home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 529 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Arsrea i Mourinhos fodspor (følg mit save)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Arsrea i Mourinhos fodspor (følg mit save)  (Læst 19231 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsrea's hjørne (følg mit save)
« Svar #15: 23 Aug 2015, 17:03 »

øv...
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsrea's hjørne (følg mit save)
« Svar #16: 23 Aug 2015, 17:23 »

Jeg elsker januar vinduet! En uge inde i januar, har jeg sikret AC(Chelsea), Helenius & Valon Berisha til sommer. Jeg overvejer dog at hente Helenius nu for 2 mio. da jeg lige har skudt AK afsted for 15 mio. til Strømsgodset. Rasmus Elm der kun har nået en halv sæson i Aab, er på vej til Malaga for hele 25 mio.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsrea's hjørne (følg mit save)
« Svar #17: 23 Aug 2015, 20:21 »

Så er min anden sæson i Aab afsluttet, desværre gik det ikke helt som ventet. I kvartfinalen mod FCN, tabte vi desværre 3-2 på et dumt straffespark. Men i liga, har vi haft den bedste tænkelige sæson.

Der er blev sat to-tre nye rekorder i denne sæson, i superliga sammenhæng. Vi fik skrabet 83 point sammen, hvilket er 2 mere end den tidligere rekord. Samtidig fik vi scoret hele 87 mål og kun lukket 19 mål ind, jeg ved faktisk ikke om 19 mål er det færrest der nogensinde er blevet lukket ind i en sæson.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsrea's hjørne (følg mit save)
« Svar #18: 23 Aug 2015, 20:26 »

Efter så god en sæson, har jeg valgt at sige op i Aab. Så nu må vi se, hvad der er af jobmuligheder
Logged


Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsrea's hjørne (følg mit save)
« Svar #19: 23 Aug 2015, 20:47 »

Spændende at du siger op. Nogen ønske liga?
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsrea's hjørne (følg mit save)
« Svar #20: 23 Aug 2015, 20:58 »

Det gik ret stærkt med at få nyt job, jeg havde tænkt på Belgien kunne være sjovt. Men så fik jeg øje for Brasilien, nærmere betegnet Corinthians. Jeg "fedtede" lidt til jobsamtale og sagde jeg ville vinde ligaen, jeg behøves ikke så mange millioner til rådighed. Det endte sig ud i at de vil have mig, hvilket jeg sagde ja til med det samme.
Logged


Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsrea's hjørne (følg mit save)
« Svar #21: 23 Aug 2015, 21:01 »

Interessant valg at tage til Brasilien! Held og lykke!
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsrea's hjørne (følg mit save)
« Svar #22: 23 Aug 2015, 21:08 »

Tak, glæder mig utrolig meget. Har en spændende trup med et par store navne, dog er de fleste til Copa America for tiden.
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Arsrea's hjørne (følg mit save)
« Svar #23: 23 Aug 2015, 22:02 »

Spændende valg..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsrea's hjørne (følg mit save)
« Svar #24: 23 Aug 2015, 22:32 »

Spændende valg
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsrea's hjørne (følg mit save)
« Svar #25: 24 Aug 2015, 19:54 »

Mit spil crashede tidligere i dag, da jeg kom hjem fra skole. Derfor er jeg startet med Bilbao, hvor jeg nok vil tilføje nogen målsætninger undervejs.
Her i første sæson, handler det blot om at komme i top 4 igen. Jeg vil bruge pokalen til de unge spillere og dem der ellers ikke får så meget spilletid. I CL handler det om at gå videre fra gruppen, for derefter at se hvor langt vi kan komme med lidt held.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsrea's Bilbao (følg mit save)
« Svar #26: 24 Aug 2015, 22:44 »


Fest og farver i Bilbao!


Her bliver den spillet ind til Aduriz, der sikkert sparker os i front.

Anden halveg er lige startet, da Balenziaga får sit andet gule kort og bliver smidt ud.
Men det skulle ikke stoppe os, efter næsten en times spil, gør Gómez det til 2-0 på et flot, gennemspillet angreb.

Dermed vinder vi pokalen 2-0 over Real Madrid og redder sæsonen, efter en lorte sæson afslutning i ligaen, hvor vi er røget helt ned på en 12 plads med to kampe tilbage af sæsonen.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsrea's Bilbao (følg mit save)
« Svar #27: 24 Aug 2015, 22:56 »

I chl nåede vi helt til anden knockout runde, hvor vi røg ud til Juventus samlet 2-3. Før det havde vi slået Celtic ud i første knockout runde, efter en anden plads i gruppe med Chelsea, Monaco & Leverkussen. To spiller er hentet til klubben, den ene er Dani Estrada fra R. Sociedad for 890k. Mens Raul Garcia kom fra ath. Madrid fra 40 mio.

I Ligaen slutter vi på en skuffende 13 plads, efter at have været med i top 6 løbet indtil Marts, hvor skader fik ødelagt det hele. I næste sæson, skal der satse en masse på nogen af de unge spillere. Når jeg får tid, vil jeg få lagt nogen billeder op af mine nye ungdoms spillere. Så kan jeg/i følge med udviklingen af de unge spillere, mens forhåbenligt klarer sig rigtig godt. Jeg har 5-6 spillere, jeg i hvert fald regner stærkt med, kan blive rigtig dygtige indenfor et par år.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsrea i Mourinhos fodspor (følg mit save)
« Svar #28: 28 Aug 2015, 19:23 »

Mourinho challange, så er vi igang!
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsrea i Mourinhos fodspor (følg mit save)
« Svar #29: 28 Aug 2015, 22:36 »

nejnej.. det her er for sindsygt


Jeg taber 0-1 i London, mod Chelsea og fører 2-0 hjemme indtil den forlængede spilletid starter. Så får Chelsea et straffespark i 93 minut, som Hazard scorer på og så ligger chelsea til at gå videre. Sidste chancen og spark i kampen, bliver et frispark udefra siden. Her sparker Depay den ind i panden på Marcano der fra straffesparks pletten header den ind til 3-1.
Logged


Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010