home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 265 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Sportschef
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Sportschef  (Læst 3243 gange)
MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sportschef
« : 27 Aug 2015, 14:22 »

Jeg har gang i et godt save med Man Utd. Har lige ansat en sportschef - den kære Frank Arnesen - i håb om at han kunne finde nogen nye talenter til mit hold.

Derfor har jeg sat ham til at finde og byde på talenter under personaleområdet.

Problemet er, at nu har jeg haft ham i én hel sæson og han har IKKE fundet én eneste spiller. Gør jeg noget forkert, eller virker den feature med sportschefen bare ikke ordentligt?
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sportschef
« Svar #1: 27 Aug 2015, 14:43 »

Har selv sat at min sportchef skal finde og byde på unge spillere, hvorefter jeg så har sat mig selv som den der skal sige endelig god for at hente dem. Så jeg har styr på hvor pengene på mit transferbudget ender henne.

Jeg må dog indrømme at jeg heller ikke ser megen aktivitet i den retning (skal så også siges, at jeg ikke får gamet alt for meget pt, så kan være det har været bedre i de tidligere sæsoner).

Er også interesseret i at høre hvad andres erfaringer er med sportchefernes aktivitet på markedet.
Logged

MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Sportschef
« Svar #2: 27 Aug 2015, 14:48 »

Jeg har samme indstillinger som dig. Ligeledes med at give dem kontrakter, sådan han ikke giver dem både 15-25% i lønforhøjelse hvert år.

Grunden til jeg går op i det nu, er at mit u21-hold er blottet for spillere. Der er 5-10 stykker pt. Og talentudviklingen i min klub er nærmest ikke-eksisterende. Der kommer max 1 regen hvert år, som kan blive til noget. Resten har max potentiale til 2,5 stjerne.
Logged

Boltensgård
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sportschef
« Svar #3: 27 Aug 2015, 17:05 »

Hvordan sætter du dine indstillinger således?
Logged

MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Sportschef
« Svar #4: 27 Aug 2015, 17:26 »

Det gør man under personalets-ansvarsområder.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sportschef
« Svar #5: 28 Aug 2015, 00:10 »

Jeg har samme indstillinger som dig. Ligeledes med at give dem kontrakter, sådan han ikke giver dem både 15-25% i lønforhøjelse hvert år.

Grunden til jeg går op i det nu, er at mit u21-hold er blottet for spillere. Der er 5-10 stykker pt. Og talentudviklingen i min klub er nærmest ikke-eksisterende. Der kommer max 1 regen hvert år, som kan blive til noget. Resten har max potentiale til 2,5 stjerne.

Jeg har så ikke problemer med ungdomsholdet på den måde. Mit u19 og u21 har vundet deres respektive ligaer tæt på hvert eneste år. Har også hevet flere af spillerne op, selvom jeg har svært ved at finde nogen der decideret kan forbedre holdet, men kan godt finde bredespillere. De fleste helt store talenter har jeg selv købt ind på nær nogle få.

Men jeg ser dog ikke sportschefen hive spillere hjem til klubben. Men ja, man skal passe på at han ikke deler ud af alle ens penge. Selvom jeg i marts måned i min indeværende sæson har mere end rigeligt at købe ind for, samt betale i løn.
Logged

MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Sportschef
« Svar #6: 28 Aug 2015, 10:39 »

Jeg har så ikke problemer med ungdomsholdet på den måde. Mit u19 og u21 har vundet deres respektive ligaer tæt på hvert eneste år. Har også hevet flere af spillerne op, selvom jeg har svært ved at finde nogen der decideret kan forbedre holdet, men kan godt finde bredespillere. De fleste helt store talenter har jeg selv købt ind på nær nogle få.

Men jeg ser dog ikke sportschefen hive spillere hjem til klubben. Men ja, man skal passe på at han ikke deler ud af alle ens penge. Selvom jeg i marts måned i min indeværende sæson har mere end rigeligt at købe ind for, samt betale i løn.

Nu har jeg sendt en talentspejder ud i verdenen for at finde talenter, så må jeg selv igang med at købe de helt store talenter. Og som du siger, hive breddespillerne op fra ungdomsholdene.

Ja, jeg har også 4-5 millioner i plus på lønbudgettet, men jeg er nærig Grin
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sportschef
« Svar #7: 28 Aug 2015, 13:27 »

Nu har jeg sendt en talentspejder ud i verdenen for at finde talenter, så må jeg selv igang med at købe de helt store talenter. Og som du siger, hive breddespillerne op fra ungdomsholdene.

Ja, jeg har også 4-5 millioner i plus på lønbudgettet, men jeg er nærig Grin

Fik netop ca 100 mio mere at handle for samt 2 mio mere til løn om ugen, så har pt 380 til indkøb og 15mio/uge fri til ekstra løn.

Klatter heller ikke pengene væk Wink Må dog også sande at sportschef eller ej, så er de få spillere jeg vil have ikke til at købe.
Logged

MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Sportschef
« Svar #8: 28 Aug 2015, 15:43 »

Jeg har allerede inden sæson er afsluttet med United fået et transferbudget på 1,18 milliarder og et lønbudget på + 16 millioner. Så der er rigelig at handle for. Håber at hente Ronaldo hjem og måske Bale, Neymar, Messi eller lignende.

Men kigger virkelig også meget efter talenter - og ligesom dig, de talenter jeg er interesseret i er dyre at få. Selv talenterne fra de helt små klubber fra Italien, Portugal, Holland osv. kræver alt for meget for deres talenter.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010