home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 393 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?  (Læst 29833 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #45: 13 Sep 2015, 21:52 »

Syntes godt at man kunne lave det sådan, at hvis man søgte et job og sagde ja til det så kunne man  først tiltræde når sæsonen er slut i ens nuværende klub .

Det er allerede muligt.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #46: 13 Sep 2015, 22:20 »

Nået jeg har gået og tænkt på i et stykke tid, er om det på et tidspunkt bliver muligt at spille med kvinde hold. Det må da om noget kunne udvide et i forvejen stort market.
Tror ikke det ville udvide det store, da det nok er meget begrænset hvor mange kvinder, der spiller de typer spil, som FM nu engang er. Tror det ville give flere omkostninger end indtægter for at være helt ærligt.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #47: 13 Sep 2015, 23:01 »

Aikon, det mener jeg allerede er muligt.

Nået jeg har gået og tænkt på i et stykke tid, er om det på et tidspunkt bliver muligt at spille med kvinde hold. Det må da om noget kunne udvide et i forvejen stort market.
Ved godt at det ikke lige bliver i FM16.

Jeg tvivler stærkt på at det vil blive en stærk feature for FM. Man kan argumentere at for, at det i fremtiden kunne blive relevant, nu hvor FIFA (muligvis) vil øge interessen for kvindefodbold. Hvis FIFA får motiveret en masse især unge gamere, så kan det være at der bliver mere interesse for kvindefodbold, og så kan alting jo ske.

Men for langt de fleste fodboldfans er kvindefodbold dræbende kedeligt og derfor tvivler jeg på at det ville blive mere end en gimmick for et spil som FM. Og helt ærligt - det er ikke programmeringen værd, medmindre man satser stort på det. Men jeg har helt ærligt svært ved at se en stor målgruppe juble over tilføjelsen af kvindefodbold til FM.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

FluffyHelmet
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #48: 23 Sep 2015, 08:37 »

jeg kunne godt tænke mig at der kom en mere udvidet økonomistyring.

f.eks når man arbejder med klubber med fulde stadions men ikke har råd til at udvide eller bygge nyt kunne det være meget rart at kigge på billet- og sæsonkort priser.

eller evt. kigge på at udvide sponsor afsnit for at bedre sponsor aftaler osv.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #49: 23 Sep 2015, 10:19 »

En MEGET interessant tanke, FluffyHelmet..

Jeg ville ikke bryde mig om pludselig at skulle styre økonomien på den måde, da jeg ikke mener det er en managers opgave. Men jeg kunne faktisk godt tænke mig at se en klub ændre sine billetpriser afhængigt af kamptypen og stadions "fyldningsgrad". Fx kan en klub i en lav division ikke tage det samme for en billet som fx Manchester United, men hvis klubben over 10 år vokser, så måtte billetpriserne da også blive justeret lidt.

Mig bekendt findes det endnu ikke i spillet?
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #50: 23 Sep 2015, 11:37 »

jeg kunne godt tænke mig at der kom en mere udvidet økonomistyring.

f.eks når man arbejder med klubber med fulde stadions men ikke har råd til at udvide eller bygge nyt kunne det være meget rart at kigge på billet- og sæsonkort priser.

eller evt. kigge på at udvide sponsor afsnit for at bedre sponsor aftaler osv.

Well den del hører ikke ind under en managers opgaver så derfor sker det aldrig Peace
Logged

daim9900
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #51: 23 Sep 2015, 13:39 »

Jeg synes det vil være fedt hvis man rent faktisk kunne lave forskellige indkast alt efter om det er på modstanders banehalvdel eller sin egen
Logged

dllu
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #52: 25 Sep 2015, 10:45 »

Well den del hører ikke ind under en managers opgaver så derfor sker det aldrig Peace

Men derfor kunne det jo godt være en del af AI'en? Jeg er da helt enig i, at ting som billetpriser o.lign. bør afspejle klubbens status, hvis de ikke allerede gør det i forvejen - hvad jeg helt ærligt ikke aner om de gør. Men hvis man kan lave dynamiske rivaliseringer, må man også kunne lave dynamiske billetpriser...
Logged

morfar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #53: 01 Okt 2015, 21:03 »

Lige et hurtig sprøgsmål er der 14 hold i superligaen og hvis der kun er 12 laver de det så om næste sæson eller skal man vente til fm 17 😱
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #54: 01 Okt 2015, 21:07 »

Uden at det er noget som er meldt ud, så regner jeg bestemt med at den nye dansk liga struktur er der fra sæsonen 2016/2017 i spillet, alt andet ville overraske mig meget.
Logged

kuneho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #55: 03 Okt 2015, 15:33 »

Mon ikke de er obs på de forskellige ligastrukture igennem deres ressearchers? og derfor vil den første sæson vel være med en nedrykker osv. og sæsonen efter vil ligastrukturen ændre sig?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #56: 03 Okt 2015, 15:45 »

Det bliver selvfølgelig som i virkeligheden. 1 sæson bliver overgangen som denne sæson også er nu, og sæsonen efter er jo så som den nye struktur bliver.
Logged


morfar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #57: 03 Okt 2015, 17:27 »

Bliver det ikke for rodet for fm ? Klare sådan en opgave uden fejl , mon ikke det bare bliver med 14 hold så ?

Eller har i set det i andre fm'er ?i andre lande, At de laver det om midt i spillet efter en sæson ?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #58: 03 Okt 2015, 17:35 »

Bliver det ikke for rodet for fm ? Klare sådan en opgave uden fejl , mon ikke det bare bliver med 14 hold så ?

Eller har i set det i andre fm'er ?i andre lande, At de laver det om midt i spillet efter en sæson ?

I FM15 skifter 2 division da først om til den nuværende model efter 1 sæson.
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #59: 03 Okt 2015, 17:48 »

Bliver det ikke for rodet for fm ? Klare sådan en opgave uden fejl , mon ikke det bare bliver med 14 hold så ?

Eller har i set det i andre fm'er ?i andre lande, At de laver det om midt i spillet efter en sæson ?

Næh det bliver naturligvis som irl.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010