home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 298 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16: Spørgsmålstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Spørgsmålstråden  (Læst 196499 gange)
Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #315: 10 Dec 2015, 17:44 »

Hvor kan jeg se en liste over lønninger i ligaen? Altså hvem bruger mindst, og hvem bruger mest?
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #316: 10 Dec 2015, 22:49 »

Har det nogen betydning at nogle klubber har en del scouts med stor viden rundt om i verden? Min egen teori går på det giver bedre regens men hvis det ikke er tilfældet så ser jeg ingen grund til at have mere end 2-3 scouts
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #317: 11 Dec 2015, 00:39 »

Har det nogen betydning at nogle klubber har en del scouts med stor viden rundt om i verden? Min egen teori går på det giver bedre regens men hvis det ikke er tilfældet så ser jeg ingen grund til at have mere end 2-3 scouts

Ved ikke om det giver bedre regens, men jeg syntes det ikke. Dog giver flere scouts med mere viden, mere info om spillere fra rundt omkring i verden, og i krisetider kan du scoute tosset mange spillere om dagen, med mange scouts. Det er selvfølgelig ligemeget hvis man spiller uden egenskabsmaskering, da man så selv kan se hvor gode de er fra start. Peace
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #318: 11 Dec 2015, 10:54 »

Ved ikke om det giver bedre regens, men jeg syntes det ikke. Dog giver flere scouts med mere viden, mere info om spillere fra rundt omkring i verden, og i krisetider kan du scoute tosset mange spillere om dagen, med mange scouts. Det er selvfølgelig ligemeget hvis man spiller uden egenskabsmaskering, da man så selv kan se hvor gode de er fra start. Peace

Jeg synes ikke jeg kan slå egenskabsmarkering fra?
Kan man gøre det efter man har startet et spil, eller skal det være fra start? Ubeslutsom
Logged

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #319: 11 Dec 2015, 11:00 »

Jeg synes ikke jeg kan slå egenskabsmarkering fra?
Kan man gøre det efter man har startet et spil, eller skal det være fra start? Ubeslutsom
Det skal gøres fra start Smiley
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #320: 11 Dec 2015, 23:32 »

Er der nogen der ved om man får achievements, selvom at man spiller i en liga fra en uofficiel database? 
« Seneste Redigering: 11 Dec 2015, 23:45 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #321: 12 Dec 2015, 13:05 »

Kan man ændre græstæppet fra syntetisk til naturligt?

Gider ikke spille på kunst Opstemt
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #322: 12 Dec 2015, 13:32 »

Kan man ændre græstæppet fra syntetisk til naturligt?

Gider ikke spille på kunst Opstemt

Tror det kan ændres i editoren
Logged

Mathiasj97
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #323: 12 Dec 2015, 14:31 »

Når jeg bliver træner for et nyt hold, hvorfor kan jeg så ikke gå videre fra træner? Jeg har bedt min assistent om at tage sig af det
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #324: 13 Dec 2015, 13:28 »

Jeg spørg lige igen da det er et irriterende problem med mit fm.

Når jeg starter manager op så står den bare på sort skærm hvor ringen bliver ved med at loade, først når jeg trykker ctrl, alt delete og kommer ind i joblisten og lukker joblisten igen. trykker jeg så på manager og spillet kommer igang. kan så spille men hver gang jeg minimere spillet for at komme ud i windows er der en risiko for mig spil crasher. skærmen går af og til i sort og igen skal jeg ind i jobliste og bagefter ind i spillet og der crasher mit spil.. det er sket 3-4 gange efterhånden..

Ved ikke lige hvad der sker men det var efter jeg opdaterede til windows 10 eller installerede norton virus program som jeg efterfølgende har slettet for at få et andet da det skabte en del problemer..

Jeg har prøvet at slette både manager og steam for at se om det afhjalp problemet men det gjorde det bare desværre ikke.. Jeg har ikke skide meget forstand på computer så ville være rigtig fedt hvis det var nogle der havde en ide til hvad der kunne være galt?
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #325: 13 Dec 2015, 13:59 »

Jeg spørg lige igen da det er et irriterende problem med mit fm.

Når jeg starter manager op så står den bare på sort skærm hvor ringen bliver ved med at loade, først når jeg trykker ctrl, alt delete og kommer ind i joblisten og lukker joblisten igen. trykker jeg så på manager og spillet kommer igang. kan så spille men hver gang jeg minimere spillet for at komme ud i windows er der en risiko for mig spil crasher. skærmen går af og til i sort og igen skal jeg ind i jobliste og bagefter ind i spillet og der crasher mit spil.. det er sket 3-4 gange efterhånden..

Ved ikke lige hvad der sker men det var efter jeg opdaterede til windows 10 eller installerede norton virus program som jeg efterfølgende har slettet for at få et andet da det skabte en del problemer..

Jeg har prøvet at slette både manager og steam for at se om det afhjalp problemet men det gjorde det bare desværre ikke.. Jeg har ikke skide meget forstand på computer så ville være rigtig fedt hvis det var nogle der havde en ide til hvad der kunne være galt?

Har du prøvet at spille i vindue?
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #326: 13 Dec 2015, 17:15 »

Har du prøvet at spille i vindue?

Nej har ikke prøvet i vindue men hvad ville det hjælpe i forhold til at den ikke vil loade ind i spillet?

Kan det være Windows 10 der gør det ikke fungere rigtig?
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #327: 13 Dec 2015, 17:40 »

Nej har ikke prøvet i vindue men hvad ville det hjælpe i forhold til at den ikke vil loade ind i spillet?

Kan det være Windows 10 der gør det ikke fungere rigtig?

De arbejder på at finde ud af hvorfor det sker.

http://community.sigames.com/showthread.php/444591-Black-screen-when-FM16-is-launched

Så indtil videre er nødløsningen at man spiller i "Maksimeret rammeløst vidue" eller "Vindue".
« Seneste Redigering: 13 Dec 2015, 17:42 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #328: 13 Dec 2015, 20:10 »

Nej har ikke prøvet i vindue men hvad ville det hjælpe i forhold til at den ikke vil loade ind i spillet?

Kan det være Windows 10 der gør det ikke fungere rigtig?

Altså mit spil crashede da jeg ikke spillede i vindue og lige pludselig ville tjekke noget andet, og det har det så ikke gjort siden Smiley
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Pointtavle
« Svar #329: 13 Dec 2015, 23:05 »

Hej - Er der nogle der ved lidt om den famøse pointtavle man kan se i spillet?

Jeg samler naturligvis point til den mens jeg spiller på mit save, men når jeg lukker det ned og starter på et nyt.. er det så forfra med point eller fortsætter man på samme score?

Og er der evt. nogle herinde fra der er i top 100?
Logged

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010