home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 486 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Deal / No Deal
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Deal / No Deal  (Læst 115147 gange)
SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #270: 13 Maj 2016, 12:30 »

første sæson med milan... jeg har muligehed for at købe enten Rulli eller timo horn til en start plads i målet... donnarumma er kun 16 år og har solgt de andre Opstemt hvem af dem vælger man.....^?

Spil med Donnarumma fra start! Alt andet er en fejl i mine øjne. Jeg gjorde det samme og han udvikler sig lynhurtigt, han gjorde det bedre end Diego Lopez da jeg gav ham et par chancer, hvorfor Lopez også blev solgt Smiley
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #271: 13 Maj 2016, 13:53 »

Han bør i alt fald få en del spilletid helt enig, du behøver højest en ældre målmand som supplement.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #272: 13 Maj 2016, 16:23 »

Jeg skal til at i gang med 5. sæson i mit save med The Gunners, og har pt overvejelser om at hente netop Donnarumma som i snakker om, men Milan forlanger i omegnen af 400 for ham.

Er det helt hen i vejret?

I samme åndedrag er jeg igang med overvejelserne om at skippe Rulli afsted, da han i den seneste sæson var ved at koste mig lidt for mange point. Men også svært at følge med hans kollega, Courtois, i målet. Hvilket har ødelagt mit rotationsprincip på den plads.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #273: 13 Maj 2016, 16:33 »

Lyder da i øvrigt død kedeligt med det hold du lader til at havde hehe Peace
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #274: 13 Maj 2016, 18:17 »

Jeg skal til at i gang med 5. sæson i mit save med The Gunners, og har pt overvejelser om at hente netop Donnarumma som i snakker om, men Milan forlanger i omegnen af 400 for ham.

Er det helt hen i vejret?

I samme åndedrag er jeg igang med overvejelserne om at skippe Rulli afsted, da han i den seneste sæson var ved at koste mig lidt for mange point. Men også svært at følge med hans kollega, Courtois, i målet. Hvilket har ødelagt mit rotationsprincip på den plads.

Donnarumma er et klassekøb og 40 M £ er ikke for meget, hvis han har udviklet sig, som han plejer. Der kan dog godt være tre regens derude, der måske er billigere og måske af samme klasse, men du finder ikke 10 målmænd af samme klasse som Donnarumma, hvis han har udviklet sig normalt. Derfor deal Thumbs Up
Logged

hejmeddig61
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #275: 13 Maj 2016, 20:35 »

Er i et kæmpe dilemma.

Jeg er Leverkusen 31. Januar 2017. Solgte Javier Hernandez i dette transfervindue for 335 millioner til United. Og solgte Kampl for 275 millioner til City.

Nu står jeg i dette dilemma sidste dag af transfervinduet og skal have en erstatning til begge spillere. Har 3 spillere at vælge i mellem og de skal bare accepteres da jeg har forhandlet kontrakt med dem.

Har et budget på 808 millioner.

Leroy Sané 260 millioner.

Antoine Griezmann 630 millioner - kan stige til 690 millioner.

Gabriel Barbosa - 430 millioner - kan stige til 475 millioner.

Håber der er nogen der kan komme med nogen gode input  Thumbs Up

Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #276: 14 Maj 2016, 01:10 »

Lyder da i øvrigt død kedeligt med det hold du lader til at havde hehe Peace

Det er faktisk blevet lidt kedeligt, for har ikke behov for at købe nogen mere, spiller kun savet videre fordi jeg har fundet talenter der er sjove at arbejde med. Men skal have fundet en anden udfordring, og overvejede at tage en klub fra Championship at føre op. Det vil jeg muligvis kunne nå med den sparsomme tid jeg får brugt på FM.

Donnarumma er et klassekøb og 40 M £ er ikke for meget, hvis han har udviklet sig, som han plejer. Der kan dog godt være tre regens derude, der måske er billigere og måske af samme klasse, men du finder ikke 10 målmænd af samme klasse som Donnarumma, hvis han har udviklet sig normalt. Derfor deal Thumbs Up

Tror jeg lytter til dig og udskyder handlen, indtil jeg ved om der gemmer sig en regen et sted. Men ellers så snupper jeg ham nok, til mit unge hold.

Ku' vær' jeg skulle lægge holdet op i Arsenal tråden.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #277: 14 Maj 2016, 17:51 »

Det er faktisk blevet lidt kedeligt, for har ikke behov for at købe nogen mere, spiller kun savet videre fordi jeg har fundet talenter der er sjove at arbejde med. Men skal have fundet en anden udfordring, og overvejede at tage en klub fra Championship at føre op. Det vil jeg muligvis kunne nå med den sparsomme tid jeg får brugt på FM.

Tror jeg lytter til dig og udskyder handlen, indtil jeg ved om der gemmer sig en regen et sted. Men ellers så snupper jeg ham nok, til mit unge hold.

Ku' vær' jeg skulle lægge holdet op i Arsenal tråden.
Highbury - jeg vil meget gerne se dit spændende youg guns hold - så læg endelig dit hold op Thumbs Up
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #278: 15 Maj 2016, 16:02 »

Highbury - jeg vil meget gerne se dit spændende youg guns hold - så læg endelig dit hold op Thumbs Up

Så er det blevet lagt op, evt. kan jeg smide nogle af talenterne (regens) op..
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #279: 18 Maj 2016, 18:41 »

Jeg er i lidt af et dilemma. Jeg er Bologna i halvejs gennem 3. sæson, og har fået et bud på min angriber. Siden Destro forlod holdet i sommers, har jeg haft svært ved at få scoret og min erstatning Valere Germain har haft det ualmindelige svært ved at få scoret. Men så slog min egentlige reserve Yuri Mamute til, og har efter 13(3) kampe lavet 15 basser. og er topscorer i Serie A. Jeg har nu fået følgende bud:

Navn: Yuri Mamute
Beløb: 62.500.000
Hans tidligere løn: 5,12 millioner årligt
Klub: Borussia Mönchengladbach

Personligt synes jeg det er et vagt bud for topscorer i Serie A (jeg har forhandlet med dem), men som man kan se passer han ikke perfekt ind i min taktik, da jeg spiller med en fremskudt angriber. Derudover er det også begrænset hvor meget bedre han bliver. Jeg har fundet en spændende erstatning, hvis jeg ender med at sælge, men som jeg KUN kan købe hvis jeg skiller mig af med Mamute.

Navn: Neal Maupey
Beløb: 175.000.000 (Det skal så siges at penge ikke er et problem her i Bologna)
Estimeret løn: 22,5 Millioner årligt
Tidligere Klub: AS Saint Etienne

Umiddelbart er Maupey en anelse bedre og har noget mere potentiale end Mamute, hvis man skal tro på mine spejdere. Penge er som sagt ikke et issue, men min største bekymring er dog, hvis jeg ender i samme situation som i starten af sæsonen, hvor jeg ikke kunne score. Så er det bedre at holde på en "sikker" angriber, end at erhverve sig en lidt bedre?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #280: 18 Maj 2016, 20:50 »

Well det er da en lav pris men hvor gammel er han ?.
Angående din nye så plejer ha  jo at blive god men du får det til at fremstå som at han kun bliver måske lidt  bedre i så fald er det jo en mærkelig handel
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #281: 19 Maj 2016, 12:02 »

Well det er da en lav pris men hvor gammel er han ?.
Angående din nye så plejer ha  jo at blive god men du får det til at fremstå som at han kun bliver måske lidt  bedre i så fald er det jo en mærkelig handel
Han er 22 (Fik vist lige blokeret informationen..). Det er en lav pris, ja, men han blev i 1. sæson købt til at være 3. valg, blev i anden sæson 2. valg og er nu første valg. Så han blev aldrig købt til at være den store stjerne, som skulle give holdet en millionindtjening.

Maupey har et væsentligt større potentiale, passer bedre i min taktik og har vist han kan lave mål for Saint Etienne. Men der er også forskel på at have potentiale og så indfri det. Og det er nok det største issue.. For hvis han ikke rigtig udvikler sig, så har jeg brugt 100 millioner på ingenting, og skal til at handle igen til sommer. Hvorimod hvis han bliver et bæst på toppen, så behøver jeg ikke bekymre om den position det næste stykke tid. Så håbet var nok at høre om nogen havde erfaringer med Maupey og han var de 100 millioner værd som differencen ender på?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #282: 19 Maj 2016, 13:09 »

Well jeg har kun prøvet ham i fm15 der floppede han for mig.
Men du lyder til at være meget i tvivl om ham så hvorfor ikke finde alternativer ?.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #283: 19 Maj 2016, 13:43 »

Sandt nok. Problemet er nok også, at jeg har skudt alt for højt i forsøget på at erstatte Destro, og ledt efter lidt for tunge navne i forhold til min klubstatus.. Jeg ender også med at sige "Nej" til begge tilbud, og så bruge mere tid til sommer på at finde det rigtige alternativ, og så forhåbentlig gennem min placering få lokket et stærkt navn til. Men tak for rådene Smiley

Og netop som jeg så trykker videre i savet, så byder AC Milan 150 millioner.. Den var straks sværere at afvise  Huh
« Seneste Redigering: 19 Maj 2016, 13:50 af Gilly » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #284: 19 Maj 2016, 13:51 »

Well, fuck hvad spilleren hedder og hvad status han har, det eneste der tæller er jo hans outcome på banen Smiley
Hvordan ligger du i ligaen ?. Jeg har selv trods to mesterskaber i Bari, stadig svært ved at tiltrække de store dyre navne.
Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010