2 AMC ned som ml og mr for at dække bedre op, min modstander har indtil videre haft et skud inden for rammen, og de skal selvfølgelig scorer til 1-1 i det 90 minut.. indtil da har de været total ufarlige..
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Aaargh-tråden
« Svar #200: 01 Maj 2016, 01:39 »


 ticked off Sur
Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Aaargh-tråden
« Svar #201: 05 Maj 2016, 17:13 »

Jeg viste ikke helt hvilken tråd jeg skulle ligge dette i.

Passlack bliver yngste spiller for Dortmund med 17 år og 72 dage, den tidligere rekord var Sahin med 16 år og 335 dage
Min hurtige hoved regning fortæller mig at der er noget galt.

Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Aaargh-tråden
« Svar #202: 05 Maj 2016, 17:50 »

Skudår .... mange er dem
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

krelle1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Aaargh-tråden
« Svar #203: 10 Jun 2016, 17:07 »

Bliver nød til at power whine lidt ,har startet et spil med Tottenham i første trænings kamp får Kane en overrevet løgmuskel ude i 4-5 mrd suk indkøber så Barbosa i hans første kamp brækker han foden ude 4-5 mrd AMEN ALTSÅ :l
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Aaargh-tråden
« Svar #204: 10 Jun 2016, 18:33 »

Haha ja okay, det lyder dælme som en pænt skidt start
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Aaargh-tråden
« Svar #205: 14 Jun 2016, 21:54 »

Nogen gange får man lyst til at smadre computeren. Spiller med Lazio og er nået kvartfinalen i CL, hvor Barca venter. Efter en 2-1 sejr på Olympico i første kamp kommer jeg til Barcelona og hiver en heldig 0-1 sejr hjem i en kamp, hvor Barca har 30 afslutninger - dog uden af være rigtig farlige.

Efter kampen trykker jeg continue, hvorefter spillet lukker ned pga. crash dump Skuffet  Græder
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Aaargh-tråden
« Svar #206: 04 Aug 2016, 13:24 »

Spiller med Brøndby. Slår ude AZ i Europa League med 2-1. 5 dage senere spiller jeg ude mod Randers med 2 ændringer grundet træthed og samme taktik. Taber 5-0. Vi har lige mange skud, både på mål, indenfor målrammen og lige mange åbne chancer. Elsker bare FM
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Aaargh-tråden
« Svar #207: 05 Aug 2016, 07:55 »

Spiller med Brøndby. Slår ude AZ i Europa League med 2-1. 5 dage senere spiller jeg ude mod Randers med 2 ændringer grundet træthed og samme taktik. Taber 5-0. Vi har lige mange skud, både på mål, indenfor målrammen og lige mange åbne chancer. Elsker bare FM

Det der undrer mig mest, er træthed efter 5 dage.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Aaargh-tråden
« Svar #208: 06 Aug 2016, 13:38 »

Nej, hvor er jeg træt af mediedelen i FM, som jeg synes sejler sin helt egen sø.. Tror jeg efterhånden sender min assistent til alle pressemøder, for det er da helt håbløst.

Første sæson i OB ender med en 8. plads i Suppen og en Pokaltriumf, så jeg kvalificerer mig til 2. kvalrunde i EL. Her slår jeg et eller andet skod lettisk hold, og skal pludselig snakke om hvordan jeg ser mine muligheder for at vinde turneringen? Come on, Jeg er ikke AGF. Hvor er Caroline Wozniacki-muligheden og svare "Jeg tager én kamp af gangen"? Specielt når man skal møde Athletic Bilbao i 3. kvalrunde.

Nå, jeg taber første kamp 4-2 i Spanien og er egentlig rimelig tilfreds, efter jeg var nede 4-0. Inden returopgøret, skal jeg nu svare på hvordan jeg klarer presset - Det klarer jeg fint svarer jeg. Så spørger de ind til hvordan Ernesto Valverde klarer presset, og jeg svarer jeg tror vi klarer det fint, da vi begge er professionelle. Jeg vinder 2-1 og ryger ud 5-4 samlet. Første spørgsmål: Hvor skuffet er du over at være ude? - Og her kan jeg vælge 5 muligheder der alle har noget at gøre med at spille dårligt, svigte fansene osv. Hvor er svarmuligheden over at jeg er fucking stolt over, at min lille fynske hold udspiller nr. 6 fra Spanien og vi måske fortjente at gå videre? Jeg er alt andet end skuffet.

Næste spørgsmål; Hvordan påvirkede din ordkrig med Valverde kampen? Min ordkrig? Jeg sagde han var professionel? Jeg svarer jeg ingen problemer har med ham - for det troede jeg da ikke der var, men Valverde svarer så dagen efter, at jeg er komplet uprofessionel og vi er uvenner Shockeret Siden hvornår?

Det er godt nok belastende, at når de nu har lavet så mange spørgsmål og der er pressemøder mere eller mindre hele tiden, at svarene og interaktionerne med de andre managers er så håbløse.. Hvad er så idéen med at gøre så meget ud af det??
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Aaargh-tråden
« Svar #209: 08 Aug 2016, 08:07 »

Det er godt nok belastende, at når de nu har lavet så mange spørgsmål og der er pressemøder mere eller mindre hele tiden, at svarene og interaktionerne med de andre managers er så håbløse.. Hvad er så idéen med at gøre så meget ud af det??

Jeg er overvejende enig i mange af dine betragtninger. Jeg husker tidligere udgaver, hvor medieinteraktionen også var gevaldigt bagefter, men dengang influrerede ens svar egentlig ikke på spillets gang, og det er, som jeg ser det, den helt store akilleshæl ved de mange svarmuligheder. Jeg kan ikke for alvor lade være med at forholde sig til medierne, men samtidigt bliver jeg hurtigt tilbøjelig til bare at vælge den svarmulighed, jeg plejer, fordi erfaring viser, det har en ønskværdig, eller sporadisk, effekt. Jeg vælger derfor ofte, som du, at lade andre stå for besværet. Det giver mig også mere tid til andre, sjovere opgaver.
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010