home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23343
  0 Brugere, 216 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Angelo90R
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Deal / No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Deal / No Deal  (Læst 115351 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #240: 08 Apr 2016, 01:21 »

Hvilken sæson er du i? Mit indtryk er, at Rulli bliver en super målmand, men jeg må give dig ret i, at Courtois er en fantastisk målmand. Deal Thumbs Up

Januar i tredje sæson.
Rulli er god, men synes at belgieren har gjort det bedre indtil nu.
Og nu hans værdi dalede så markant så blev jeg fristet til at byde.

Chelsea er ikke i europa i denne sæson, og er også tæt på at smide det væk i denne.

Har btw. li afvist et bud på samlet 580 mio for Alexis. Det er kun lidt omkring 100 mio mer end han er værd. Han er så også topscorer for holdet, så slipper ham ikke.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #241: 08 Apr 2016, 03:14 »

Januar i tredje sæson.
Rulli er god, men synes at belgieren har gjort det bedre indtil nu.
Og nu hans værdi dalede så markant så blev jeg fristet til at byde.

Chelsea er ikke i europa i denne sæson, og er også tæt på at smide det væk i denne.

Har btw. li afvist et bud på samlet 580 mio for Alexis. Det er kun lidt omkring 100 mio mer end han er værd. Han er så også topscorer for holdet, så slipper ham ikke.

Jeg er også Alexis fan Wink
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #242: 08 Apr 2016, 12:29 »

Spillernavn: Alex Oxlade-Chamberlain
Køb/salg: Salg
Køber: Man City
Sælger: Arsenal (Mig)
Pris: 475 mio. +25% af næste salg
Sæson: Preseason til anden sæson.

Står i et stort dillemma synes jeg.. Jeg kan rigtig godt lide ham, men samtidig er han kun en backup spiller som "kun" fik 23 kampe i 1. sæson i PL.
Han er dog englænder... Og mangler ikke penge efter en fremragende 1. sæson med The Double..

Deal eller no deal?
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #243: 08 Apr 2016, 13:43 »

Spillernavn: Alex Oxlade-Chamberlain
Køb/salg: Salg
Køber: Man City
Sælger: Arsenal (Mig)
Pris: 475 mio. +25% af næste salg
Sæson: Preseason til anden sæson.

Står i et stort dillemma synes jeg.. Jeg kan rigtig godt lide ham, men samtidig er han kun en backup spiller som "kun" fik 23 kampe i 1. sæson i PL.
Han er dog englænder... Og mangler ikke penge efter en fremragende 1. sæson med The Double..

Deal eller no deal?


Fik 520 lige ud + 30% af næste salg. Kunne jeg simpelthen ikke sige nej til..
Logged

Arsenal <3

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #244: 08 Apr 2016, 14:51 »

Fik 520 lige ud + 30% af næste salg. Kunne jeg simpelthen ikke sige nej til..

Jeg ville have sagt nej i mit eget save.
Han er godt nok kun med værdi af ca. 320 til 370 mio, men englænder og førstevalg i 3. sæson. Det er kun på grund af rotation af spillere at han ikke er med. Han skaber en hel del gode chancer.

Men mangler også lidt engelske folk, da jeg i stedet har fokuseret på at hente unge folk ind hele tiden. Der har ikke været for mange store engelske talenter endnu (som er til at købe).

Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #245: 08 Apr 2016, 16:28 »

Jeg ville have sagt nej i mit eget save.
Han er godt nok kun med værdi af ca. 320 til 370 mio, men englænder og førstevalg i 3. sæson. Det er kun på grund af rotation af spillere at han ikke er med. Han skaber en hel del gode chancer.

Men mangler også lidt engelske folk, da jeg i stedet har fokuseret på at hente unge folk ind hele tiden. Der har ikke været for mange store engelske talenter endnu (som er til at købe).


Det gjorde også ondt i mit Arsenal hjerte... Havde hellere set Walcott ryge til den pris, på trods af, at han var primært spillede kanten i 1. sæson. Men har hentet Douglas Costa. Og så har jeg Iwobi, som også udvikler sig glimrende! Derudover er Reine-Adelaide og Maitland-Niles på udlån igen i denne sæson. Store ting i vente fra dem også håber jeg!
Gnabry har jeg lidt opgivet på trods af en fin 1. sæson. Synes hans udvikling er gået i tomgang.. Han er også udlejet her i 2.
Logged

Arsenal <3

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #246: 08 Apr 2016, 17:11 »

Spillernavn: Jorge (Jorge Marcos de Oliviera Moraes)
Køb/salg: Salg
Køber: Spurs/Schalke
Sælger: Benfica
Pris: 270 mio
Sæson: Jan 2020

Står lidt i et dilemma her. Egentlig vil jeg ikke sælge og afviste derfor deres 1. bud. Problemet er bare at Jorge blev ret utilfreds da jeg afviste deres 1. bud. Er der nogen måde man kan afvise uden at gøre ham utilfreds? Overtog Benfica i Juni 1919 så har desværre ikke nået at få klubbens omdømme op endnu og derfor har jeg nu bud på 5-6 spillere fra start 11'eren hvor Jorge dog er den bedste sammen med Guedes...
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #247: 08 Apr 2016, 19:37 »

Det gjorde også ondt i mit Arsenal hjerte... Havde hellere set Walcott ryge til den pris, på trods af, at han var primært spillede kanten i 1. sæson. Men har hentet Douglas Costa. Og så har jeg Iwobi, som også udvikler sig glimrende! Derudover er Reine-Adelaide og Maitland-Niles på udlån igen i denne sæson. Store ting i vente fra dem også håber jeg!
Gnabry har jeg lidt opgivet på trods af en fin 1. sæson. Synes hans udvikling er gået i tomgang.. Han er også udlejet her i 2.

Godt at høre at du bruger talenterne. Jeg slap Gnabry til City for over 300 mio i sæson to. De andre talenter du nævner har jeg også udlejet.
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #248: 08 Apr 2016, 22:23 »



Spillernavn: Juan Carrasco
Køb/salg: Køb
Køber: Benfica
Sælger: Sevilla
Pris: 410 mio
Sæson: Jan 2020

Han får kun 2 stjerner i nuværende evne så der er en del udvikling endnu, hmm... Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #249: 09 Apr 2016, 00:17 »



Spillernavn: Juan Carrasco
Køb/salg: Køb
Køber: Benfica
Sælger: Sevilla
Pris: 410 mio
Sæson: Jan 2020

Han får kun 2 stjerner i nuværende evne så der er en del udvikling endnu, hmm... Smiley

Deal Wink han kan stadig blive bedre, men er en god angriber allerede. Antager du har pengene, og gerne vil forstærke angrebet.
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #250: 09 Apr 2016, 00:54 »

Deal Wink han kan stadig blive bedre, men er en god angriber allerede. Antager du har pengene, og gerne vil forstærke angrebet.

Troede jeg havde pengene efter at have solgt for +500 mio, men bestyrelsen mener åbenbart ikke at et overskud på 100 mio er nok så har kun fået 30% til transfers... Det må blive til i sommervinduet så. Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #251: 17 Apr 2016, 20:41 »



Hvis det ikke var fordi jeg satser på ham som fremtidens mand, så havde jeg nok sagt ja med det samme.  Bør jeg sige ja og så håbe der dukker en mand op inden for en sæson eller to?

Burde tilføje: Jeg har 1.83 mia til transfers og jeg skal igang med at sælge ud af spillere, så forventer kun flere penge i kassen.
« Seneste Redigering: 17 Apr 2016, 21:02 af Highbury » Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #252: 18 Apr 2016, 02:13 »



Hvis det ikke var fordi jeg satser på ham som fremtidens mand, så havde jeg nok sagt ja med det samme.  Bør jeg sige ja og så håbe der dukker en mand op inden for en sæson eller to?

Burde tilføje: Jeg har 1.83 mia til transfers og jeg skal igang med at sælge ud af spillere, så forventer kun flere penge i kassen.

Det er et salg til rigtig mange penge, og det gør det svært. Men hvis ikke lige du har spottet en regen, der har samme potentiale som Barbosa, så kunne det betyde no deal, da det jo ikke just er penge, som du mangler. Jeg vil dog tro, at der er nogle regens derude, så jeg vil sige 65% på deal, da der er tale om mange penge, og du formentlig kan finde en med samme potentiale
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #253: 18 Apr 2016, 18:53 »

Det er et salg til rigtig mange penge, og det gør det svært. Men hvis ikke lige du har spottet en regen, der har samme potentiale som Barbosa, så kunne det betyde no deal, da det jo ikke just er penge, som du mangler. Jeg vil dog tro, at der er nogle regens derude, så jeg vil sige 65% på deal, da der er tale om mange penge, og du formentlig kan finde en med samme potentiale

Hælder lidt til et salg for har en førsteangriber i stald allerede, og har også et par unge spillere der kunne bruge chancen, men Barbosa er også kun 21, så slipper et talent meget tidligt.

Men et andet spørgsmål er om Pogba er 1.1 mia værd, med en løn på 3 mio/uge og loyalitetsbonus på 120 mio og nogle andre dyre klausuler?

Derudover så overvejer jeg om jeg bør skyde Walcott (29) og Welbeck (27) afsted nu de kun har et år tilbage af kontrakten?? Eller ville I forlænge med dem?
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #254: 18 Apr 2016, 18:59 »

Pogba er altid en lidt svær størrelse syntes jeg, han er sindsygt dyr, men han er til gengæld også voldsomt god, og spillets bedste CM i minimum 6-8 sæsoner. og når man nu spiller i england, vader man ret hurtigt i penge - så hvorfor ikke bruge dem.
+ han er "ungdoms spiller i nationen".
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010