home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 414 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Lennons and Ashtons
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Lennons and Ashtons  (Læst 30514 gange)
Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Lennons and Ashtons
« : 16 Sep 2015, 15:53 »



Lennons and Ashtons

"We were never going to get huge crowds, and make the income like that to improve and grow. We looked at what we could do and realised we could pay our way and thrive by developing young players, then earn money by selling them on to bigger clubs. In Dario, we had the perfect manager to achieve that plan."
- John Bowler, bestyrelsesformand for Crewe Alexandra i "The Beautiful Game?" af David Conn.

Crewe Alexandra er mønstereksemplet på hvordan en lille klub bør drives. Anført af den legendariske manager Dario Gradi (1983-2007 & 2009-2011) har klubben formået at gå fra en ubetydelig klub til en af Englands største talentfabrikker. Spillere som David Platt, Dean Ashton, Seth Johnson, Danny Murphy, Nick Powell, Robbie Savage, Neil Lennon, Ashley Westwood og Rob Jones slog alle deres navn fast hos Crewe inden de blev solgt videre til større klubber og karrierer. Noget Crewe har tjent store penge på. Penge der er blevet investeret klogt og langsigtet i bedre faciliteter frem for nye spillere og øjeblikkelig succes. Det vil jeg hjælpe dem med at fortsætte!

Derfor har jeg opsat to simple regler for rekrutteringen af spillere. Real Madrid havde "Zidanes y Pavones". Jeg indfører "Lennons and Ashtons", baseret på to typer spillere, som jeg må gøre brug af. Hvis vi starter med Lennons, så handler det om Neil Lennon. Han blev kasseret hos Manchester City og hentet gratis til Crewe. Seks år senere blev han solgt til Leicester for £750.000. Ashtons, derimod, henviser til Dean Ashton. En spiller, der kom på førsteholdet gennem Crewes eget akademi og scorede 61 mål for klubben inden Norwich betalte £3.000.000 for ham.

Kort sagt må jeg altså kun gøre brug af spillere fra klubbens eget akademi og unge spillere (max 22-23 år), som er hentet på fri transfer efter at større klubber har frigivet dem.
« Seneste Redigering: 17 Sep 2015, 18:17 af Sarl » Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: "Lennons and Ashtons"
« Svar #1: 16 Sep 2015, 15:57 »

Haps.
Logged

Isolation

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #2: 16 Sep 2015, 16:15 »

Det her lyder super spændende Sarl, glæder mig til at følge med Smiley
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #3: 16 Sep 2015, 16:16 »

Spændende format og super fangende start! I'm hooked!
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #4: 16 Sep 2015, 16:28 »

fed indgangsvinkel, jeg er med
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #5: 16 Sep 2015, 16:59 »

Er med her
Logged


Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #6: 16 Sep 2015, 20:19 »

På trods af en ganske talentfuld trup er Crewe seedet til en 24. plads og en sikker nedrykning fra League One. Det er jeg dog ganske sikker på, at vi nok skal undgå. Som sagt er truppen fyldt med talent - Her får i et overblik over de bedste.

Målmand
Ben Garratt er med sine blot 20 år en ganske talentfuld herre. Hvor langt talentet rækker ved jeg ikke, og mine træneres rapporter melder intet om sagen. Indtil videre er han dog en ganske solid sidste skanse, og mon ikke han kan udvikle sig lidt endnu?

Forsvaret
I forsvaret har jeg store håb for især to spillere. Først og fremmest er der Geroge Ray, som er en bomstærk midterforsvarer. Han er fast mand i min start-11'er og kan ifølge rapporterne blive en god spiller i Championship. Den anden spiller jeg vil fremhæve er James Baillie. En glimrende højreback, der dog endnu har en del mangler.

Midtbanen
Her er vi også glimrende besat. Centralt har vi James Jones, der allerede denne sæson vil få en helt masse spilletid på den centrale midtbane. Han kan lidt af det hele, men skal selvfølgelig udvikle sine spidskompetencer en del i fremtiden. Min stab mener dog at han har Premier League potentiale. På venstrekant har vi så mit måske største talent. George Cooper er kun 17 år gammel, men allerede et sikkert kort i startopstillingen. Teknisk god og stærk mentalt, men han må gerne udvikle fysikken og især hurtigheden. Premier League potentiale. På den modsatte kant har jeg Billy Waters, som ikke er helt så åbenlyst et talent, men dog alligevel er en mand jeg satser meget på.

Angrebet
Oppe foran har jeg et stærkt trekløver. Vi starter med en ordentlig klebbert i form af Fraser Murdoch, som er lidt af et bæst i luften. Premier League potentiale, fast mand og indtil videre også topscorer. Ved siden af ham spiller ofte Callum Saunders, som er søn af den tidligere Liverpool og Nottingham Forest spiller Dean Saunders. Premier League potentiale her også. Sidste mand i trekløveret er den purunge Andre Brown. Han er stadig noget ukomplet, men potentialet er tydeligt. Toppen af Championship er hvad min stab spår ham til.
« Seneste Redigering: 16 Sep 2015, 22:40 af Sarl » Logged

Isolation

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #7: 16 Sep 2015, 22:31 »

Ved ikke om det kun er ved mig, men SS af Geroge Ray virker ikke, ellers rigtig spændende og spændende princip
Logged

Tidligere: Baloo38

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #8: 16 Sep 2015, 22:41 »

Ved ikke om det kun er ved mig, men SS af Geroge Ray virker ikke, ellers rigtig spændende og spændende princip

Det skulle være rettet nu.
Logged

Isolation

dllu
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #9: 17 Sep 2015, 09:19 »

Jeg har også altid beundret Crewe (og Gradi). De ved hvad deres styrke er og forsøger ikke at gabe over for meget.

Held og lykke!  Thumbs Up
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #10: 17 Sep 2015, 11:29 »



Resultaterne
Resultaterne er ikke noget jeg vil gå særlig meget i dybden med. Derfor bliver dette en kort update. Status er dog at vi halvvejs gennem sæsonen har overrasket alt og alle med en placering som nummer fire i tabellen. Resultaterne er ganske svingende og der er ikke rigtig nogen sammenhæng mellem hvem vi taber til og hvem vi vinder over. Det er dog interessant at bemærke at vi er blandt ligaens bedste hold på udebane, mens det kniber mere med resultaterne hjemme.

Præstationerne
Ser man på spillernes præstationer, så gør mine unge knægte det fantastisk. Især George Cooper og Andre Brown har imponeret med solide og konstante præstationer. Holdets helt store profil har dog været lejesvenden Jamie Ness. Han har fra sæsonens start taget dirigentstokken på midtbanen og bundet vores spil sammen. Han vil blive savnet, når han efter sæsonen drager tilbage til Stoke. Der er dog talenter i truppen, som på sigt kan erstatte ham.
Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #11: 17 Sep 2015, 13:27 »



Det nye kuld
Det er blevet juleaften og jeg er fint tilfreds med gavehøsten. Det nye kuld af ungdomsspillere lever i hvert fald op til mine ellers høje forventninger. Niveauet er generelt ganske højt og der er flere spændende spillere iblandt. Især en enkelt skiller sig dog ud!

Michael Harper er allerede førsteholdsmaterial e. Om han skal bruges på kanten eller som offensiv midt, ved jeg ikke. Jeg spiller ikke med offensiv midt, men han skal blive hurtigere før han bliver en profil på kanten. I forhold til at jeg spiller League One er han dog et supertalent. Min stab mener da også, at der står skrevet Premier League ud over ham.

De andre skal i nok få set, hvis de udvikler sig godt, men fokus er indtil videre på Harper her i bloggen.
Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #12: 17 Sep 2015, 17:05 »



Resultaterne
Igen er det ikke noget jeg vil gå nærmere ind på, men i sæsonens anden halvdel formåede vi, på trods af flere dårlige perioder, at holde vores plads i toppen og i playoffzonen. Helt præcis blev det til 77 point og en femteplads. I playoffsemifinalen møder vi Walsall, som jeg spillede uafgjort med og vandt over tidligere på sæsonen. Der bør være muligheder.

Præstationerne
Igen får i en kort oversigt over hvordan spillerne har præsteret i løbet af sæsonen. Forårets store oplevelse blev i øvrigt Callum Saunders, der endelig fik gang i målscoringen og endte som vores topscorer med 17 mål i 39 kampe. Noget der betød interesse fra blandt andet Q.P.R. Han har desuden også haft gang i en glimrende udvikling, og det samme kan også siges om de fleste andre af mine unge spillere. Mere om det når sæsonen er færdigspillet.
Logged

Isolation

manchester man
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #13: 17 Sep 2015, 17:50 »

Efter inspiration fra dig af, er jeg startet med klubben også.. Smiley
Har de samme regler som dig... Der udover så henter jeg kun britisk (på fri) og vil se om det ikke kan lykkedes med at få en 4-4-2 til at fungere... Smiley

Men spændende læsning! - glæder mig til at følge med.. Smiley
Logged


Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #14: 17 Sep 2015, 17:50 »

Det er ser meget spændende ud, Sarl. Og en meget pæn regen-høst du fik dig!

Føler du, truppen er klar til en eventuel oprykning?
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010