home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 390 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)  (Læst 101721 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #90: 04 Sep 2015, 09:52 »

Der heller ikke noget jeg hellere ville men han er for ung. Spillere der var under 17 år den 1.1.17 kan ikke spille i Bündesligaen i denne sæson. Så han må vente til næste sæson. Hvor han og 2-3 andre unge spillere for u19 holdet for chancen..

Nu har jeg flere gange læst at du staver Bundesliga, således Bündesliga.
Er der nogen grund til dette?  Huh Rullende Øjne
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #91: 04 Sep 2015, 14:03 »

Det ved jeg faktisk ikke hvorfor..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #92: 05 Sep 2015, 07:47 »

Der er ingen grund til at pakke det ind, jeg voldsomt ufortjent spillet mig i CHL semifinalen. Jeg stjal en samlede sejr over Man Utd i kvartfinalen. Tænk at være til stede på Old Trafford i sådan en kamp. Det må være endnu mere skuffende end den kamp jeg var inde og se i Parken igår.

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #93: 05 Sep 2015, 17:34 »

Da jeg solgte Sisto og De Bruyne og brugte pengene på unge spillere som ikke helt endnu havde den samme kvalitet, så var jeg sikker på, at resultaterne nok ikke ville blive bedre. Jeg forventede at måtte kæmpe lidt mere for at hænge med i toppen af ligaen og forventede slet ikke at kunne gentage semifinale pladsen i CHL.

Denne tvivl er dog gjort til skamme, for med 2 runder endnu så har jeg hentet mesterskabet hjem og er i semifinalen i CHL. Det har selvfølgelig været en stor hjælp, at Bayern ikke har været så suveræn som i de tidligere sæsoner.

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #94: 05 Sep 2015, 17:59 »

Man City var modstanderen i CHL semifinalen og jeg hev noget overraskende en 0-1 sejr hjem på udebane. Jeg forventede de ville komme stormende i returopgøret men de var voldsom passive. Så jeg kunne stå solidt, slå kontra og så skulle spillerne bare være effektive. Det blev til 5 skud indenfor rammen og 4 mål. Jeg er mere end tilfreds. Nu har jeg allerede chancen for at gennemfører den challenge jeg har sat mig for. I finalen skal jeg møde Bayern

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #95: 05 Sep 2015, 23:00 »

Det er selvfølgelig umuligt at gå videre fra et nederlag i CHL finalen uden at være skuffet. Det er svært at være glad for resultatet. Jeg forsøger dog, for bare det at jeg kom i finalen er flot, syntes jeg selv. Denne skulle det bare ikke være og det hjalp selvfølgelig ikke, at jeg fik ikke mindre end to røde kort i kampen.



Jeg er dog yderst stolt over resultaterne denne sæson. Et tysk mesterskab og en CHL finale. Det er mere end godkendt! Nu glæder jeg mig til at bygge næste års trup op, hvor der skal fokuseres på at bringe nogle helt unge talenter frem.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #96: 06 Sep 2015, 00:03 »

Imponerende såå langt du er nået med det hold du har! Der må ligge taktiske genistreger bag!

Dog ærgerligt at du ikke lige nappede finalen med!
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #97: 06 Sep 2015, 00:30 »

Endnu engang har jeg truppen på plads allerede den 1. juli.. Der er ankommet 5 nye spillere i 1.holdstruppen og alle helt unge talenter som bliver en del af B-kæden. A-kæden står uændret og ser således ud:



Jeg vil lige kort gennemgå de 5 nye spillere til b-kæden. Den første er en dansker som er hentet i FCM. En helt ung målmand som er hentet ind, da Diego Benaglio er blevet solgt, da han ønskede nye udfordringer efter han blev 2. målmand. Den unge danske målmand Kasper Jørgensen er kun 18 år men hans stats er allerede rigtig fine og hans potential bliver vurderet til 3,5 guld og 1,5 sort. Jeg måtte slippe 4,2 mio. £ for ham, hvilket var hans frikøbsklausul.

Naldo har valgt at sætte støvlerne på hylden og derfor stod jeg og manglede en mand til midterforsvaret. Der har jeg hentet Nico van den Berg for 3,1 mio. £ i Vitesse. Hans stats er fantastiske, hans potentiale er på 4 guld og en sort. Der går ikke længe før han er fast mand i 11eren.

På den centrale midtbane i rollen som Roaming Playmaker er supertalentet Karsten Epstein selvfølgelig blevet hentet op. Jeg købte ham sidste sommer for 10 mio. £ i Köln, da han kun var 16 år men nu er han gammel nok og jeg har kæmpe store forventninger til ham. Pladsen har han overtaget fra Perisic som længe har været utilfreds med manglende spilletid. Perisic er solgt for 5,25 mio. £

Michael Kunze er ny mand på AML positionen i rollen som IF. Han blev hentet for 2,3 mio. £ sidste sommer i RBL. Caligiuri er blevet solgt for 4 mio. £

Sidste nye mand er Simon Camps som var lejet ud i sidste sæson. Han blev hentet for 5,5 mio. £ og han indtager rollen som DLP som back up for Bendtner. Det betyder, at Helenius kun fik et år i klubben. Han er blevet solgt videre til Everton for 4,4 mio. £

Der kan selvfølgelig nå at ske en masse endnu i dette transfervindue. Der er flere af mine spillere der er jagtet og jeg har trods alt 37,5 mio. £ til rådighed på kontoen. Så der kan stadig ske en ændring eller to.



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #98: 08 Sep 2015, 20:51 »

Jeg har ikke ligefrem fået den bedste start på den nye sæson. Der er måske kommet lidt for mange nye spillere til som måske er lidt for unge og uprøvet. Potentialet er stort men de er måske ikke helt klar endnu. Så denne sæson kunne nemt blive lidt en mellemvare. Så håber jeg bare at bestyrelsen giver mig snor.



Der kom en enkel spiller mere til i transfervinduet. Jeg var ude og hente John Stone i Everton. Jeg havde en god slat penge til rådighed og måtte da også betale en god sum for ham. 22,5 mio. £
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

White Hart Dane
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #99: 10 Sep 2015, 13:13 »


Har lige fået formateret min computer her den anden, så jeg har ikke rigtig noget tilbage på den udover skolearbejde.
Kunne jeg få dig til at uploade din gung-ho/ancelotti taktik igen, da linket ikke virker længere Skuffet
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #100: 10 Sep 2015, 14:41 »

Har lige fået formateret min computer her den anden, så jeg har ikke rigtig noget tilbage på den udover skolearbejde.
Kunne jeg få dig til at uploade din gung-ho/ancelotti taktik igen, da linket ikke virker længere Skuffet

http://www.filedropper.com/ghasymmetric-attbefaaac7-1e6e-4326-986c-587cd2234d1c
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

White Hart Dane
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #101: 10 Sep 2015, 15:31 »

I den generelle træning skifter jeg meget rundt, så de kommer alle elementer igennem. Derudover træner spillerne spilleroller og positioner hvis det er nødvendigt. Jeg sørger for de kun træning medium sammenlagt. Kamptræning varierer også alt efter kamp. Nemt hold hjemme træner jeg offensive bevægelser, Bayern ude måske defensive positioner, hovedstød og dødbold stærke hold def. dødbold osv osv..

Taktisk er det bare klik&play. Skifter mentalitet alt efter hvad jeg jagter og skal jeg hente et resultat de sidste 10-15 minutter så går jeg endnu højere op med linjen og presset samt spillere højere tempo og mere kreativ frihed..

Mange tak Wester! Og stadig de sammme ting som det jeg har citeret her?
Og kan man vælge at "vende taktikken modsat", hvis ens hold passer bedre til det?
Skal den brede playmaker have et fortrukken ben?
Kan se på billedet på post #64, at det er lidt anderledes spillerroller?
« Seneste Redigering: 10 Sep 2015, 15:45 af White Hart Dane » Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #102: 10 Sep 2015, 15:55 »

Den brede playmaker skal helst trække ind i banen, så i højre side en venstrebenet spiller. Det samme gør sig gældende for IF og den komplette angriber. Det giver plads til back i overlap. Ja har skiftet playmaker rollen på MC positionen, da den bevægelige playmaker kom for langt frem og lukket rummet for DLF som gerne skulle trække ned eller IF der trækker ind. De 3 roller klumpede sammen. Den dybe playmaker står dybere og dermed er der mere plads til DLF og IF.. På DMC kan både bruges Anker og klassik defensiv midtbanespiller i defensiv rolle
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

White Hart Dane
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #103: 10 Sep 2015, 15:58 »

Den brede playmaker skal helst trække ind i banen, så i højre side en venstrebenet spiller. Det samme gør sig gældende for IF og den komplette angriber. Det giver plads til back i overlap. Ja har skiftet playmaker rollen på MC positionen, da den bevægelige playmaker kom for langt frem og lukket rummet for DLF som gerne skulle trække ned eller IF der trækker ind. De 3 roller klumpede sammen. Den dybe playmaker står dybere og dermed er der mere plads til DLF og IF.. På DMC kan både bruges Anker og klassik defensiv midtbanespiller i defensiv rolle
Tak for det hurtige svar.
Og man kan godt spejlvende taktikken, hvis det er bedre for ens hold?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #104: 10 Sep 2015, 17:06 »

Ja sagtens.. Det var spejlvendt da jeg fandt på den i United.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010