home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Skarphed forsvinder
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Skarphed forsvinder  (Læst 1620 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Skarphed forsvinder
« : 18 Aug 2015, 11:07 »

Jeg kommer til at spørge lidt til råds her.

Igen og igen sker det samme for mig uanset hold. Mine angribere starter som lyn og torden.. Lacazette scorede 18 på 9 kampe i første sæson. Herfra var det moderat. Benzia scorede i alt 30 mål.

Når sæsonen nærmer sin afslutning kan mine angribere ikke ramme mål. Kort sagt skarpheden forsvinder. Fra at hamre umulige mål ind brændes der på frit mål..

Jeg træner offensivt når jeg syntes det går den forkerte vej, men det syntes jeg faktisk bare bliver værre..

Hvad gør i for at få dem igang igen? - Begge angribere scorer overall tilfredsstillende, men det er mere afbrænderne der bliver være, jo længere jeg kommer ind i sæsonen
Logged

SirDannevang
Gæst
 
Sv: Skarphed forsvinder
« Svar #1: 18 Aug 2015, 11:41 »

Jeg kommer til at spørge lidt til råds her.

Igen og igen sker det samme for mig uanset hold. Mine angribere starter som lyn og torden.. Lacazette scorede 18 på 9 kampe i første sæson. Herfra var det moderat. Benzia scorede i alt 30 mål.

Når sæsonen nærmer sin afslutning kan mine angribere ikke ramme mål. Kort sagt skarpheden forsvinder. Fra at hamre umulige mål ind brændes der på frit mål..

Jeg træner offensivt når jeg syntes det går den forkerte vej, men det syntes jeg faktisk bare bliver værre..

Hvad gør i for at få dem igang igen? - Begge angribere scorer overall tilfredsstillende, men det er mere afbrænderne der bliver være, jo længere jeg kommer ind i sæsonen

Nu ved jeg ikke om det har noget at sige, men sørger du for at rose dine spillere, eller i hvertfald at give dem en pause en gang imellem, ved mig er det slet ikke noget problem da jeg giver mine angribere ca 5-6 kampe og så får de 1 dag hvor de ikke er i kamp
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Skarphed forsvinder
« Svar #2: 18 Aug 2015, 11:51 »

Jeg syntes jeg giver pause når de nærmer sig 90%. Ros kunne jeg måske godt blive bedre til.. De roses da, men kunne måske godt blive bedre:)
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010