home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 268 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Det enda vi behöver
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Det enda vi behöver  (Læst 8075 gange)
AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Det enda vi behöver
« : 16 Sep 2015, 20:01 »


#1 - DET ENDA VI BEHÖVER


Jeg har respekt for rigtig mange klubber, men Hammarby er en af dem som rangerer højest i min agtelse. Klubben har siden sit eneste mesterskab i 2001 svævet mellem bunden af Allsvenskan og superrettan, men har på trods af dette formået at skabe en af verdens mest loyale og dedikerende fangrupperinger. Klubbens værste resultat i nyere historie var i 2011, hvor man endte som nummer 11 i den svenske superrettan.

Men hvorfor vælger jeg så netop Hammarby? Jeg var via en af min fars kunder i Sverige heldig med at få tilegnet mig to VIP billetter til kampen mellem Hammarby og Djurgården i foråret og her faldt jeg fuldstændig for klubben som på trods af svingende resultater i mange år, stod for omkring 39% af 1. divisions tilskuere sidste år. Klubben er nu rykket op, men jeg har valgt at overtage styringen i klubben pr. 1 februar 2014 eller nemmere sagt i 1. division.

Spillet kommer ikke til at have nogle slavisk fulgte regler, men en filosofi som helt enkelt lyder på talentsarbejde, billige indkøb og flot fodbold.

* Hammarby laver sine egne helte, og her spiller talentarbejdet en kæmpe rolle. Jeg nægter dog at sætte en kvote eller regel for hvor mange der skal være i truppen.

* Hammarby er en klub for arbejderklassen, og i det ligger det at man ikke spenderer kæmpemæssige mllionbeløb på spillere. Forenklet set kan det beskrives som buy-low-sell-high.

* Hammarby skal ikke spille tiki taka, men jeg vil have boldbesiddelse, og jeg vil dominere vores modstandere. Det kræver i mit hoved tålmodighed og mange afleveringer.

Hvad er målet for bloggen? At returnere Hammarby til deres retmæssige position i svensk fodbold!

Hvorfor nu? Jeg har ikke været i Stockholm siden foråret, men har fået skaffet mig billetter til den så vidt jeg ved udsolgte kamp d. 29/09 mod mægtige AIK. Jeg tænkte derfor at den perfekte optakt ville være at fokusere mit sidste save og blog i FM15 på min ’’nye’’ kærlighed.

Jeg vil samtidig råde alle til at se nedestående video som er Copa90’s dokumentar om Hammarby som er lavet for en måned siden. Den viser utrolig godt hvad der er så charmerende og indbydende ved Hammarby. Den findes på youtube via linket her.
« Seneste Redigering: 19 Sep 2015, 00:41 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

dllu
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Det enda vi behöver
« Svar #1: 17 Sep 2015, 09:22 »

Der er nogle klubber, man bare ikke kan lade være med at have respekt for, uanset om man er decideret fan eller ej. Jeg har det selv på samme måde med fx St. Pauli. Wink

Held og lykke!
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det enda vi behöver
« Svar #2: 17 Sep 2015, 15:49 »

Der er nogle klubber, man bare ikke kan lade være med at have respekt for, uanset om man er decideret fan eller ej. Jeg har det selv på samme måde med fx St. Pauli. Wink

Held og lykke!

Ja jeg har også kæmpe respekt for St. Pauli, og ligesom Hammarby handler det 100% om kulturen rundt om klubben..

Mange Tak! håber meget på at der kommer en update i aften, men når det ikke før...
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det enda vi behöver
« Svar #3: 18 Sep 2015, 12:24 »

#2 - DET ENDA VI BEHÖVER


Så blev der endelig tid til at få endnu en update igennem,og den handler om truppen.

Jeg har valgt at spille med en klassisk 4-5-1 som er sat op til rolig boldomgang og tålmodighed via spillerinstruktione r  og holdinstruktioner. Holdet er klart godt nok at rykke op i første hug, og vil derfor prøve at få spillet lidt finere fodbold ind i benene. Jeg har sat et lille delmål om at opnå over 58% i gennemsnitlig boldbesiddelse, et mål som jeg er stort set sikker på at kunne nå.

Truppen som den er fra start er bygget op af skandinavisk spillere, hvor kun to spiller for andre nationer. Det gælder Stefan Batan som er født i sverige, men som har valgt at spille for Syrien, og Imad Khalili som spiller for Palæstina. Truppen indeholder 14 svenskere, 5 nordmænd, 2 islændinge og som sagt 2 fra Syrien og Palæstina. En fin balance som jeg vil prøve at holde på.

I det bagerste geled har vi nok truppens svageste punkt, målmanden. Ögmundur Kristinsson er ikke noget og råbe hurra for, da han mangler stort set alt for at blive vores nye Sweeper Keeper. Forsvaret bliver styret af 22 årige Richard Magyar som klart har niveau til toppen af Allsvenskan, mens spillere som Batan og Solheim er mere end gode nok til det nuværende niveau.

Midtbanen indeholder klubbens største legende Kennedy som var med til at vinde mesterskabet i starten af nullerne, og som kom tilbage til Hammarby i 2012 efter 9 år i udlandet. Han havde større og finere tilbud, men besluttede at tage hjem til Södermalm. Oliver Silverholt skal også nævnes da han er en uhyr talentfuld 19 årige som nok skal lykkedes med at styre midtbanen.

Angribet dannes blandt andet af en gammel kending, Måns Söderqvist som med sine imponerende egenskaber nok skal få succes på højre wing. I front har vi Linus Hallenius som er udset til at være holdets faste falske 9’er.  Måns & Linus er nogle af holdets allerbedste spillere og skal derfor også trække en stor del af læsset. De kommer begge til at spille en rolle eller position som de ikke ''elsker''. Jeg er dog sikker på de via træningsfokus nok skal lære det hurtigt.

På bænken har vi rigeligt med bredde personificeret af Birkir Már Sævarsson, Johan Persson, Lars Fuhre & Philip Haglund

Alt i alt et godt solidt hold som bliver vurderet til odds 2.50 i mesterskabsracet. (tætteste forfølger er Degerfors med 21.00)


Next – Sæsonstart!
« Seneste Redigering: 19 Sep 2015, 15:04 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det enda vi behöver
« Svar #4: 19 Sep 2015, 00:40 »

#3 - DET ENDA VI BEHÖVER
05.02.14 - 01.04.14


Succesen som blev til en fiasko

Venskabskampe

5 – 3 Hammarby IF U21 (H)
1 – 0 Kalmar FF (H)

1 – 1 Åtvidaberg (U)
1 – 0 Brommapojkarna (U)
2 – 1 Örebro SK (H)

1 – 1 Falkenberg (U)
1 – 1 GIF Sundsvall (U)
2 – 2 Örgryte (U)


Pokalturnering Grp. 4

0 – 2 Elfsborg (U)
0 – 0 Brommapojkarna (H)
1 – 1 Umeå FC (U)

Titlen siger det perfekt. Vi startede perfekt ud og fik i vores 6 første venskabskampe 4 sejre og 2 uafgjorte mod 5x Allsvenskan hold og vores U21 hold. Alt virkede til at virke, og for bare at nævne noget lå boldbesiddelse i alle kampe over 52%, og mod Ôrebro endda over 60%.

I Sverige spiller man før ligaen begynder et gruppespil i pokalturneringen, og det var netop her det gik grueligt galt. Vi starte med at tabe mod Elfsborg, hvilket ikke var nogen overraskelse, men mod Brommapojkarna som vi 20 dage før havde slået 1-0 på udebane, kom første varsel med 0-0 foran 20.000 tilskuere i Tele2 Arenaen.

Lavpunktet indtrådte 6 dage efter mod Umeå fra tredje divisionen som vi var uhyre heldige med at få point mod. Vi udlignede i det 84. minut efter en kamp som i store dele var på Umeå’s præmisser. Jeg troede lige taktikken virkede, men så viste FM igen sit grimme ansigt. Det korte af det lange er at vi endte som nummer 3 i gruppen, hele 7 point fra Elfsborg som cruisede igennem gruppen med 3 sejre og en imponerende målscorer på 7-0.

Vi må videre og det gælder nu om at få en god start med 3 hjemmekampe i de første fire opgør i ligaen. den første prøvelse er femte seedede Jönköpings Södra inden Sundsvall og Varbergs står for skud.
« Seneste Redigering: 19 Sep 2015, 15:54 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det enda vi behöver
« Svar #5: 19 Sep 2015, 15:49 »

#4 - DET ENDA VI BEHÖVER
01.04.14 - 01.05.14



IT'S NOT ABOUT THE GOALS, IT'S ABOUT SENDING A MESSAGE!

KAMPE
05.04.14: 3 – 1 Jönköpings Södra (H) - 19.091

L. Sætra (15), I. Khalili (26), M. Söderqvist (83) 

13.04.14: 2 – 0 GIF Sundsvall (H) - 19.568
M. Söderqvist (18), Kennedy (68) 

20.04.14: 4 – 0 Varbergs BoIS (U) - 1.806
Kennedy (37), O. Silverholt (39), I. Khalili (55), L. Fuhre (80) 

27.04.14: 3 – 2 Öster (H) - 19.054
Kennedy (4, 64), O. Silverholt (81)

Vi har sammen med Sirius været alt dominerende, og er mere eller mindre gået lige forbi vores modstandere som var de en irriterende lillebror. Det tydeligste resultat på dette, var 4 – 0 på udebane mod Varbergs. En kamp som med 25 skud mod 6 og en boldbesiddelse på 64% viste tydelige tegn på en vis skævvridning i ligaen. Minikrisen er derfor også aflyst, og erstattet af en glad AEF.

Sæsondebuten d. 5. april gav de 19.091 tilskuere nøjagtig hvad de var kommet efter, en sejr! Lars Sætra åbnede festen efter 15 minut via et hjørnespark og siden så vi os ikke tilbage.  MOTM blev Khalili med 1 mål og 2 assists.

Periodens mest sete kamp blev kampen mod Sundsvall, hvor 19.568 indtog tribunerne i en kamp som bedst kan beskrives med ambivalente følelser. Vi vinder 2 – 0, men må indkassere et rødt kort, og i det hele taget var resultatet utrolig misvisende.

Det viste sig hurtigt at odds-sætterne vidste hvad de talte om, da de satte vores odds som ligamestre. Sirius kan dog gå hen og blive en kæmpe konkurrent. De er som skudt ud af starthullerne, og mangler endnu at indkassere deres første mål. 3x 3 – 0 og 1x 1 – 0 må siges at være mere end godkendt, for et hold som er forventet til at slutte som nummer 9, og med odds 51.00.

ALLSVENSKAN
1. Djurgården / 5-1-0 / 16-2 / 16P
2. IFK Göteborg / 4-0-2 / 13-8 / 12P
3. Malmö FF / 3-2-1 / 8-5 / 11P

SUPERETTAN
1. Sirius / 4-0-0 / 10-0 / 12P
2. Hammarby / 4-0-0 / 12-3 / 12P
3. Assyriska/ 2-2-0 / 6-2 / 8P

Vi har samtidig for første gang set en længerevarende test af tilskuertallet som i alt på de tre kampe var 57.713 eller 19.237 pr. hjemmekamp. Man kan for at sætte det i perspektiv sige at det er nummer 2 i ikke bare Sverige, men hele Skandinavien. eneste højere er vores evige rivaler AIK. Jeg regner dog også stærkt med at slå sæsonrekorden, når lokalrivalerne og nummer tre i ligaen Assyriska kommer på besøg d. 7. maj.

Månedens spiller bliver Kennedy som har spillet til en gennemsnits rating på imponerende 8.40 og 4 mål. Imponerede for en spiller med rollen dybdeliggende playmaker. En rolle som han med over 100 succesfulde afleveringer i hver kamp udfylder til fulde.

I de kommende uger vil flere af reserverne og talenterne få chancen, da jeg som sådan allerede ser os storme igennem ligaen. Jeg kan ikke se nogle af de andre hold, overhovedet komme i nærheden af mægtige Hammarby’s chancer for oprykning.
« Seneste Redigering: 19 Sep 2015, 18:07 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det enda vi behöver
« Svar #6: 19 Sep 2015, 19:14 »

Fremragende blog, og jeg er kæmpe fan af dit layout såvel som din tankegang.

Har selv en plan om at tage til Hammerby og se noget bold inden for den nærmeste fremtid, og man kan simpelthen ikke have andet end respekt for sådan en klub. Jeg er fast læser, ingen tvivl om det! Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det enda vi behöver
« Svar #7: 19 Sep 2015, 21:04 »

Tak for rosen, og altid godt med faste læsere

Ja jeg er også næsten blevet afhængig af Hammarby, og overvejede at købe pakken med 3 hjemmekampe i træk for 350.. Flyet er den værste, men har heldigvis en del point fra familien Opstemt

Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det enda vi behöver
« Svar #8: 20 Sep 2015, 13:21 »

#5 - DET ENDA VI BEHÖVER
01.05.14 - 30.06.14



 
PERFEKT, PERFEKT, DOH!

4 HØJDEPUNKTER
07.05.14: 2 – 0 Assyriska (H) – 25.885

L. Hallenius (62, 88) 

11.05.14: 4 – 2 Husqvarna (U) - 1.639
M. Solheim (4), R. Magyar (14), I. Khalili (57), J.G. Solli (72)

15.06.14: 3 – 0 Sirius (H) - 19.048
M. Söderqvist (44, 51), E. Israelsson (85)

27.04.14: 1 – 2 Jönköpings Södra (U) - 2.519
P. Piñones-Arce (88)

Tiden går og klokken slår, alt i mens vi er i gang med at ødelægge Superettan’en. Vi er nu halvvejs igennem sæsonen, og med 12 sejre i 15 kampe har vi slået det perfekte hul ned til forfølgerne. Vi er nu 9 point foran Jönköpings Södra efter at Sirius er faldet af på den, og har tabt hele 5 kampe og indkasseret 16 mål i de seneste 11 kampe.

Periodens største højdepunkt kom mod Assyriska, hvor 25.885 så Hallenius gøre det onde mod vores rivaler. Hallenius har været i solid form, og scoret 5 mål i de sidste 11 kampe. Periodens spiller og favoritten til årets spiller er dog klart Måns Söderqvist som med 7 kasser, 8 assists og en afleveringsprocent på 89% har vist at han helt klart magter pladsen som højre wing.

Historien om Sirius er dog en helt anden end Söderqvist’s, da de er gået helt i stå. Det viste sig også klart at da vi den 15. Juni på hjemmebane tog imod dem. 0 – 3 i mål, 5 – 20 i skud og 33% boldbesiddelse, vidner ikke om et hold som i de første 4 kampe var ubesejrede og uden indkasserede mål.
ALLSVENSKAN
1. Djurgården / 8-3-1 / 28-6 / 27P
2. Malmö FF / 8-3-1 / 27-16 / 27P
3. AIK / 6-3-3 / 21-14 / 21P

SUPERETTAN
1. Hammarby / 12-2-1 / 34-10 / 38P
2. Jönköpings Södra / 8-5-2 / 22-13 / 29P
3. Sirius / 8-2-5 / 24-16 / 26P

Superettan’en tegner sig derfor som en rettere kedelig affære i år, hvor spændingen mere skal findes i bunden, end i toppen. Det samme kan dog ikke siges om Allsvenskan, som pt. er vidne til et vanvittigt kapløb mellem vores største rivaler og stadiondeler Djurgården og Malmö FF. IFK Göteborg lå efter 6 kampe nummer 2, men må nu sande at de med 3 uafgjorte og 3 nederlag i de sidste 6 kampe, har sagt farvel til toppen og hej til 10. Pladsen.

Det er samtidig ikke sjovt at se sine to rivaler Djurgården og AIK dominere i Allsvenskan, mens man selv render rundt og spilder tiden i 1. Divisionen.

Transfervinduet er i gang! Der sker dog ikke det store, da ingen har budt på vores spillere, og jeg ser imedens ikke nogen grund til at forstærke et hold som banker alt i divisionen (minus Jönköpings Södra). Magyar & Khalili har meddelt at de vil væk til henholdsvis Tours & Elfsborg, men ingen har som sagt budt så situationen er lagt på køl.
« Seneste Redigering: 21 Sep 2015, 16:14 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det enda vi behöver
« Svar #9: 21 Sep 2015, 16:50 »

#6 - DET ENDA VI BEHÖVER
01.07.14 - 22.09.14



! VI ÄR TILBAKA !

<a href="https://www.youtube.com/v/Tj5LtpPJHGc" target="_blank">https://www.youtube.com/v/Tj5LtpPJHGc</a>

4 HØJDEPUNKTER
13.07.14: 6 – 0 GIF Sundsvall (U) – 3.347

M. Söderqvist (4), L. Hallenius (15, 45+1, 89),
Kennedy (44), S. Batan (64)
10.08.14: 3 – 0 Assyriska (U) - 4.831
Kennedy (17), J. Persson (24), F. Torsteinbø (29)

20.08.14: 4 – 0 Husqvarna (H) - 18.994
L. Hallenius (8, 48, 83), I. Khalili (79)

Så kom dagen som vi alle på den ene side vidste kom, men som også lod sig vente på. Vi er sikret oprykning! og nu tilbage i Allsvenskan. Jeg havde ikke troet det skulle ske så sikkert, men havde trods alt regnet med at det ville ske i første sæson.

Vi har indtil videre spillet 25 kampe i sæsonen, og mangler derfor de sidste fem, men er nu så langt foran at det er matematisk umuligt for Degerfors at hente os. Hvorfor gik det så godt? Vi var urørlige hjemme i Tele2 Arenaen, og har indtil videre kun tabt 4 point ud af 36 point.
ALLSVENSKAN
1. Kalmar FF / 15-6-5 / 48-31 / 51P
2. Malmö FF / 15-4-3 / 45-26 / 49P
3. Djurgården / 12-7-7 / 47-29 / 43P

SUPERETTAN
1. Hammarby / 19-5-1 / 55-14 / 62P
2. Jönköpings Södra / 12-11-2 / 39-24 / 47P
3. Degerfors / 12-6-7 / 38-28 / 42P


Vi har samtidig i den seneste periode, fået lavet nogle imponerende resultater som inkluderer 6-0 over Sundsvall. Sundsvall som ligger nummer 5, og derfor ikke burde kunne tabe med hele 6 - 0, og så endda på hjemmebane. En kamp hvor vi med 59 % boldbesiddelse, 16 skud indenfor rammen og 50% flere afleveringer fuldstændig dominerede. Linus Hallenius nåede i den anledning, også at bidrage med sit første hattrick, hvilket ledte til hans andet hattrick mod Husqvarna i august. Andre resutlater værd at nævne er 3 - 0 over vores rivaler Assyriska i en kamp totalt uden spænding. Det samme kan bruges til at beskrive kampen mod Husqvarna, hvor vi nærmest havde afgjort det før dommeren havde startet kampen.

I Allsvenskan har Kalmar overtaget positionen som nummer 1, dog mere eller mindre kun til låns da Malmö FF har 4 kampe i hånden. Malmö FF ligner derfor med stor sandsynlighed igen svenske mestre.

Next: Træning, Stab & Youth Intake
« Seneste Redigering: 22 Sep 2015, 16:25 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det enda vi behöver
« Svar #10: 21 Sep 2015, 20:58 »

#7 - DET ENDA VI BEHÖVER
22.09.14



TRÆNING, STAB & YOUTH INTAKE
Jeg overvejede i lang tid at dele denne post op, men nu får i den i en. Læs det i gider, i dont care  Peace

TRÆNINGSFOKUS:

Målmænd: Sweeper (D)
Wingbacks: Wingback (Alle)
Centrale Backs: Boldspil. FS. (O)

Def. Midtbane: Ankermand (D)
Central Midtbane: Dybdel. (S)
Central Midtbane: Fremsk. (O)

Wingers: Indv. Ang. (O)
Central Ang.: Targetman (O)

Når det kommer til træningsfokus, kører jeg stort set altid efter samme model. Når en ung spiller kommer til klubben, vurderer jeg altid hans mangler, og vil så fokusere på at få dem op på samme niveau som resten af hans kvaliteter. Herefter kan de så rykkes over til at være en etableret spiller. Alle etablerede spiller inddeles efter position til at træne en specifik rolle. Det kan som illustreret til venstre være målmanden som i min taktik spiller som defensiv sweeper. Dette sikrer at alle træner hen mod en filosofi eller taktik. Dette gør det også langt nemmere at hente spillere til klubben, da de nødvendige kvaliteter er defineret.

Det eneste sted hvor jeg vurderer spilleren i forhold til egenskaber og ikke position, er midtbanen. Det gælder især den centrale midtbane, hvor jeg har både en dybdeliggende playmaker og en fremskudt. Jeg har til tider spillet med en flydende playmaker i stedet for den fremskudte, men har i Hammarby vurderet at de ikke har niveauet til en så omfangsrig rolle.

Der er lavet store ændringer i staben, ændringer som har ført til store forberedelser i træningens kvalitet. Jeg har så vidt prøvet at holde mit valg til skandinaviske folk. Det er her blevet til 3x Svensk, 5x Dansk, 1x Tysk & 1x Italiensk. Den mest markante er signingen af en ny assisterende manager, hvor valget er faldet på ’’Tøffe’’. Han har i FM utrolig fine kvaliteter mentalt til et hold som Hammarby.

Det kan nævnes at kvaliteten er steget til at være 3½ stjerne eller mere i alle områder, hvor Schmidtlein er bedst med 4½ stjerne i Aerobic. Så kan man godt spørge sig selv, om det kan passe at man kan hente så god ''hjælp'' ind i den svenske 2. division. Jeg oplevede dog at de fleste stillede mere end fair lønkrav, og de fleste var faktisk næsten direkte besparelser.

Jeg skal i hvert fald ikke klage, og glæder mig til at se hvad de kan gøre ved vores unge talenter som jeg vil gennemgå inden længe. Faciliteter skal dog lige nævnes. Klubbens faciliteter kræver en del arbejde, og med middelmådige træningsfaciliteter og tilstrækkelige ungdomsfaciliteter er der rigeligt at tage fat på. Klubbens har god ungdomstræning og over middel talent udvikling, så faciliteter er klart første prioritet.

J. Johansson er et af klubbens eksisterende talenter, og en utrolig spændende back som har en del af de efterspurgte kvaliteter. Hans styrker ligger som alle kan se i det mentale, hvilket ikke er helt dårligt for en ung knægt på kun 17 år.

Ö. Hjerpebo er endnu et af klubbens talenter, og en spændende spiller som dog er blevet hæmmet af at vi har fået 2 i YI som er direkte Awesome! Det overvejes pt. om han pga. hans relative hurtighed skal op og spille ankermand.

T. Dahl er nok klubbens pt. største talent via YI. Han har derfor også allerede fået debut for os. Jeg har planlagt at han skal opnå fem kampe i år, også skal han have chancen som reserve næste år i Allsvenskan. Hans mentale stats er en kæmpe force.

H. Petterson er en skarp knægt som har store forcer i det tekniske spil, hvor hans tacklinger og markering gør ham til en ideel prins i forsvaret sammen med Dahl som dog skal ses som kronprinsen.

D. Jajic er et eksisterende talent og hvilket et! Han har hele pakken til at blive en af de bedste i svensk fodbold, og skal også op og spille Allsvenskan næste år. Han har fået 4 kampe i denne sæson, og det er blevet til 1 mål.

I. Lidberg er det sidste af de store talenter som var i Hammarby. Hans potentiale siger at han bliver en ledende stjerne i Allsvenskan, og hans egenskaber bekræfter det.

Jeg håber ikke det var for meget eller for tung læsning.. Jeg finder selv sådan indslag utrolig spændende, men kan godt være jeg bare er en tør revisoraspirant  Wink
« Seneste Redigering: 21 Sep 2015, 21:00 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

dllu
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Det enda vi behöver
« Svar #11: 22 Sep 2015, 08:33 »

Vi har indtil videre spillet 25 kampe i sæsonen, og mangler derfor de sidste fem, men er nu så langt foran at det er matematisk umuligt for Jönköping at hente os.

Så vidt jeg kan se er I 15 point foran med 5 kampe igen, så reelt umuligt, ja - men matematisk umuligt er det vel ikke endnu?  Wink

Tillykke med oprykningen. Jeg tror faktisk også Tøffe har gode assman-egenskaber i virkeligheden - og det billede af ham ser jo slet ikke opstillet ud...  Grin
« Seneste Redigering: 22 Sep 2015, 08:35 af dllu » Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det enda vi behöver
« Svar #12: 22 Sep 2015, 12:20 »

Det har du sku også ret i! Det må være fordi det er mandag, at jeg missede den
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det enda vi behöver
« Svar #13: 30 Sep 2015, 08:12 »

Wow  Shockeret det er jo en vild fed opbakning de har i Hammarby!
Dem vil jeg helt sikkert prøve i FM16!

Kan også li' at du vil køre egne talenter og skandinaviske spiller  Thumbs Up
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010