home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I dag kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 375 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Deal / No Deal
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Deal / No Deal  (Læst 111348 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #210: 09 Mar 2016, 17:50 »

Jeg er heller ikke meget for at betale over flere måneder, osse derfor jeg foreslog den anden ide først. Det giver gode mening at fjerne lidt fra startbeløbet, og så betale det senere, hvis han præstere. Man må gå ud fra at hvis han kommer til at spille 30-40-50 kampe, at han har været pengene værd, og så er han ikke kostet hele dit budget.

Jeg håber det lykkedes at få det forhandlet på plads!
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #211: 09 Mar 2016, 21:19 »

Det ville Leeds slet ikke gå med til... Så der bliver ingen handel.
Logged

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #212: 11 Mar 2016, 15:54 »

Spillernavn: Felipe Anderson
Køb/salg: Køb
Køber: West Ham
Sælger: Lazio
Pris: 320 mio
Sæson: Sommer-transfervindue starten på 2. sæson

Deal eller no deal?
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #213: 12 Mar 2016, 14:32 »

Spillernavn: Felipe Anderson
Køb/salg: Køb
Køber: West Ham
Sælger: Lazio
Pris: 320 mio
Sæson: Sommer-transfervindue starten på 2. sæson

Deal eller no deal?

uhh, jeg købte ham til Spurs i mit onlinespil i 2. sæson og har været super glad for ham, så kan kun anbefale ham og på trods af jeg bruger ham som venstre winger! Tror jeg gav mere for ham!
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #214: 12 Mar 2016, 21:42 »



Deal or not?

Er i de sidste dage af december i anden sæson.
Pt. Har jeg Özil og Ferati til den plads. Ferati spiller dog lige så meget på kanterne som han gør inde midt på.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #215: 13 Mar 2016, 08:56 »

Deal, han bliver ret god og er en fin backup til Ozil.
Logged


Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #216: 13 Mar 2016, 17:34 »

Spillernavn: Isco
Køb/salg: Køb
Køber: Liverpool
Sælger: Real Madrid
Pris: 235mio
Lønninger: 3.8 mio
Sæson: Januar første sæson !

Deal eller no deal.

Han vil væk fra Real Madrid, synes selv 235 mio er en rigtig god pris på ham ?
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #217: 13 Mar 2016, 17:57 »

Spillernavn: Isco
Køb/salg: Køb
Køber: Liverpool
Sælger: Real Madrid
Pris: 235mio
Lønninger: 3.8 mio
Sæson: Januar første sæson !

Deal eller no deal.

Han vil væk fra Real Madrid, synes selv 235 mio er en rigtig god pris på ham ?

Jeg ville klart sige deal! Til den pris er det et røverkøb Thumbs Up
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #218: 13 Mar 2016, 18:01 »

Jeg valgte os at købe ham Smiley første kamp han spillede 1 mål 1 assist.
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #219: 13 Mar 2016, 18:23 »

Jeg valgte os at købe ham Smiley første kamp han spillede 1 mål 1 assist.
Rigtig godt køb. Held og lykke Thumbs Up
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #220: 19 Mar 2016, 10:21 »

Spillernavn: Mayke
Køb/salg: Køb
Køber: Karlsruher
Sælger: Man Utd
Pris: 60 mio
Lønninger: 330k om ugen
Sæson: Januar 17/18 sæson

Jeg er rykket op i Bundesligaen, overlevede med nød og næppe det første år der. I mit andet år er det dog gået helt anderledes, hvor jeg ligger højst overraskende nummer 3 efter 17 kampe. Pt. har jeg to højrebacks, der egentlig gør det ret udmærket, og de er begge unge (begge er 20 år). Den ene er Matthias Bader, der har en gennemsnitskarakter på 7.64 efter 8 kampe. Hans værdi er kun 11 mio, og der er derfor ikke et helt stort muligt salgsobjekt i ham, der gør at jeg kan tjene penge til klubben. Den anden højreback er Borja San Emeterio, der efter 12 kampe har en gennemsnitskarakter på 7.24. Hans værdi er kun 10 mio., og derfor kan jeg nok heller ikke få det meget for ham.
Mayke får flere stjerner end de to, og jeg får en mere rutineret højreback end de to. Årsagen til at jeg er i tvivl er, at hvis jeg køber Mayke, så skal jeg jo også sælge en af dem. Selvom de gør det så godt for mig, så kan jeg ikke sælge dem til det helt store. Så skal jeg skippe Mayke afsted igen efter et halvt eller helt år for at håbe på at tjene på ham (hans værdi er 107 mio i Utd). Derudover er de to andre også ret unge. De har ikke overvældende stats men ganske habile med mit mål for klubben, hvilket egentlig bare er undgå nedrykning, og derudover gør de det jo også godt. Fordelen ved at købe Mayke er at jeg får en bedre og måske mere stabil højreback til klubben, og han kan få forhåbentlig øge klubbens omdømme bare lidt, så jeg kan tiltrække bedre spillere i fremtiden. Hvis han gør det godt, kan jeg sælge ham igen om et halvt eller helt år for derved forhåbentlig at tjene penge på ham, men det betyder så også jeg skal beholde de andre.

I stedet for Mayke har jeg muligheden for at købe Hirving Lozano.
Spillernavn: Hirving Lozano
Køb/salg: Køb
Køber: Karlsruher
Sælger: Pachuca
Pris: 60 mio
Lønninger: 285k om ugen
Sæson: Januar 17/18 sæson

Jeg mangler en offensiv venstre kant, da min pt. bedste er Tarik Elyounoussi. Han gør det ok med en gennemsnitskarakter på 7.19 efter 10 kampe. Derudover har jeg også Christian Clemens der kan spille denne plads, men pt. gør han det fremragende på OMH. I klubben har jeg 6 spillere, der kan spille en af de to kanter. Til gengæld er en af dem min venstreback, en af dem er min backup til angrebet, hvilket gør, at jeg egentlig kun har to tilbage. Disse to resterende har været i klubben lige siden jeg kom til, og især den ene af dem har slet ikke stats nok til at kunne spille Bundesligaen (Boubacar Barry). Den anden jeg har (Manuel Torres) har ligeledes heller ikke nogen vilde stats, og han har også haft svært ved at begå sig i Bundesligaen (gns. karakter på lige under 7 i 30 kampe).
Fordelen ved at købe Lozano er, at jeg er lidt svagt besat på disse to kanter, og hvis en af mine to startere (Tarik eller Clemens) bliver skadet, så går niveauet en eller to takker ned. Dog har Lozano altid været et ubeskrevet blad for mig, da jeg aldrig nogensinde har købt ham før, og jeg ved derfor ikke rigtig, hvad han er i stand til. Jeg ved, at mange køber ham, og at han gør det godt for dem, men jeg har bare svært ved at få de spillere, som alle køber, til at fungere (kan ikke få Balanta, Lucas Romero osv. til at spille godt), og jeg synes derfor, at 60 mio er meget for en klub som mig at smide efter en spiller, som jeg ikke rigtig ved, hvad han kan.
Derudover vil Lozano nok heller ikke forbedre klubbens omdømme, som kan hjælpe mig på længere sigt, hvilket jeg kan få i Mayke (altså med forbedring af klubbens omdømme tænker jeg på spillere, der kan få lyst til at skifte til mig, hvis en "etableret" stjerne skifter til mig).

EDIT: I stedet for Lozano har jeg muligheden for at leje Rodrigo De Paul, og jeg kan derfor se ved ham, om han kan begå sig i den tyske liga og for mig.
« Seneste Redigering: 19 Mar 2016, 10:23 af xanor » Logged


DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #221: 19 Mar 2016, 12:22 »

Spillernavn: Mayke
Køb/salg: Køb
Køber: Karlsruher
Sælger: Man Utd
Pris: 60 mio
Lønninger: 330k om ugen
Sæson: Januar 17/18 sæson

Jeg er rykket op i Bundesligaen, overlevede med nød og næppe det første år der. I mit andet år er det dog gået helt anderledes, hvor jeg ligger højst overraskende nummer 3 efter 17 kampe. Pt. har jeg to højrebacks, der egentlig gør det ret udmærket, og de er begge unge (begge er 20 år). Den ene er Matthias Bader, der har en gennemsnitskarakter på 7.64 efter 8 kampe. Hans værdi er kun 11 mio, og der er derfor ikke et helt stort muligt salgsobjekt i ham, der gør at jeg kan tjene penge til klubben. Den anden højreback er Borja San Emeterio, der efter 12 kampe har en gennemsnitskarakter på 7.24. Hans værdi er kun 10 mio., og derfor kan jeg nok heller ikke få det meget for ham.
Mayke får flere stjerner end de to, og jeg får en mere rutineret højreback end de to. Årsagen til at jeg er i tvivl er, at hvis jeg køber Mayke, så skal jeg jo også sælge en af dem. Selvom de gør det så godt for mig, så kan jeg ikke sælge dem til det helt store. Så skal jeg skippe Mayke afsted igen efter et halvt eller helt år for at håbe på at tjene på ham (hans værdi er 107 mio i Utd). Derudover er de to andre også ret unge. De har ikke overvældende stats men ganske habile med mit mål for klubben, hvilket egentlig bare er undgå nedrykning, og derudover gør de det jo også godt. Fordelen ved at købe Mayke er at jeg får en bedre og måske mere stabil højreback til klubben, og han kan få forhåbentlig øge klubbens omdømme bare lidt, så jeg kan tiltrække bedre spillere i fremtiden. Hvis han gør det godt, kan jeg sælge ham igen om et halvt eller helt år for derved forhåbentlig at tjene penge på ham, men det betyder så også jeg skal beholde de andre.

I stedet for Mayke har jeg muligheden for at købe Hirving Lozano.
Spillernavn: Hirving Lozano
Køb/salg: Køb
Køber: Karlsruher
Sælger: Pachuca
Pris: 60 mio
Lønninger: 285k om ugen
Sæson: Januar 17/18 sæson

Jeg mangler en offensiv venstre kant, da min pt. bedste er Tarik Elyounoussi. Han gør det ok med en gennemsnitskarakter på 7.19 efter 10 kampe. Derudover har jeg også Christian Clemens der kan spille denne plads, men pt. gør han det fremragende på OMH. I klubben har jeg 6 spillere, der kan spille en af de to kanter. Til gengæld er en af dem min venstreback, en af dem er min backup til angrebet, hvilket gør, at jeg egentlig kun har to tilbage. Disse to resterende har været i klubben lige siden jeg kom til, og især den ene af dem har slet ikke stats nok til at kunne spille Bundesligaen (Boubacar Barry). Den anden jeg har (Manuel Torres) har ligeledes heller ikke nogen vilde stats, og han har også haft svært ved at begå sig i Bundesligaen (gns. karakter på lige under 7 i 30 kampe).
Fordelen ved at købe Lozano er, at jeg er lidt svagt besat på disse to kanter, og hvis en af mine to startere (Tarik eller Clemens) bliver skadet, så går niveauet en eller to takker ned. Dog har Lozano altid været et ubeskrevet blad for mig, da jeg aldrig nogensinde har købt ham før, og jeg ved derfor ikke rigtig, hvad han er i stand til. Jeg ved, at mange køber ham, og at han gør det godt for dem, men jeg har bare svært ved at få de spillere, som alle køber, til at fungere (kan ikke få Balanta, Lucas Romero osv. til at spille godt), og jeg synes derfor, at 60 mio er meget for en klub som mig at smide efter en spiller, som jeg ikke rigtig ved, hvad han kan.
Derudover vil Lozano nok heller ikke forbedre klubbens omdømme, som kan hjælpe mig på længere sigt, hvilket jeg kan få i Mayke (altså med forbedring af klubbens omdømme tænker jeg på spillere, der kan få lyst til at skifte til mig, hvis en "etableret" stjerne skifter til mig).

EDIT: I stedet for Lozano har jeg muligheden for at leje Rodrigo De Paul, og jeg kan derfor se ved ham, om han kan begå sig i den tyske liga og for mig.

Hirving Lozano har altid spillet fremragende for mig både med små og helt store klubber! Har bl.a. en karriere ved Atletico Madrid, hvor han er en vigtig del af holdet både med assists og mål. Ham ville jeg helt klart investere i! Thumbs Up
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #222: 20 Mar 2016, 05:13 »

Spillernavn: Isaac Success
Køb/salg: Køb
Køber: Dortmund
Sælger: Granada
Pris: 120 millioner
Lønninger:
Sæson: Første sæson (er i april måned 2016, og han vil i så fald komme til klubben til sommer)

Har hørt så meget om knægten, men er han 120 millioner værd? Hele beløbet er up-front, ingen tillæg eller fremtidige betalinger.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #223: 20 Mar 2016, 11:05 »

Deal, han bliver ret god og du kan altid sælge ham for mere om 1-2 sæsoner, hvis han ikke lykkedes.
Logged


r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #224: 23 Mar 2016, 01:47 »

Spillernavn: Henrikh Mkhitaryan
Køb/salg: Salg
Køber: Bayern
Sælger: Dortmund
Pris: 550 Milioner
Lønninger: 570.000
Sæson: Starten af anden sæson

Han er 27 år, og jeg har Kevin Volland til at tage over. Jeg mener selv det er et rigtigt godt tilbud, selvom det er til en konkurent.

Deal/no deal?
Logged

Supra Societatem Nemo

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010