|
mfsjovhat
|
|
Klub : Atletico Madrid - Januar 2016. Mangler : En ung angriber. Budget : 120 millioner.
Enes Ünal
|
|
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
|
RasmusB95
|
|
Jeg er i januar 2016 og søger en højre back til Sassuolo. Har lige solgt Vrsaljko til Liverpool... Prøvede at hente Ivanovic da han var sat til salg i Chelsea, men hans lønkrav var for høje.. :/ Har ca. 100 mio. at gøre godt med... Nogle forslag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arsrea
|
|
Jeg er i januar 2016 og søger en højre back til Sassuolo. Har lige solgt Vrsaljko til Liverpool... Prøvede at hente Ivanovic da han var sat til salg i Chelsea, men hans lønkrav var for høje.. :/ Har ca. 100 mio. at gøre godt med... Nogle forslag?
Levin Oztunali Joao Cancelo Rodrigo Moreira
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Gino Peruzzi, hvis han ikke allerede er blevet taget af en større klub.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Søger en fremskudt angriber til 2. sæsonstart til West Ham. Jeg har ikke fundet den rette bomber endnu, så søger en stabil angriber, der er er mere eller mindre garant for kasser. Jeg ved endnu ikke, hvad budgettet er på, så skyd løs og så ser jeg, hvad det rækker til.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
szukizek
|
|
Søger en fremskudt angriber til 2. sæsonstart til West Ham. Jeg har ikke fundet den rette bomber endnu, så søger en stabil angriber, der er er mere eller mindre garant for kasser. Jeg ved endnu ikke, hvad budgettet er på, så skyd løs og så ser jeg, hvad det rækker til.
prøv Kermit Erasmus :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
szukizek
|
|
Klub : Atletico Madrid - Januar 2016. Mangler : En ung angriber. Budget : 120 millioner.
Rui Pedro fra Porto :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
madso
|
|
Søger midterforsvar og central midtbane til mit Sheff wed hold. Starten af 2. sæson og er lige rykket op i premier league
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Meulensteen
|
|
Tom Cairney til central midt :-)
|
|
|
|
|
|
Lålålålålååååå Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå
|
|
|
|
|
Besiktas JK
|
|
Hej Klub: Besiktas Søger: Central Mid rolle som spilfordeler eller standard midfielder. Penge: har ca 9 mio € skal være en erstatning til Oguzhan Özyakup og Jose Sosa..
|
|
|
|
|
|
Eagles Fly Alone....
|
|
|
|
|
probst
|
|
SØGER en CB til mit barcalona hold! er lige startet! han skal starte inde ved siden af pique! money... hemm (400 mil ca) (danske kroner)  tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KimGreve
|
|
Er Perugia i 1. sæson i Serie B og skal bruge en kantspiller eller midtforsvar. Har 8. mio kr, at gøre med.
Nogle bud?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Jeg mangler en målmand til mit Carlslie hold i første sæson. Hvis jeg strækker budgettet helt ud kan jeg hoste op med 350.000 kr.
Anyone?
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Jeg ville nok kigge på et lån i en højere rangeret engelsk klub hvis jeg var dig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KimGreve
|
|
Er Perugia i 1. sæson i Serie B og skal bruge en kantspiller eller midtforsvar. Har 8. mio kr, at gøre med.
Nogle bud?
Ingen bud? Mikkel Duelund smuttede desværre til Inter for næsen af mig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|