home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 515 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)  (Læst 101727 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #60: 25 Aug 2015, 18:13 »

Jeg forventer faktisk at satse på to nye til midterforsvaret og så dække DMC pladsen ind med Naldo og/eller Knoche som uden problemer kan omskoles. De to er pt. dem som har pladserne i midterforsvaret. Grunden jeg jeg gerne vil have en midtforsvar op som DMC er pga. ankerman rollen, hvis stats er tæt på de samme som en midterforsvar.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #61: 27 Aug 2015, 07:13 »

Det blev til et ganske fornuftigt forår i Wolfsburg og langsomt arbejdede jeg mig op i toppen. Så i allersidste spillerunde var mesterskabet faktisk en mulighed. Jeg skulle vinde og Dortmund samt Bayern skulle tabe point, så ville mesterskabet ende hos mig. Desværre vandt Bayern deres kamp og jeg måtte nøjes med 2. pladsen.

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #62: 27 Aug 2015, 08:29 »

Allerede dagen efter sæsonafslutningen så kom Man City forbi. De udløste frikøbsklausulen på 22,5 mio. £ for venstrebacken Ricardo Rodríguez. Det er en handel jeg er ok tilfreds med og sammen med de 20,5 mio. £ for Gustavo, så har jeg lidt at handle til den nye sæson. Jeg satser især på at styrke defensiven hvor der mangler en back, en midterforsvar og en DMC enten en ankerman eller klassiske defensiv midtbanespiller.

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #63: 27 Aug 2015, 16:06 »

Sæsonen 2015-16 er skudt i gang med en sejr på 3-0 hjemme mod Freiburg. Jeg har fået min trup på plads og der kommer ikke til at ske mere med mindre der kommer bud på mine spillere som jeg ikke kan modstå. Jeg skal ikke selv ud og hente til 1. holdstruppen. Jeg er dog i gang med at kigge efter helt unge talenter, for mit store problem er, at jeg kun har 2 spillere af egen avl. Det vil jeg gerne ændre på.

Jeg stod som tidligere nævnt og manglede spillere på DL, DMC og DC positionen efter salg af Ricardo Rodríguez og Gustavo. Til DL positionen har jeg været på lånemarkedet, hvor jeg har hentet Luke Shaw på en lejekontrakt sæsonen ud. Jeg kunne ikke finde en DL til den rette pris og da Shaw var på lånelisten, så fandt jeg denne løsning som den bedste også økonomisk.

Til DC positionen har jeg hentet Thomas Vermaelen for 7,75 mio. £. Der var sikkert yngre spillere med større potentiale til rådighed men ville gerne have en mand med rutine på den position. For det er et relativt ungt hold jeg står med.

Til DMC positionen hentede jeg Éder Balanta. Hans stats passer fint til den rolle på DMC positionen og så ved vi jo alle, at han bliver et monster. Den sidste nye spiller i truppen er i offensiven, hvor jeg hentede endnu en ung lejesvend i United, nemlig James Wilson. Han er ikke hentet til start 11eren men som back up. Mit start 11er ser således ud:




 

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #64: 27 Aug 2015, 18:41 »

Føler jeg jinxede den CHL lodtrækning med det her savegame. Wolfsburg var da bare det hold man ikke ville have. Lord mod United, det bliver vildt!
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #65: 27 Aug 2015, 19:51 »

Til dem der mener at United fik en nem CHL lodtrækning i dag. Lord er simpelthen for vild



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #66: 28 Aug 2015, 08:15 »

Jeg må indrømme at min tro på mig selv og holdet ikke var stor, da både Barcelona og Juventus kom op af bowlen til CHL lodtrækningen. De to værst tænkelige modstandere, jeg kunne forstille mig. Barcelona pga. deres kvalitet hele vejen rundt og Juventus pga. deres taktik. Jeg hader den 3-5-3 formation, hvor deres angribere løber bredt og AMC kommer i dybden. Det magter min 4 back kæde sjældent. Det er nok heller ikke smart at stå og presse højt mod sådan en modstander men det er nu engang min taktik.

Til min store overraskelse og glæde, så klarede holdet sig fint i de to hjemmekampe og efter 3 runder har jeg 9 point. Nu skal jeg dog på udebane både mod Barca og Juve. Det kan umuligt gå godt.

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #67: 28 Aug 2015, 13:25 »



Ganske tilfreds med at jeg kan tage på Camp Nou uden noget på spil.

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #68: 28 Aug 2015, 21:12 »

Jeg har ikke rokeret så meget som jeg plejer og derfor har jeg utilfredse spillere i truppen. Det er en fin balance om man skal holde på dem og hvornår man skal slippe dem. Jeg har valgt at sælge Vieirinha for 4 mio. £ - Han var meget utilfreds og jeg var bange for, at det ville skabe dårlig stemning i truppen. Jeg har valgt at hente engelske Matt Lowton ind på en lejeaftale som erstatning.

Så nu har jeg 4 lejesvende i truppen og det er lidt et problem. For de stopper når sæsonen er færdig og jeg har kun ca. 11 mio. £ at købe for. Så jeg har været på jagt efter spillere hvis kontrakt udløber til sommer. Det er lykkes mig at hente spillere til de 4 positioner hvor jeg har lejesvende, som er DL, DR, DMC og AC positionerne.

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #69: 29 Aug 2015, 18:47 »

Jeg har blevet færdig med min 2. sæson i Wolfsburg og jeg er ganske tilfreds med resultaterne. FC Bayern er bare for stærke og så mangler jeg kvalitet udenfor start 11eren, så jeg gik desværre ned i gear i slutningen af sæsonen. Så jeg måtte nøjes med en 2.plads i Bündesligaen. Bayern blev også mine overmænd i CHL, da de slog mig sikkert 7-4 i semifinalen. Årets helt store spiller i Wolfsburg blev Sisto, der i rollen som IF på AML positionen var helt suveræn.

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #70: 29 Aug 2015, 19:04 »

Inden transfervinduet er åbnet, så har jeg allerede hentet for mange spillere på enkelte pladser. Jeg har nemlig forlænget lejekontrakterne både med Luke Shaw og James Wilson. Positioner jeg ellers havde hentet spillere til, da deres lejekontrakter kun var for et år. Det giver dog mulighed for at sælge lidt ud og hente lidt penge ind, som senere kan bruges på bedre forstærkninger eller på unge spillere.



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #71: 29 Aug 2015, 21:11 »

Som sagt er truppen til den nye sæson allerede på plads inden transfervinduet er åbnet. Her er en kort gennemgang

GK

Her er der ikke sket ændringer i de to sæsoner jeg har stået i spidsen. Diego Benaglio er førstevalg og jeg har Koen Casteels som back up. Max Grün er 3. valg.

DR

Sebastian Jung er førstevalg til højre back og her har jeg hentet Daniel Wass som back up efter Matt Lowtons lejekontrakt er udløbet og jeg har solgt Vieirinha.

DL

Det var som sagt muligt for mig at forlænge et år mere med Luke Shaw på en lejekontrakt. Jeg havde ellers hentet José Enrique på en free transfer i Liverpool. Nu bliver Enrique 2. valg og på salgslisten er røget Marcel Schäfer

DC

Robin Knoche og Thomas Vermaelen er det faste makkerpar i midterforsvaret. Der er dog skarp konkurrence om pladserne, for jeg har hentet Chris Samlling på en free transfer og jeg råder stadig over Naldo. Jeg forventer at rokere godt mellem Vermaelen, Knoche og Smalling. Mit store problem sidste sæson var nemlig, at jeg kørte rovdrift på spillerne. På transferlisten er røget Timm Klose som længe har været utilfreds.

DMC

Éder Balanta sidder tungt på DMC positionen. De seneste to sæsoner har Josuha Guilavogui været på leje fra At. Madrid. Jeg har benyttet mig af den klausul der var i kontrakten, at han kunne købes fri for 3. mio £. Så han er stadig i truppen og back up for Balanta.

MR

På den brede playmaker position har jeg det unge stjerneskud Maximilian Arnold som jeg har bundet til en ny kontrakt til 2020. Aaron Hunt er back up

MCL

Kevin De Bruyne er holdets helt store navn og han har lige skrevet under på en kontrakt til 2021. Jeg kunne dog ikke få lavet en ny kontrakt uden at give ham en frikøbsklausul på 39,5 mio £. Ivan Perisic er back up

AML

Sisto som blev kåret til årets spiller i Tyskland er manden på AML positionen. Daniel Caligiuri er back up.

STCR

André Schürrle som egentlig er bedst som AML men her har jeg Sisto, så Schürrle er omskolet til angriber og gør det rigtig fint. Som back up for ham har jeg unge James Wilson. Jeg troede dog Wilson skulle tilbage til Man Utd men det lykkes at forlænge hans lejekontrakt. Inden det var på plads nåede jeg at hente endnu en Man Utd mand, nemlig Javier Hernández på en free transfer. Det kan dog vise sig som en fin beslutning, for både Schürrle og Sisto er eftertragtet og det er ikke sikkert jeg kan beholde dem begge.

STC

Lord Bendtner har fået selskab af endnu en dansker til pladsen som den dybe angriber. Nicklas Helenius er hentet på en free transfer

u19 holdet

Jeg har været ude og smide hele 10 mio. £ efter en midtbanespiller på kun 16 år. Karsten Epstein er navnet og hans stats er helt vilde i forhold til hans alder. Han er dog ikke spilleberettigede før han fylder 17 år. Så det bliver lige til en enkel sæson på u19 holdet. Hvor der er en del spillere med stort potentiale, nogle fra eget akademi og andre indkøbte spillere.

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #72: 29 Aug 2015, 21:54 »

Datoen siger 1. juli 2016 og transferkontoen er pt. i et plus på præcis 1 mio. £, hvilket ikke ligefrem giver den større frihed på transfermarkedet. Så hvis der skal ske ændringer i truppen, så skal der sælges et af de store navne såsom Sisto, Schürrle eller De Bruyne.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #73: 29 Aug 2015, 22:23 »

920k er blevet brugt på at hente Ødegaard på en lejeaftale. Dermed er jeg godt dækket ind på begge playmaker positioner som er MR og MCL. Jeg vil rigtige gerne rokere noget mere denne sæson og Ødegaard kan sagtens få alle pokalkampe som hjemme mod de mindre hold i Bündesligaen.
« Seneste Redigering: 29 Aug 2015, 22:35 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #74: 31 Aug 2015, 21:02 »

Som de fleste fodboldfans verden rundt så sidder jeg  og følger de sidste timer af sommerens transfervindue. Der bliver rigtig hygge om det med musik i ørerne, nybrygget kaffe og selvfølgelig FM. Jeg drømmer om store indkøb i United, en transferbombe til 9er positionen, især efter vi har solgt lille ært og sendt Januzaj afsted til Dortmund. Nu må der komme noget. CR7, Cavani, Benzema eller noget i den stil. Det sker nok ikke men man har jo lov at drømme.

I mit spil er der også sket lidt på transferfronten. Jeg har allerede forlænget med Ødegaard, Wilson og Shaw. Så nu har jeg dem i to sæsoner på leje uden at må slippe en krone andet end løntilskud. Det er perfekt!
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010