home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 491 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16: Spørgsmålstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Spørgsmålstråden  (Læst 196565 gange)
hejmeddig61
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #600: 18 Maj 2016, 16:00 »

Gå ind i "Vis Filter" og slå "Afgangspillere" til, det er en fejl - Gem efter, så skulle den huske det næste sæson

Tak for hjælpen Smiley Ved ikke lige om det virker endnu, da bjælken er væk. Jeg ser på det næste sæson.
Logged

Radapo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #601: 24 Maj 2016, 21:07 »

Jeg er gået lidt død i min fm-gem. Har brug for lidt inspirationslæsning, hvad end det er om taktik, træning, youth intake. Bare det er fm-nørderi på et højt plan, og omhandler fm16. Nogle anbefalinger? Det behøver ikke være fra en af de danske sider, da jeg kender de fleste gode danske fm blogs i forvejen
Logged

"If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice."

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #602: 25 Maj 2016, 10:11 »

Jeg er gået lidt død i min fm-gem. Har brug for lidt inspirationslæsning, hvad end det er om taktik, træning, youth intake. Bare det er fm-nørderi på et højt plan, og omhandler fm16. Nogle anbefalinger? Det behøver ikke være fra en af de danske sider, da jeg kender de fleste gode danske fm blogs i forvejen

Prøv at kig nærmere på Altinourdu fra Tyrkiets næstbedste række.
En super fed klub, der kun fokuserer på tyrkiske spillere og har forbud mod udenlandske. Tilgengæld har de excellent ungdomsfaciliteter, og super træningsanlæg. Og et unikt rekrutteringsprogra m når det kommer til regens.
De starter i næstbedste række.
Der er desuden plads til 52.000 på deres stadion!  Shockeret

Det er både interessant at læse om dem - og måske inspiration til dit næste save - jeg startede op i går med dem. :-)

Læs mere her: https://en.wikipedia.org/wiki/Alt%C4%B1nordu_F.K.
« Seneste Redigering: 25 Maj 2016, 10:27 af champione » Logged

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #603: 05 Jun 2016, 00:24 »

Hvis man skulle give teamtalk som Diego Simeone ville i så mene at han er lidenskabelig eller aggresiv, mener nemlig at lideskabelig aldrig har hjulpet..
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Gungner
Gæst
 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #604: 06 Jun 2016, 01:09 »

I min bog hjælper lidenskabelig egentlig kun hvis man er underdog og allerede er bagud.
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #605: 10 Jun 2016, 12:44 »

Hej i min anden sæson med Newcastle har jeg fået købt på Kranevitter fra Atl Madrid. (DM) Hans favorit position er dm, men kan også godt spille cm, som han gør i min taktik. Han spiller boldvindende midtbanespiller forsvar. Problemet er at han allerede har fået 10 gule kort i 13 PL kampe og et enkelt rødt.

Jeg kan ikke se nogen steder under interaktion hvor jeg kan fortælle ham at han skal slappe lidt mere af, hvordan får jeg ham til at få færre kort?
Logged

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #606: 10 Jun 2016, 13:35 »

Hej i min anden sæson med Newcastle har jeg fået købt på Kranevitter fra Atl Madrid. (DM) Hans favorit position er dm, men kan også godt spille cm, som han gør i min taktik. Han spiller boldvindende midtbanespiller forsvar. Problemet er at han allerede har fået 10 gule kort i 13 PL kampe og et enkelt rødt.

Jeg kan ikke se nogen steder under interaktion hvor jeg kan fortælle ham at han skal slappe lidt mere af, hvordan får jeg ham til at få færre kort?
Meget enkelt - kør ham som central midtbane istedet, eller felt Smiley
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #607: 10 Jun 2016, 14:21 »

Meget enkelt - kør ham som central midtbane istedet, eller felt Smiley

Ja ok så det er selve rollen som gør ham mere modtagelig overfor de gule kort?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #608: 10 Jun 2016, 20:38 »

Hvis du har ham som boldvindende, så har han automatisk "vær mere aggressiv" som individuel ordre.
Derfor, pr definition, vil boldvindende spillere altid få flere kort end andre Smiley
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #609: 11 Jun 2016, 12:23 »

ja ok det havde jeg ikke tænkt over. dog synes jeg 10 gule og et rødt i 13 PL kampe var lige overdrevent, men det er nok også fordi han ikke er komfortabel med rollen.
Logged

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #610: 13 Jun 2016, 13:23 »

Nogen der ved hvorfor rotation- og førsteholdsspillere altid brokker sig over for lidt spilletid selvom man skifter dem ind hver kamp? De nævner ikke noget om at de vil starte ind .. :/
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #611: 13 Jun 2016, 15:18 »

Nogen der ved hvorfor rotation- og førsteholdsspillere altid brokker sig over for lidt spilletid selvom man skifter dem ind hver kamp? De nævner ikke noget om at de vil starte ind .. :/

Rotationssystem indebærer, at man roterer startopstillingen. Så hvis du lover en spiller at være rotationsspiller, så kan denne med rette forvente, at han får lov til at state inde en gang i mellem.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #612: 13 Jun 2016, 16:09 »

Altså en første holdsspiller må jo kunne forvente at starte inde 3 ud af 4 gange hvor rotations spilleren vil forvente at starte 1/4
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #613: 18 Jun 2016, 00:29 »

Hej jeg er Newcastle og jeg kan ikke tilbyde lange kontrakter på 5 år. det højeste jeg kan tilbyde er 3 år. i nogle tilfælde er det kun 2 år. Kan nogen fortælle hvorfor? har aldrig oplevet noget lignende før
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #614: 18 Jun 2016, 13:11 »

Hej jeg er Newcastle og jeg kan ikke tilbyde lange kontrakter på 5 år. det højeste jeg kan tilbyde er 3 år. i nogle tilfælde er det kun 2 år. Kan nogen fortælle hvorfor? har aldrig oplevet noget lignende før

Har du prøvet med, hvilke rolle du har givet dem i truppen? Lovende talenter og ungdomsspillere kan du ikke skrive så lange kontrakter med, i forhold til etablerede spillere Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010