home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 250 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Deal / No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Deal / No Deal  (Læst 110774 gange)
r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #150: 31 Jan 2016, 22:29 »

Jeff Reine-Adelaide er helt klart fremtidens mand på kanten, han har virkelig udviklet sig godt i mit Arsenal save.
Syntes helt klart du skal satse på ham, også måske bruge pengene på en bedre central forsvar, her kan Aymeric Laporte klart anbefales.
Logged

Supra Societatem Nemo

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #151: 31 Jan 2016, 23:31 »

Tak for den hurtige og kloge respons Smiley

Jeff Reine-Adelaide er helt klart fremtidens mand på kanten, han har virkelig udviklet sig godt i mit Arsenal save.
Syntes helt klart du skal satse på ham, også måske bruge pengene på en bedre central forsvar, her kan Aymeric Laporte klart anbefales.

Ja, havde vidst gang i en mindre hjerneblødning der. Skal da selvfølgelig vente på han kommer hjem til næste sæson. Der kommer jo også Iwobi og Maitland-Niles tilbage så der er god dækning på den offensive midt. (Jeg skal vidst lukke ned og gå i seng)

Men blev vidst forblændet af ideen om at hente stjerner til klubben nu jeg har pengene. (En lille ½ mia.)

Satser allerede meget på de unge spillere jeg ikke har lejet ud, har fx givet Beilik, Mourgos, Zelalem og Ferati chancen, hvoraf sidstnævnte er lejet (indtil videre).

I forsvaret har jeg allerede hentet Stones i starten af sæsonen. Til sæson to kommer Mammana og Meré til klubben, og har et godt øje til Balanta, som dog af mystiske årsager endte i Stoke da jeg brændte en masse penge af på at hente Stones.

Jeg vil måske sige deal til Brandt, men du kan nok hente Bilal Ould-Chikh billigere - han var super i første database, men Brandt er altid et klassekøb.

Pastore er også et godt køb. Jeg synes i begge tilfælde, at der er tale om gode køb til fornuftige penge, da begge spillere kan blive verdensklasse Thumbs Up

Arsenal er en fantastisk klub med fantastiske Alexis på venstrekanten. Hertil kan du eksempelvis bruge Oxlade, men eftersom du sikkert vil rotere en del - så kan du snilt bruge Brandt. Faktisk er Arsenal så fantastisk en klub, at man slet ikke behøver at tale grimt om gode Tottenham Wink

Var også lige ved at sige ja til handlen, og kan vær jeg henter ham, hvis jeg får skudt nogle af de andre afsted. Men ja pt. bruger jeg helst Oxen på højrekant hvor han skifter med Walcott. Alexis er konstant på holdkortet da han er så målfarlig.

Og ja, er enig, man behøver ikke tale grimt om konkurrenterne Wink

Pastore blev aldrig aktuel da jeg skulle forhandle kontrakt med manden, han villle have abnorme bonusser og en løn jeg ikke kan eller vil honorere.

Julian Brandt er en glimrende spiller, og bliver en fantastisk force på kanten især for andenrangsklubber som Arsenal Wink

Han er nemlig glimrende, og som sagt nok også derfor jeg var lige ved at hente ham.
Der er dog ingen grund til ikke at udvise en god tone, når man omtaler andre hold Wink
« Seneste Redigering: 31 Jan 2016, 23:33 af Highbury » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #152: 11 Feb 2016, 00:29 »

Hvorfor bliver prisen hamret sådan i vejret på alle spillere.

Har haft denne unge mand i klubben på en lejekontrakt hele sæsonen, og han har gjort det rigtig fint, hvor han har lavet indhop i stedet for Özil samt mine fløje. Stuttgart vil dog ikke slippe ham for mindre end 265 mio. Det er fordelt så lidt over halvdelen falder med det samme og resten i form af nogle klausuler.



Er det en deal eller en no deal?
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #153: 11 Feb 2016, 01:51 »

Hvorfor bliver prisen hamret sådan i vejret på alle spillere.

Har haft denne unge mand i klubben på en lejekontrakt hele sæsonen, og han har gjort det rigtig fint, hvor han har lavet indhop i stedet for Özil samt mine fløje. Stuttgart vil dog ikke slippe ham for mindre end 265 mio. Det er fordelt så lidt over halvdelen falder med det samme og resten i form af nogle klausuler.



Er det en deal eller en no deal?

265 mio kan helt sikkert lyde af meget. Men Ferati er en rigtig god spiller med fint potentiale. Det forhold, at du har haft ham på leje og brugt ham, gør ham heller ikke billigere. Hvis ikke du kan finde en regen med mindst samme potentiale til samme position, så vil jeg sige deal Thumbs Up Prøv evt. også Jhon Arango
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #154: 11 Feb 2016, 08:20 »

265 mio kan helt sikkert lyde af meget. Men Ferati er en rigtig god spiller med fint potentiale. Det forhold, at du har haft ham på leje og brugt ham, gør ham heller ikke billigere. Hvis ikke du kan finde en regen med mindst samme potentiale til samme position, så vil jeg sige deal Thumbs Up Prøv evt. også Jhon Arango

Nemlig det at han allerede er spillet ind på holdet gør at jeg er rigtig interesseret i at hente ham. Men ja, det at han har haft succes, og været med i store kampe gør ham selvfølgelig ikke billigere. Jeg tjekker lige om der er andre, inkl. ham du nævner, men tror jeg ikke her før anden sæson. Smiley
Logged

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #155: 12 Feb 2016, 21:02 »

Spiller: Anthony Martial 34 kampe 24 mål 8 assists
Køber: PSG
Sælger: United (mig)
Bud: 370 mio, 92,5 over 12 måneder, 117 efter 50 ligakampe, 117 efter 10 landskampe + 20% af næste salg
Samlet ca 700 mio

15. juni 2017 på vej ind i 3. sæson.

Mit førstevalg på toppen ligger mellem ham eller Dybala, eneste grund til at jeg ikke er 100% på at det er Dybala der skal være fast deroppe er grundet en 6 måneders skade hvor Martial har været god i hans sted.

De bød først 520 hvor jeg afviste og så kom de med det her bud
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #156: 12 Feb 2016, 21:10 »

Spiller: Anthony Martial 34 kampe 24 mål 8 assists
Køber: PSG
Sælger: United (mig)
Bud: 370 mio, 92,5 over 12 måneder, 117 efter 50 ligakampe, 117 efter 10 landskampe + 20% af næste salg
Samlet ca 700 mio

15. juni 2017 på vej ind i 3. sæson.

Mit førstevalg på toppen ligger mellem ham eller Dybala, eneste grund til at jeg ikke er 100% på at det er Dybala der skal være fast deroppe er grundet en 6 måneders skade hvor Martial har været god i hans sted.

De bød først 520 hvor jeg afviste og så kom de med det her bud
Hvis du ikke kan finde en regen med større potentiale, og du således "kun" har Dybala og Martial, så vil jeg sige no deal, og jeg vil nok forlange 900 mio samlet Cool Synes Martial kan blive en af de bedste. Hvis du derimod har en regen klar med større potentiale og egenskaber, der tegner endnu bedre, så er det no deal. Vil i øvrigt foretrække at betaling ikke falder efter 50 ligakampe, men istedet nu og her
« Seneste Redigering: 12 Feb 2016, 21:11 af Esmark11 » Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #157: 12 Feb 2016, 21:43 »

Hvis du ikke kan finde en regen med større potentiale, og du således "kun" har Dybala og Martial, så vil jeg sige no deal, og jeg vil nok forlange 900 mio samlet Cool Synes Martial kan blive en af de bedste. Hvis du derimod har en regen klar med større potentiale og egenskaber, der tegner endnu bedre, så er det no deal. Vil i øvrigt foretrække at betaling ikke falder efter 50 ligakampe, men istedet nu og her

Både enig og uenig. I mit svae er Dybala et decideret monster. Derudover er der tale om så store pengesummer, at det næppe gør noget de er fordelt på forskellige klausuler. De 700 samlet er i min optik fuldsætndig vanvittigt og så godt som en no-brainer - men jeg opererer heller aldrig i så vanvittige beløb Wink
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #158: 12 Feb 2016, 23:36 »

Både enig og uenig. I mit svae er Dybala et decideret monster. Derudover er der tale om så store pengesummer, at det næppe gør noget de er fordelt på forskellige klausuler. De 700 samlet er i min optik fuldsætndig vanvittigt og så godt som en no-brainer - men jeg opererer heller aldrig i så vanvittige beløb Wink

Jeg opererer nu heller ikke i så vanvittige beløb, men det skal være klart, at man har en plan med eget mandskab. Man skal have en fuldgod erstatning, hvis man vælger at lade en sådan mand som Martial gå.
« Seneste Redigering: 13 Feb 2016, 16:03 af Esmark11 » Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #159: 13 Feb 2016, 12:54 »

Esmark11, Bale kostede vel nærmere 700 mio. kr, end en milliard. Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #160: 13 Feb 2016, 15:14 »

Så er jeg i endnu en situation hvor jeg kan hente en spiller, som jeg gerne vil have, men hvor jeg har andre ganske okay spillere til samme position.

Denne gang gælder det Balanta, som ikke ser ud til at tage med Stoke nu de er rykket ned. Han vil koste 100 mio nu, og 10 mio efter 50 kampe.



Men til det centrale forsvar har jeg:



Chambers er tiltænkt primært at skulle være højre back sammen med Bellerin. Monreal er venstre back, men måske på vej ud. Beilik har jeg planer om at leje ud i den kommende sæson, selvom han har spillet på førsteholdet i den forgangne sæson. Mammana og Mere kommer snart tilbage fra deres køb+leje ophold. Koscielny er 30 men pokkers stabil. Paulista spillede rigtig godt til slut i første sæson, hvor Koscielny var skadet, så har ikke nemt ved at skulle sende ham ud, men han kræver dog netop en stor lønforhøjelse.

Bør jeg hente Balanta for de 110 jeg kan få ham for?

Btw. jeg har haft Rafinha på lån, da jeg i dec./jan./feb. havde en del skader til mine backs, og jeg har muligheden for at skrive med ham for 50 mio. Men manden er 30, så han passer ikke ind i ideen med at købe ungt. Han er dog pokkers stabil, og levere nogle farlige løb og indlæg.

Er det en jeg skal sige ja til?
« Seneste Redigering: 13 Feb 2016, 15:18 af Highbury » Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #161: 13 Feb 2016, 15:19 »

Umiddelbart synes jeg at Balanta spiller langt under FM15 niveau i dette års udgave. Jeg har endnu ikke set ham spille sæsoner med over 7.00 i snit. Jeg vil derfor sige du ikke bør hente ham, men i stedet rette blikket mod andre spillere, hvor pengene er bedre givet ud. Dette kunne eksempelvis være en Joe Gomez, hvis du gerne vil købe ungt og engelsk. Ellers er der jo også Laporte og de to unge drenge fra hhv Milan og Juventus Smiley

Eller en Süle i Hoffenheim Smiley
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #162: 13 Feb 2016, 16:05 »

Umiddelbart synes jeg at Balanta spiller langt under FM15 niveau i dette års udgave. Jeg har endnu ikke set ham spille sæsoner med over 7.00 i snit. Jeg vil derfor sige du ikke bør hente ham, men i stedet rette blikket mod andre spillere, hvor pengene er bedre givet ud. Dette kunne eksempelvis være en Joe Gomez, hvis du gerne vil købe ungt og engelsk. Ellers er der jo også Laporte og de to unge drenge fra hhv Milan og Juventus Smiley

Eller en Süle i Hoffenheim Smiley

Her er jeg meget enig med Bøvle Thumbs Up Balanta er sat langt ned i potentiale i forhold til tidligere udgaver af fm.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #163: 13 Feb 2016, 16:10 »

Esmark11, Bale kostede vel nærmere 700 mio. kr, end en milliard. Smiley

Hvad er din kilde? 90 millioner engelske pund £ er ifølge denne kilde rigtig: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3410949/Cost-Gareth-Bale-Real-Madrid-revealed-90m.html  Peace - så 700 millioner danske kroner er i hvert fald i underkanten, hvis du læser artiklen.
« Seneste Redigering: 13 Feb 2016, 16:13 af Esmark11 » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #164: 13 Feb 2016, 17:00 »

Brasiliansk målmand, Alisson, starten af første sæson.
Internacional forlanger £4 millioner. Deal eller No Deal?
Tænker selv at det er en deal, da han allerede i en alder af 22 er god, og kan blive endnu bedre.

Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010