Amtoft89
Lilleputspiller
|
|
Kenny Tete ? Chancel Mbemba ? Victor lindelof ? Og har du solgt joao cancel  ?? han er da god.... Det er i stedet for Antonio Barragan! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
whapz
|
|
Tag et smut forbi Celta. Deres kan købes for relativ billige penge  Ivan ! Mener han spiller i Levante :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lundo88
|
|
så køb da Rafael fra lyon 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Amtoft89
Lilleputspiller
|
|
Ivan ! Mener han spiller i Levante :-)
Sparede faktisk pengene, og lejede Adriano i Barcelona i stedet - Han hvade lige den offensive power jeg følte jeg manglede!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lundo88
|
|
nærig-røv :p Adriano bliver et fail
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lortengert
|
|
Jeg er fc midtjylland og i starten af 2. Sæson. Har budget på 24 mio dkk og kunne godt bruge noget kvalitet til at spille champions league. - men kvalitetspillere af høj kaliber gider ikke til dk eller kræver for meget i løn. Hvad kan i anbefale? Kvalitet til billig penge 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
whapz
|
|
Jeg er fc midtjylland og i starten af 2. Sæson. Har budget på 24 mio dkk og kunne godt bruge noget kvalitet til at spille champions league. - men kvalitetspillere af høj kaliber gider ikke til dk eller kræver for meget i løn. Hvad kan i anbefale? Kvalitet til billig penge  Asdrubal fra Las Palmas Wesley Said Yannick N'djeng Eric Mathoho Eddi Gomes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skive 4-Ever
|
|
Søger spillere til Avarta i 2. Div DK 😊👏🏻
|
|
|
|
|
|
Brøndby IF - Real Madrid CF - Sunderland AFC <3
|
|
|
|
|
lortengert
|
|
Asdrubal fra Las Palmas Wesley Said Yannick N'djeng Eric Mathoho Eddi Gomes
Synes ikke jeg kan finde nogen af dem? - er de stavet korrekt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strandby
|
|
Tottenham 2sæson Januar.
Mangler li nyt. VB - Skal være bedre/blive end Rose + stot talent. HB - Skal være bedre/blive end Walker + stort talent HM/VM - Aflaste Son og Lamela OMC - Aflaste Eriksen. + Taleter man bare skal have.
|
|
|
|
|
|
Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.
To dare is to do.
COYS <3
|
|
|
|
|
whapz
|
|
Tottenham 2sæson Januar.
Mangler li nyt. VB - Skal være bedre/blive end Rose + stot talent. HB - Skal være bedre/blive end Walker + stort talent HM/VM - Aflaste Son og Lamela OMC - Aflaste Eriksen. + Taleter man bare skal have.
Venstre back: Emmanuel Mas eller Jose Gaya Højre back: Nathaniel Clyne er vel oplagt, ellers kig på Celta Vigo's backer, de er gode. Wings: Lucas Ocampos, Nahuel Leiva, Bruma 10'ere: Hakim Ziyech, Juan Cazares, Oscar Romero og Levan Kenia(ved ikke om han er helt god nok). Håber du kan bruge dem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hr.frank
|
|
Tottenham 2sæson Januar.
Mangler li nyt. VB - Skal være bedre/blive end Rose + stot talent. HB - Skal være bedre/blive end Walker + stort talent - Brug Dier som højre back, han er virkelig god på backen. HM/VM - Aflaste Son og Lamela - Felipe Anderson i Lazio, kan spille begge kanter. OMC - Aflaste Eriksen. - Loncoln i Gremio, han bliver voldsomt god + Taleter man bare skal have.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RasmusA12
|
|
Søger en: Venstre fløj skal være venstre benet. er selv At Madrid. pris mellem 0-200 mio. nogle forslag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rottenburg
|
|
Søger en: Venstre fløj skal være venstre benet. er selv At Madrid. pris mellem 0-200 mio. nogle forslag? Gonzalo Martínez fra River Plate Jeg fik ham til FC Basel i starten af 2. sæson for 24mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
martintermansen
|
|
Jeg søger en targetman til Arsenal i det andet sommervindue, gerne en der er et niveau over Giroud eller en med et stort potentiale. Jeg har selv luret lidt på Lukaku, men han er ekstremt dyr. Håber I har nogle gode forslag :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|