home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 232 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16: Spørgsmålstråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Spørgsmålstråden  (Læst 196522 gange)
fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #300: 05 Dec 2015, 10:19 »

Jeg anvender samme taktik, dog med FCK. jeg har stor succes i anden sæson. jeg har dog valgt at bruge fælgende instruktioner:

Holdinstruktioner:
- Offensiv mentalitet
- Højt tempo

Forsvar
- Afskær målmanden fra at spille kort
- Blive på føderne

Optakt
- Aflevering: udnyt fløjene
- Vær disciplinerede

Angreb
- Søg overlap
- Drible= Udfordre frosvarsspillere
- Bevægelsesfrihed = Hold positioner

Jeg håber det kan bruge, kan desværre ikke levere et SS på nuværende tidspunkt


Spiller du også offensiv metalitet på udebane? synes jeg har svært at vinde på udebane, især mod stor holdene.
Logged

Zabo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #301: 05 Dec 2015, 14:59 »

Oplever i også, at der ikke er nogen landsholds pause i superligaen? :/
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #302: 05 Dec 2015, 18:08 »

Hej jeg har fundet et talent på 20 år. Han kan spille cb og dm lige godt, men problemet er bare han har 1 i arbejdsstyrke alt andet er gode stats og mine talentspejder vurdere ham til at have stor potentiale.

Hvor stor betydning har 1 i arbejdsstyrke? især fo en midsteforsvar/DM?
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #303: 05 Dec 2015, 18:50 »

Hej jeg har fundet et talent på 20 år. Han kan spille cb og dm lige godt, men problemet er bare han har 1 i arbejdsstyrke alt andet er gode stats og mine talentspejder vurdere ham til at have stor potentiale.

Hvor stor betydning har 1 i arbejdsstyrke? især fo en midsteforsvar/DM?

Den kan godt have nogen betydning.

Prøv at se denne serie på YT. Det er godt nok fra FM13, men det er ret interessant. Kort fortalt, så har han lavet 5 talenter med forskellige fordeling på work rate og determination. Herefter simulerer han spillet og kigger på, hvordan deres karrierer udvikler sig.

https://www.youtube.com/v/shTlkC09jxw

Mener, at der er 4 afsnit á 20 minutter.
« Seneste Redigering: 05 Dec 2015, 18:54 af Maestrodk » Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #304: 06 Dec 2015, 18:56 »

Hvordan kan det være der ikke er særlig mange der spiller med City herinde? Det jo ikke fordi der er voldsom stor forskel på dem og hold som Arsenal, Chelsea og Manchester United altså transferbudget mæssigt
Logged

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #305: 06 Dec 2015, 19:06 »

Hvordan kan det være der ikke er særlig mange der spiller med City herinde? Det jo ikke fordi der er voldsom stor forskel på dem og hold som Arsenal, Chelsea og Manchester United altså transferbudget mæssigt

Jeg tror det er fordi folk som regel starter ud med deres favorit hold, og der er jo (forståeligt nok) ikke så mange der har City som deres favorit hold.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #306: 06 Dec 2015, 19:17 »

Jeg tror det er fordi folk som regel starter ud med deres favorit hold, og der er jo (forståeligt nok) ikke så mange der har City som deres favorit hold.
Hvordan kan det være forståeligt? Opstemt Fordi de først "for nylig" er kommet til toppen? Hvis det fordi de har penge bag sig er det jo ik anderledes end chelsea
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #307: 07 Dec 2015, 10:27 »

Hej folkens...

Har et stor problem.. jeg har købt ny computer da min gamle fik svært ved at køre fm ordenligt. jeg har så investeret i en msi gaming og den kørte spillet uden problemer glidende og fejlfrit.. har nu lige opdateret til windows 10 og vil så spille igen men nu køre spillet langsomt og hakker når jeg trykker fortsæt? Hvad sker der lige? kan det være windows 10 der hæmmer hvordan fm køre?? synes det vildt mærkelig en helt ny super computer ikke kan køre spillet ordenligt?
Logged

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #308: 07 Dec 2015, 11:24 »

Hej folkens...

Har et stor problem.. jeg har købt ny computer da min gamle fik svært ved at køre fm ordenligt. jeg har så investeret i en msi gaming og den kørte spillet uden problemer glidende og fejlfrit.. har nu lige opdateret til windows 10 og vil så spille igen men nu køre spillet langsomt og hakker når jeg trykker fortsæt? Hvad sker der lige? kan det være windows 10 der hæmmer hvordan fm køre?? synes det vildt mærkelig en helt ny super computer ikke kan køre spillet ordenligt?

Mit kører flydende på Windows 10, så tvivler på det er der problemet ligger. Har du prøvet at opdatere div. drivere, NET framework osv.?
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #309: 07 Dec 2015, 11:28 »

Mit kører flydende på Windows 10, så tvivler på det er der problemet ligger. Har du prøvet at opdatere div. drivere, NET framework osv.?

Har ikke opdateret noget for det kørte jo helt fint igår lige indtil jeg opdaterede til windows 10. så ville jeg spille idag og nu køre det bare virkelig dårligt, hakker vildt meget og opføre sig præcis som det gjorde på min gamle com.

har lige prøvet at slette spillet og installere forfra men det hakker stadig vildt..
Hvad mener du jeg skal opdaterer? mener bare ikke det burde være nødvendigt men en com der kan køre selv de bedste spil?
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #310: 07 Dec 2015, 12:08 »

Jeg har nu åbnet geforce og tilføjet fm til understøttede spil og nu køre spillet igen godt.. men inden jeg opdaterede til windows 10 der lå geforce åbent nede i skjulte ikoner. men det gør det ikke mere? nogle der ved hvordan jeg får det til at ligge dernede igen?
Logged

Jakobsen135
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #311: 08 Dec 2015, 12:22 »

Hej alle.
Jeg ved ikke om det hører til her eller andetsted, men nu kommer det her.
Jeg har gang i et save med AaB og har pt 21 spillere i 1. holdstruppen. Jeg har min foretrukne startopstilling, som efter planen skal spille hovedparten af kampene, men vil også gerne give reserver og bænkspillerne spilletid. Derfor har jeg sat 3-5 af dem som tilgængelig for B-holdet. Men nu kan jeg så se at spillere på 22 og ældre ikke kan spille i samme runde både A og B holdet, hvilket jeg mener har været muligt tidligere. Dette betyder jo at mine spillere på bænken og reserver over 22 ikke kommer til at spille ret meget. Kan det på nogen måde ændres, og hvis ja, så hvordan??
På forhånd tak  Smiley
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #312: 08 Dec 2015, 14:24 »

Er der nogle der har et svar på hvorfor mit fm er lang tid om at starte op? skærmen er bare sort og loader indtil jeg trykker ctr alt delete, når joblisten så åbner så kan jeg gå ind i manager igen hvor den så starter spillet op men spillet starter ikke før jeg gør det? vildt mærkeligt og irriterende?

Har både prøvet at slette både spil og steam og installere det igen men fejlen er der stadig? HJÆLP?
« Seneste Redigering: 08 Dec 2015, 14:47 af lejones » Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #313: 09 Dec 2015, 18:35 »

Jeg har lige startet et spil med Norwich, og jeg synes at lønkravene hos visse spillere jeg har budt på er lidt vanvittige... Kan det virkelig passe at Ludwig og Amartey vil have omkring 3 mio. om måneden, eller er det en fejl i mit spil?

Til sammenligning vil et andet - ombejlet - stortalent, Zivkovic, kun have omkring 4-500.000 Opstemt
Logged

Laulund
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #314: 09 Dec 2015, 20:35 »

Hej,

Er der nogen som kan huske, hvordan man tildeler et hold minus point i editoren.
Kan huske at man kunne tildele det i FM13 eller 14
Logged

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010