home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Pride of the South
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Pride of the South  (Læst 34854 gange)
Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of the South
« Svar #15: 21 Sep 2015, 21:11 »

Det er nogen fine, spændende unge spillere du har fået hentet. Hvis du så også kan ændre taktikken og gøre holdet 10% skarpere, så kører det jo rigtig godt.
Og det må man sige er sket.
Siden Swindon kampen har vi tabt én kamp, spillet én uafgjort og ellers vundet resten. Vores former ganske fin. Vi har da også genindtaget 1. pladsen i ligaen. Om vi kan holde den? Jeg begynder at tro på det - i hvert fald er det ikke urealistisk med en playoff plads.
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of the South
« Svar #16: 21 Sep 2015, 21:38 »

Graham Hartmann lignede en mand (nok mere knægt), der var på vej væk. Crystal Palace og Swansea havde riven ude efter ham, og efter jeg havde afvist 3 bud så valgte bestyrelsen at acceptere et bullshit bud på samlet 1.000.000 kr. og 15 % af profitten på næste salg. Jeg tilbød ham prompte en ny og forbedret kontrakt og den takkede han ja tak og sagde "Fuck jer" til alle andre. Han skal nok få sit gennembrud snart. Jeg er svært tilfreds med, at han er blevet i truppen.
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Pride of the South
« Svar #17: 21 Sep 2015, 22:12 »

Så kan bestyrelsen fandeme lære det!
Logged

Isolation

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of the South
« Svar #18: 21 Sep 2015, 23:25 »

Jeg har lige lyst til at tegne lidt på screenshots af et angreb, jeg synes fint viser, hvordan min taktik virker for os.

Til at starte med ender bolden hos Peterboroughs keeper (1). Han afleverer den ud til sin højre back (2), der prøver en risikabel aflevering til sin højre kant (3). Den højre kant befinder sig dog imellem både vores venstre kant og venstre back, så vi har ham dækket godt ind. Den røde pil, illustrerer, at vores venstreback presser op på boldholderen.


Vores venstre back, Butler lykkedes med sin tackling (1) og bolden ryger væk fra både ham og modstanderen. Da vores venstre kant, Fosu, var tilbage i banen kan han hurtigt fange bolden og sætte en kontra igang (2). Vi har flere medspillere, der også følger med og Fosu afleverer den hurtigt videre ind mod midten (3), og med det samme sender nummer 25 bolden videre mod vores angriber som er løbet i dybden (4).


Angriberen bliver dog bremset i sit fremløb og mister bolden (1), men vores boldvindende midtbanespiller, nummer 25, presser højt og får vundet bolden og sender hurtigt bolden ud til nummer 15 (2).


Han løber med bolden og sender en aflevering ind mod midten, hvor vores playmaker har fundet plads (3). Her smider playmakeren med det samme en knivskarp løftet aflevering ud mod vores venstre back, der kommer i et farligt overlap på kanten (4).


Vores back bliver presset ekstremt hårdt, men får alligevel smidt et præcist indlæg ind på første berøring (5). Inde foran mål har vores angriber lavet et 'knæk-løb', hvor han først løb ind mod pletten og derefter spurtede mod forreste stolpe, hvor han møder bolden med en inderside og scorer (6). Det er dog væsentligt at lægge mærke til, at vores højre kant, nummer 8, er trukket med ind mod den bagerste del af feltet. Vi har altså et par forskellige muligheder for indlægget, men Butler traffer en fin beslutning og sender indlægget mod forreste, hvor Donyoh scorer.


Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of the South
« Svar #19: 21 Sep 2015, 23:27 »

Så kan bestyrelsen fandeme lære det!
Ja for satan! Det var en fornøjelse. Hader virkelig, når de overruler én.
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of the South
« Svar #20: 22 Sep 2015, 00:17 »

Første signing til næste sæson på plads!

Han kommer til at pynte på ventre kant, og han burde være klar til næste skridt, såfremt vi skulle rykke op i Championship.
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of the South
« Svar #21: 22 Sep 2015, 01:02 »

Lige på faldrebet nåede jeg frem til dette års YI.

Det blev faktisk en virkelig fin omgang den her gang, med mindst 2 spillere, som jeg forventer store ting af.

Ricky Huckett er den første jeg vil vise jer. Han har helt basalt fine stats. Defensivt og fysisk er han faktisk god nok til, næsten, at kunne gøre sig med det samme. Og siden vi virkelig har været tyndt besat på højre back, så vil jeg helt sikkert prøve ham af og se, om han kan præstere et acceptabelt niveau.

Cagdas Unver har først og fremmest et pisseirriterende navn, hvis jeg skal bruge de rigtige omlyde osv. Men det har jeg ikke tænkt mig. Kald mig rebel.
Men den halvt tyrkiske englænder, der er født i Portsmouth ser virkelig ud til at kunne blive en stjerne some way in the future. Jeg har ikke planer om at bruge ham med det samme dog. Hans nuværende niveau er ikke til det og så vil jeg ikke spolere vorees kamp om oprykning ved at køre for mange unge spillere ind. Vi har i forvejen rigtig mange unge i truppen, så Cagdar har fint af nogle u18 og u21 kampe først. Men der er ingen tvivl om, at han skal blive spændende at se udvikle sig, og så ser jeg ham have en fremtid på den højre kant, hvor Jed Wallace lige nu huserer, men han bliver nok solgt en dag, og så står Cagdar forhåbentligt klar.

Det resterende YI
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Pride of the South
« Svar #22: 22 Sep 2015, 09:01 »

Ikke dumt. Ham Kaktus ser spændende ud. Men han skal vist oppe især enten hans afleveringer eller hans indlæg, når man kigger på hans position.
Logged

Isolation

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of the South
« Svar #23: 22 Sep 2015, 12:06 »

Ikke dumt. Ham Kaktus ser spændende ud. Men han skal vist oppe især enten hans afleveringer eller hans indlæg, når man kigger på hans position.
Haha, Kaktus ligefrem? Vær sød ved min halvtyrkiske ven!

Men ja, hans passing og crossing skal helt klart arbejdes på, men derudover kan jeg virkelig godt lide mange af de øvrige stats. Hans teknik, dribbling, speed, flair, work rate og også hans aggression er rigtig fine.

Dog ved jeg ikke helt, hvad der sker for FM. Nu har Cagdas ændret betydeligt udseende, og Ricky har valgt at få farvet sit hår, så han har brunt hår fremfor at være blond.
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of the South
« Svar #24: 23 Sep 2015, 00:12 »

Sæsonen er snart ovre og vi er endt i playoffspladserne. Det kan jeg ikke tillade mig at være sur over, meeeeeeeeeeen, når vi får en skade til vores Superman, Jed Wallace, så kan man godt blive lidt bitter. Han var væk i en virkelig vigtig del af sæsonen og en mand, der over hele sæsonen snitter 7.70 med 11 mål og 12 assists, så kan man vist ikke undervurdere hans betydning for holdet.

Dette screenshot viser forskellen på vores perioder med og uden ham. De blå blokke har vi ham til rådighed, den røde blok har vi ikke.. Det koster os en del point, og så er det i de svære kampe mod øvrige tophold. Det var virkelig ærgerligt, og jeg tror faktisk, at vi kunne have truet Charlton om titlen og den direkte oprykning. Nu venter der så nogle forbandet irriterende playoffs kampe. Jeg håber kraftedeme vi rykker op.
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of the South
« Svar #25: 23 Sep 2015, 00:35 »



Så langt, så godt. MK Dons bliver dog svære.
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of the South
« Svar #26: 23 Sep 2015, 00:47 »

Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of the South
« Svar #27: 23 Sep 2015, 00:56 »

Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of the South
« Svar #28: 24 Sep 2015, 23:31 »

Jeg er så småt ved at være igennem transfervinduet op til første sæson i Championship, men først er vi ved at skyde et stort talent afsted til en Premier League klub.

Her er der tale om Sebastiano Cardaci, som vi har haft fornøjelsen af i blot én sæson. Nu er der så bud efter ham fra Tottenham og vi kan ikke holde ham tilbage. Jeg synes dog selv, at jeg har fået forhandlet nogle helt fine terms med Spurs. Havde vi været en større klub, så havde han været mange penge værd, og vi kunne have krævet langt mere, men det var svært at få presset dem højere og i sidste ende, så er jeg fint tilfreds.

De 15M cash er lækkert for klubkassen, og derudover er der nogle andre klausuler der kan indbringe yderligere penge over tiden. Her er jeg især begejstret for de 50% af næste salg. Det kan potentielt være mange penge værd, og når vi samtidigt har sikret os en tilbagekøbsklausul på lige under de 100M, så kan vi altid prøve at købe ham tilbage for de godt 50M, når vi forhåbentligt ligger i Premier League snart. Håber i hvert fald han, når det potentiale, det lader til han har. Det er i hvert fald meget fine stats for en 17 årig knægt.
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pride of the South
« Svar #29: 28 Sep 2015, 19:34 »

I fortjener vel at få en update, selvom jeg ikke er meget for det. Det går virkelig dårligt. Lorte sæson. Jeg ved ikke om vi overlever. Den ene kamp spiller vi fantastisk, den næste får vi klø. I én og samme kamp kan vi gå fra at være dominerende til ikke at kunne få fat på bolden. Eneste lyspunkt er, at vores talenter er begyndt at blomstre, men medmindre vi holder os oppe, så er det næsten ligemeget.

Vi har varieret i formationer, men der skal løses et eller andet problem. Jeg ved dog ikke helt, hvad det er endnu. Måske er vi bare for dårlige. Måske skal vi være mere defensive, men det har vi været i hele første halvdel af sæsonen, og der var det heller ikke kønt. Jeg tror ikke, at jeg skriver mere i dag, men på et tidspunkt vil jeg lige vise jer talenterne og ikke mindst denne sæsons regens, som virker som en lovende flok.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010