home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 393 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Søger spiller-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Søger spiller-tråden  (Læst 154173 gange)
jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #60: 17 Nov 2015, 12:07 »

Transfervinduet i januar 1. sæson er lige ved at åbne, og jeg har i omegnen af 510 millioner at gøre godt med i Dortmund. Indtil videre har jeg hentet Gabriel Barbosa, Andrija Zivkovic, Breel Embolo og Thomas Delaney. Solgt er Jonas Hofmann, Shinji Kagawa og Neven Subotic.

Er der nogle, som jeg bare må hente? Er villig til at smide alle 510 på én stor spiller, eller fordele det ud på et par talenter. Umiddelbart står jeg svagest på central midt eller backsene.
Logged

Mikpeder
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #61: 17 Nov 2015, 12:21 »

Vil sige en mand som Youri Tielemans altid er et godt bud
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #62: 17 Nov 2015, 12:31 »

Vil sige en mand som Youri Tielemans altid er et godt bud

Jeg har også selv hentet ham til mit Liverpool hold. Nogen der ved om han bliver lige så vild som i 15
Logged

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #63: 17 Nov 2015, 13:21 »

Jeg har også selv hentet ham til mit Liverpool hold. Nogen der ved om han bliver lige så vild som i 15

Han bliver rigtig god! Hentede ham til mit inter hold som nu er på 3 sæson, han har begge sæsoner spillet til ca. 7.40 Smiley
Logged

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #64: 17 Nov 2015, 15:43 »

Hey!

Celta Vigo, 2. sæson og sommertransfervindu et. Dortmund har netop smidt 150 efter Guidetti, som jeg var overbevist om jeg kunne få bedre for. Jeg er dog løbet lidt tør for ideer, da dem jeg havde i kiggerten ikke er lige så vilde med Celta som jeg. Nogen der har et foreslag til en erstatning? Gerne skarpretter. I øjeblikket skal spilleren supplere Aspas og Sebastian Palacias, så det gør bestemt ikke noget hvis han er ung.
Logged

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #65: 17 Nov 2015, 16:08 »

Hej med jer!
Har et spil igang med FCK, og jeg mangler en angriber, som enten kan være med i start 11'eren, eller en med et stort talent.
Har omkring 50 mio. lige nu til transfers, men jeg foretrækker billige spillere, hvor man kan videresælge efter et par sæsoner for meget mere. Han må helst ikke være targetman, da jeg allerede har Santander, Corner & Onuachu. Spiller med 2 angribere og mangler en mere for at have 2 spillere til hver position Smiley
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #66: 17 Nov 2015, 17:06 »

Hej med jer!
Har et spil igang med FCK, og jeg mangler en angriber, som enten kan være med i start 11'eren, eller en med et stort talent.
Har omkring 50 mio. lige nu til transfers, men jeg foretrækker billige spillere, hvor man kan videresælge efter et par sæsoner for meget mere. Han må helst ikke være targetman, da jeg allerede har Santander, Corner & Onuachu. Spiller med 2 angribere og mangler en mere for at have 2 spillere til hver position Smiley

Dongue fra Barca B
Logged

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #67: 17 Nov 2015, 17:10 »

Dongue fra Barca B

Kan desværre ikke finde ham i mit spil
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #68: 17 Nov 2015, 19:53 »

Hej med jer!
Har et spil igang med FCK, og jeg mangler en angriber, som enten kan være med i start 11'eren, eller en med et stort talent.
Har omkring 50 mio. lige nu til transfers, men jeg foretrækker billige spillere, hvor man kan videresælge efter et par sæsoner for meget mere. Han må helst ikke være targetman, da jeg allerede har Santander, Corner & Onuachu. Spiller med 2 angribere og mangler en mere for at have 2 spillere til hver position Smiley
Hvis du kan få råd, så er Ponce fra Roma et  fantastisk talent. Ellers Rui Pedro fra Porto eller paraguyaneren Sergio Diaz. Sidstnævnte burde kunne hentes med hensyn til løn
Logged

Nolte
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #69: 17 Nov 2015, 20:08 »

Kan desværre ikke finde ham i mit spil

Han hedder Dongou.

Du kan eventuelt tjekke Jordan Larsson (søn af Henke) og Sander Svendsen. Begge er unge talenter, som kan udvikles.
Logged

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #70: 18 Nov 2015, 00:00 »

Tak for buddene! Hælder mest til Sander Svendsen. Er nået til vinterpausen i mellemtiden og nu kunne jeg godt bruge en ny mand i midterforsvaret, da Zanka og Nilsson bliver solgt. Har allerede hentet Banggaard, men mangler en til. Her kunne jeg godt bruge en med lidt rutine, da mit forsvar består af 3 knægte på 21 og under.

Derudover forventer jeg at der kommer bud på Augustinsson så en erstatning til venstre backen kunne jeg godt bruge
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #71: 18 Nov 2015, 01:07 »

Tak for buddene! Hælder mest til Sander Svendsen. Er nået til vinterpausen i mellemtiden og nu kunne jeg godt bruge en ny mand i midterforsvaret, da Zanka og Nilsson bliver solgt. Har allerede hentet Banggaard, men mangler en til. Her kunne jeg godt bruge en med lidt rutine, da mit forsvar består af 3 knægte på 21 og under.

Derudover forventer jeg at der kommer bud på Augustinsson så en erstatning til venstre backen kunne jeg godt bruge
som centerforsvarer vil jeg foreslå tjekken Ondrej Mazuch - god i hovedspil, tackling og markering samt pæn fart. Eventuelt Magnus Troest eller Lukas Hejda. Mads Justesen kunne være et super billigt alternativ. Steven Moreira vil på sigt være en fuldgod erstatning for Augustinsson
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #72: 18 Nov 2015, 16:56 »

Søger en trequartista OFF midt til RBL i første sæson kan give 35 mil nogen der kan hjælpe?
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #73: 18 Nov 2015, 17:10 »

Søger en trequartista OFF midt til RBL i første sæson kan give 35 mil nogen der kan hjælpe?
Selvom det er noget over budgettet, så tag et kig på Breel Embolo. Jeg har hentet ham til Dortmund, hvor han trods hans alder præsterer vanvittigt på OM(C). Er i tvivl om, hvorvidt han er interesseret i at komme til RBL, men det er et skud værd. 24(4) kampe, 6 mål, 14 assists og en gennemsnitsvurderin g på 7,58 primært i Bundesligaen og Europa League.
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #74: 18 Nov 2015, 17:18 »

Tror sku den bliver svær at hive hjem  Ubeslutsom Ubeslutsom men jeg kan altid prøve ellers andre der har nogle forslag tænker måske Lincoln til fremtiden men skal også bruge en nu og her..
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010