home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AS Roma
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: AS Roma  (Læst 10100 gange)
warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #15: 03 Jan 2016, 21:03 »

AS Roma, patch 16.2 – starten på et nyt save


Efter at min gamle, om end trofaste, computer stod af, mistede jeg desværre også det save, jeg havde gang i, hvor det egentlig var gået nogenlunde fornuftigt. Efter jeg havde fået FM 16 installeret var det på tide at skulle i gang igen, i år hvor jeg ville starte som mig selv. Jeg har fundet, hvis man forsøger som sig selv, og holder erfaringer osv. på et realistisk niveau, giver det flere udfordringer, lige hvad jeg ledte efter.

Det første jeg gjorde efter ansættelse var at skifte ud i staben, således at jeg følte, holdet bag holdet var på plads. Desuden kiggede jeg også talentspejdere og sundhedsstaben igennem, og måtte desværre konstatere der er alt for mange, som hæver en løn, der ikke er i nærheden af, hvad deres evner berettiger dem til. Ud med dem!

Hernæst skulle forventninger til sæsonen, samt filosofien afstemmes. Jeg troede på, vi kunne gå videre til knockout-runderne i CL, samt at vi ville være i stand til at tage en af de 3 pladser til CL. Dette skulle sikres via talentudvikling, køb af unge spillere og en sund forvaltning af økonomien.

Så nåede vi til truppen, der skulle forstærkninger til, så meget havde jeg besluttet.
Første step: Det taktiske oplæg, en taktik der havde vægt på offensiv over defensiv, men stadig var i stand til at sikre mig en solid mur, hvis behovet opstod. Valget faldt på en formation som jeg i sidste par år har haft stor succes med når først det taktiske er faldet på plads.


instruktioner


Så langt, så godt… Nu til forstærkninger! Med et budget på 107 mio, og et underskud for den kommende sæson på lønnen på nogle mio. stod det klart, jeg var nødt til at sælge fra og samtidig justere mit budget inden jeg kunne handle (som Cesc tidligere har påpeget).

Mit første køb blev den unge Gianluigi Donnarumma, et af de største unge, hvis ikke det største målmandstalent i Italien, og muligt at hente i 1. sæson. Prisen for denne unge herre lød på ca. 85 mio.

Hernæst faldt blikket på den unge Bryan Christante, endnu et ungt talent af italiensk avl, men desværre ikke en spiller jeg havde råd til medmindre jeg fik solgt ud. Og det skal jeg da lige love får jeg fik gjort…

Ud af det blå bød Manchester United 460 mio. kontant for Manolas. En pris der for en forsvarspiller af hans kaliber er et… JA TAK! Nogle få dage senere og bum! Der var penge på kontoen mens Manolas tog turen til det kolde England. Det betød så også jeg fik penge til forstærkninger, og hurtige forhandlinger sikrede mig Christante for 145 mio. Resten af pengene blev gemt i banken, mens jeg sendte Cole tilbage til England og Everton for at spare yderligere i budgettet.


Transfer 15/16


Med denne sæson, og den kommende lå der transfer og ventede på ca. 450 mio… Et enormt beløb jeg ville være sikker på, jeg kunne dække, såfremt jeg fik brug for det. Af spillere, jeg vidste, der ville lande i denne sæson var bl.a. Iago Falque (allerede i klubben på leje) og Gerson, hvoraf sidstnævnte er af de større brasilianske talenter.

Bonusinfo! Til dem, der overvejer at spille med Roma, hav for øje man kun kan hente to ikke eu-spillere hver sæson, og her har man hentet en (Salah), og såfremt man bruger penge på at hente en mere, bliver handlen med Gerson annulleret!






Desuden smed jeg en masse skravl ud, der ikke var værd at bruge tid på, således at de talenter, som faktisk er værd at arbejde med fik muligheden for at kunne spille. Som en sidste ting omskolede jeg Danielle De Rossi til centralforsvarsspil ler, da jeg følte at bredden på midtbanen sagtens kunne tåle det.

Jeg vender tilbage med endnu en update om mit eventyr i den italienske hovedstad, til vi skrives ved!



La Maggica!
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Gungner
Gæst
 
Sv: AS Roma
« Svar #16: 11 Mar 2016, 13:53 »

Roma skal helt sikkert prøves med den nye patch/update.
Ved i om klubben flytter til det nye stadion i spillet inde i fremtiden?
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #17: 11 Mar 2016, 15:02 »

Roma skal helt sikkert prøves med den nye patch/update.
Ved i om klubben flytter til det nye stadion i spillet inde i fremtiden?

Det gør de ikke... desværre :/
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Gungner
Gæst
 
Sv: AS Roma
« Svar #18: 16 Mar 2016, 00:30 »

Er selv startet op med Roma efter den nye 16.3 patch, og det ser egentlig fint ud. Har kun spillet træningskampene, og venter på den første ligakamp, hjemme mod Palermo. Vi havde to Testimonials, den første for Totti der var mod Benfica. Den endte 2-0 til os, selvfølgelig på et mål af the man himself, Totti. Den anden var for De Rossi, mod FC Porto, der endte 1-1. Vores kasse blev scoret af Daniel Osvaldo der var vendt "hjem" for at deltage i en enkelt kamp. Har kun skrevet kontrakt med en enkelt spiller, nemlig Lincoln fra Gremio, der dog først kommer til klubben den 01.januar 2017.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010