Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
feks. konoplyanka er vurderet til 360 mil Lallana er vurderet til 285 mil  Først nævnte er lige skiftet til ny klub, og er en eftertragtet herre, så det er vel ikke helt i hegnet. Lallana er englænder og de går jo til syge priser.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bubbles
|
|
Hvordan ændrer man det, så man kun kan se et tal ud fra spillerens færdigheder?
Du kan slå spillermaskering fra når du starter savet op. Advanceret indstillinger mener jeg det hedder når du sætter et nyt save op 
|
|
|
|
|
|
"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.
|
|
|
|
|
nzio
|
|
Fazio er helt skævt, men de andre er da ikke helt ved siden af
Chadli er heeeeelt skævt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Chadli er heeeeelt skævt  Synes jeg slet ikke mangen har gode stats og deroppe af i værdi i forhold til andre med samme stats.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hertzberg
|
|
Man kan ikke købe trænere fri fra andre klubber, selvom man har rigeligt med transferbudget, det er nederen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Er der nogen der oplever problemer med nemme mål og mange skader? (Som i fm15 beaten) 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Repsej
Gæst
|
|
Man kan ikke købe trænere fri fra andre klubber, selvom man har rigeligt med transferbudget, det er nederen!
Det havde jeg ingen problemer med, jeg manglede en forsvarstræner og ham købte jeg fri uden bøvl fra en klub i den næstbedste række
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Var det ikke allerede sådan i fm15 mener jeg at du skulle scoute dig til de præcise tal så en scouting ikke blot var nok, der skal noget længere tid til for at få en mere præcis vurdering, hvilket jo også er noget mere realistisk, end at vi tager ud og ser en træning så ved vi alt om ham.
enten scoute ellers inden spillet loades kan man vælge den der hedder "skjul stats" eller noget i den stil
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Ja med skader. Har fået 5 skader inden for den 1 måned.  Puha. Overvejer nemlig at hente det, men jeg magter ikke hvis det skal være ligesom i fm15 betaen.
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
well hvad type skader er vigtigt ? personligt har jeg ikke oplevet nogle skader.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Da jeg spillede med Real Madrid i fm15 betaen, oplevede jeg at få en helt del lange skader, næsten altid i starten af sæsonen.
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
|
|
Hertzberg
|
|
Det her er eddermame sur røv! Forstår ikke hvorfor jeg ikke kan hente ham? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caviezel
|
|
Jeg synes bare de har puttet alt for mange ligegyldige informationer ind under spillerne i stedet for at fremhæve deres stats noget mere. Jeg kunne godt lide de i det gamle spil hvor statsne var mere centrale og med billeder af spilleren i venstre side. Jeg har heller ikke lige helt fattet endnu, hvorfor nogle af de stats man ser er markeret?
De stats der er markeret er nøgle-stats for den rolle spilleren har.
|
|
|
|
|
|
♥ Manchester United ♥
#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7
|
|
|
|