home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 332 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16: Spørgsmålstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 44 45 [46] Udprint
Forfatter Emne: FM16: Spørgsmålstråden  (Læst 196076 gange)
COYI
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #675: 06 Okt 2016, 17:02 »

Nogen der har haft held (eller endda problemer) med at træne fx en angriber til at være "komplet angriber" selvom det umiddelbart er hans dårligste rolle.. Jeg forsøger pt at gøre det med en ung fyr i min trup, men han rykker sig ikke ud af flækken..
Logged

Come On You Irons!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #676: 06 Okt 2016, 17:17 »

Well, nogle spillere kan lære nye roller bedre end andre, så det afhænger også meget af om han har de rette stats, samt om dine trænere også er gode til at piske ham, også ikke mindst om du bruger ham nok i rollen
Logged

COYI
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #677: 06 Okt 2016, 17:27 »

Well, nogle spillere kan lære nye roller bedre end andre, så det afhænger også meget af om han har de rette stats, samt om dine trænere også er gode til at piske ham, også ikke mindst om du bruger ham nok i rollen

Bruger ham ikke fast, men han får vel 20-25 kampe pr sæson og alle kampe bliver han brugt som komplet angriber - alligevel er det indtil videre den eneste rolle han er "rød" i.. Mine trænere er de bedste i SerieA på alle parametre. Jeg må vel bare blive ved Smiley
Logged

Come On You Irons!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #678: 06 Okt 2016, 17:35 »

har du et billede af hans stats ?
Logged

COYI
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #679: 07 Okt 2016, 08:39 »

Logged

Come On You Irons!

COYI
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #680: 09 Dec 2016, 14:11 »

Vi vender lige kort tilbage til FM16 - da jeg endnu ikke er kommet igang med 17 Smiley

Jeg har en venstre back i min Juventus-trup af egen avl, som har fået prædikatet wonderkid på trods af at mine trænere blot giver ham 2 (guld) stjerner i potentiel evne. Er det meget normalt? Har aldrig rigtig oplevet en SÅ dårlig potentiel evne bliver mixed sammen med wonderkid. Og kan jeg bare træne og bruge ham meget for at forsøge at få den potentielle evne i vejret?
Logged

Come On You Irons!

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #681: 09 Dec 2016, 16:39 »

Vi vender lige kort tilbage til FM16 - da jeg endnu ikke er kommet igang med 17 Smiley

Jeg har en venstre back i min Juventus-trup af egen avl, som har fået prædikatet wonderkid på trods af at mine trænere blot giver ham 2 (guld) stjerner i potentiel evne. Er det meget normalt? Har aldrig rigtig oplevet en SÅ dårlig potentiel evne bliver mixed sammen med wonderkid. Og kan jeg bare træne og bruge ham meget for at forsøge at få den potentielle evne i vejret?
Vil skyde på at det er fordi han er god af sin alder, og ikke baseret på hans udviklingsmulighede r Smiley
Logged

fck-drengen
Gæst
 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #682: 09 Dec 2016, 16:47 »

Andre end mig der oplever problemer med at sælge spillere ?
Jeg tænker både når man tilbyder spillere til klubber og andre klubbers interesse når en spiller gør det godt.
Sammenlignet med tidligere sæsoner syntes jeg det er meget sværere at sælge spillere når man tilbyder dem. Fx vil klubber ikke engang byde under halvdelen af Isaac Success(rating 7.0) værdi på 90m dkk.
Logged

Niko123
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #683: 23 Aug 2018, 15:11 »

Hey,

Det har egentlig ikke noget med FM at gøre, men jeg vil bare dele det alligevel Smiley

Det er bare en kanonoplevelse jeg fik, da jeg tog til Old Trafford i åbningskampen mod Leicester. Vi vandt 2-1, og det var mega fedt! Det var godt vi kom godt fra start med Pogboom efter 3 minutter, for vi blev sgu presset lidt af Schmeichel og co. i løbet af kampen. Det var dog sygt nice at Shaw scorede sit første mål på seniorniveau, for han fortjener det sgu. Jeg håber han får massere af spilletid i sæsonen fremover. Btw brugte jeg den her side (https://www.samlino.dk) til at få råd til det, hvis I selv mangler lidt hjælp til det.

GGMU!
Logged

Sider: 1 ... 44 45 [46] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010