home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 265 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16: Spørgsmålstråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Spørgsmålstråden  (Læst 204765 gange)
Eller1997
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #225: 13 Nov 2015, 21:38 »

Mange tak for svaret  Smiley
Logged

Soeby1993
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #226: 14 Nov 2015, 11:45 »

Hej fm-venner!
Nu skal jeg også igang - det bliver stort!
Men, jeg har lige et lille spørgsmål: Hvordan får jeg ændret min taktiks udseende, så hver spiller ikke blot er en stor fed firkant, men kommer til at se lidt pænere ud, som det var muligt i de forgangende spil?
Altså der hvor sætter min opstilling og rykker rundt på den enkelte spiller..
på forhånd tak!

Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #227: 14 Nov 2015, 12:04 »

Det kan du ikke sådan ser taktikken i fm16 ud.
Men rykke rundt på dem kan du da stadig
Logged

Soeby1993
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #228: 14 Nov 2015, 12:06 »

Det kan du ikke sådan ser taktikken i fm16 ud.
Men rykke rundt på dem kan du da stadig

Øv! Jeg synes nu ellers det ser ret grimt ud - var mere fan af "trøjerne" som blev vidst i de andre spil.
Jaja, jeg kan sagtens stadig rykke rundt på den - det var bare designet jeg var utilfreds med Smiley
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #229: 15 Nov 2015, 16:56 »


Får du hjælp allerede?

Desværre ikke! Skriv gerne en besked.
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #230: 15 Nov 2015, 17:04 »

Er ved at starte mit første spil op i FM16 og har valgt at starte med det danske landshold (man er vel ramt af stemningen med de 2 kval kampe mod Sverige)

Dog oplever jeg til min store skuffelse, at kval kampene er blevet randomiseret... Dvs. at det er ikke de rigtige stillinger der er gældende, men at spillet har lavet nogle fiktive resultater..

F.eks. førte Serbien Danmarks gruppe i det ene spil jeg lige startede op - Og nu her startede jeg lige et nyt spil op for at teste igen og der fører Portugal med maksimum point efter 5 kampe, ligesom at kampprogrammet heller ikke er ens for Danmarks vedkommende..


Nogen der ved om det kan være rigtigt, eller om det skyldes et flueben jeg måske har sat forkert?
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #231: 15 Nov 2015, 17:07 »

Efter den seneste opdatering kan jeg ikke længere "prøve mine spillere af" i de forskellige spillerroller inde på deres spillerprofil. Altså fx kan jeg ikke se hvilke egenskaber der skal til for at spille indvendig angriber - angreb kontra indvendig angriber - support. Den markerer ingen af egenskaberne længere. Jeg synes det er enormt irriterende, da det er noget jeg gør en del brug af.

Er der andre der har oplevet det, og evt ved om det er noget man kan gøre ved?

Har samme problem.. Nogle der har en løsning?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #232: 15 Nov 2015, 17:09 »

I bliver nødt til at gå op i højre hjørne og vælge rollen. Det er pisse irriterende, men sådan er det.
Logged

Klort
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #233: 15 Nov 2015, 17:41 »

Hej alle,

Når man spiller kampe, kan man så ikke sætte indstillingerne sådan at selve teksten/højdepunkterne går hurtigt, men når man eksempelvis vil se et mål, afspilles det med normal hastighed? Det er meget irriterende at skulle lave hastigheden om hver gang man vil gense et mål. Sådan synes jeg ikke det har været i de tidligere spil (har ikke spillet 2015 dog). Er det mig der er en spade?
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #234: 19 Nov 2015, 16:36 »

Søger stadig hjælp omkring at få - facepack, logo, navne osv osv ind i mit spil ? Er håbløs til computer, så hvis en gad og skære det i pap for mig ville det være en stor hjælp!

Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Jakobsen135
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #235: 19 Nov 2015, 20:10 »

Hej FMF'er
Hvordan skal de grønne cirkler forstås? Altså dem der omhandler spillervurderingen!
Jeg har Martial i truppen og hans eneste naturlige position er Angriber, men han får kun 8/10 i den "grønne ost" som komplet angriber (det er den han scorer højest i), hvorimod han på en "ikke-naturlig" position som VW får 10/10 som Indvendig Angriber.
Hvordan skal det forstås?

PS: Hvordan får man billeder ind i et indæg?  Forlegen

På forhånd tak  Grin
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #236: 19 Nov 2015, 20:43 »

Det er et udtryk for hvor godt han spiller de forskellige roller Smiley I henhold til hans stats - og muligvis også i henhold til hans erfaring med rollen, det er jeg dog ikke helt sikker på endnu.

Du kan, under træning, øve en spiller til både en ny rolle og position, men en midtbane med gode defensive egenskaber, og dårlige offensive, bliver nok aldrig en dygtig 'fremskudt playmaker'
Logged

Jakobsen135
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #237: 20 Nov 2015, 09:02 »

Det er et udtryk for hvor godt han spiller de forskellige roller Smiley I henhold til hans stats - og muligvis også i henhold til hans erfaring med rollen, det er jeg dog ikke helt sikker på endnu.

Du kan, under træning, øve en spiller til både en ny rolle og position, men en midtbane med gode defensive egenskaber, og dårlige offensive, bliver nok aldrig en dygtig 'fremskudt playmaker'

Så Martial kan bedre spille venstre wing (IA) fremfor angriber (Komplet) i forhold til hans stats, men i og med der er en guldstjerne i forskel på positionerne er hans foretrukne plads angriber. Korrekt forstået?  Forlegen
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #238: 20 Nov 2015, 10:37 »

Er der andre der har store problemer med utilfredsheden hos flere spillere? Oplever det meget.. Det er over spilletid, men kan da ikke gøre for de ikke er gode nok til at spille.. Smiley
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #239: 20 Nov 2015, 10:56 »

Ja, det har jeg også haft en del med, især i mindre klubber, hvor spillere med ½ stjerne piver over spilletid. Plejer som regel bare at smide dem på fri transfer, hvis det er amatørkontrakt og ellers skælde dem ud..
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010