home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  2 Brugere, 509 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?  (Læst 29805 gange)
Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #30: 25 Aug 2015, 22:01 »

Jeg håber rigtig meget på at de "laver det om" så man ikke så MANGE skader hele tiden, jeg synes det er lige meget hvem jeg har været i fm så har jeg haft en hav af skader hele tiden. En sæson jeg havde med Manchester United da havde jeg 6-7 skader HELE TIDEN igennem HELE sæsonen, det samme var gældende med en jeg havde FCK, det var også 4-5 skader hele tiden og det synes jeg sku er for jammerligt!
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #31: 26 Aug 2015, 07:56 »

Ikke for at være nederen, men statistisk set har FM en skadesfrekvens som er lidt lavere end i virkeligheden. Hvis du mener at du konstant er ramt af for mange skader, er du enten uheldig eller gør et eller andet forkert.
Logged



plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #32: 26 Aug 2015, 09:47 »

Jeg tror nu heller ikke at skadesfrekvensen fejler noget i FM, men jeg er enig i, at skadeslængderne bør reduceres lidt. Det er ikke normalt for alle klubber altid at have 3-4 spillere ude i 3-4 måneder. Og lige så snart den første bliver klar, så sker det med den næste. Der er jo mange småskader der kun varer 1-3 uger i den virkelige verden, men der kan godt nok være langt mellem dem i FM nogle gange. Tror min standardskade i FM15 er på 4-6 uger, hvilket jeg ikke synes at kunne genkende ude i det virkelige liv.

Men selve skadesfrekvensen og antallet af spillere der får skavanker i løbet af en kamp tror jeg nu også er som det skal være. Det er simpelthen risikoen for at løbe ind i alvorligere skader, som jeg synes er for høj.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #33: 26 Aug 2015, 09:56 »

Jeg tror nu heller ikke at skadesfrekvensen fejler noget i FM, men jeg er enig i, at skadeslængderne bør reduceres lidt. Det er ikke normalt for alle klubber altid at have 3-4 spillere ude i 3-4 måneder. Og lige så snart den første bliver klar, så sker det med den næste. Der er jo mange småskader der kun varer 1-3 uger i den virkelige verden, men der kan godt nok være langt mellem dem i FM nogle gange. Tror min standardskade i FM15 er på 4-6 uger, hvilket jeg ikke synes at kunne genkende ude i det virkelige liv.

Men selve skadesfrekvensen og antallet af spillere der får skavanker i løbet af en kamp tror jeg nu også er som det skal være. Det er simpelthen risikoen for at løbe ind i alvorligere skader, som jeg synes er for høj.

Ikke for at skyde dig i jorden, men tror grunden til FMs skader vare 4-6 uger er fordi det er lægens opfordring i virkeligheden at til en gældende skade bør man sidde ude i 4-6 uger.
Klubberne (Red. læs størstedelen) i virkeligheden gør dog imiderltid det at de sætter spillerne i gang for tidligt ift. deres skadesforløb.
Min far har forsket i lige præcis det punkt, og næsten samtlige superligaklubber gennem de seneste 10 år, har kørt uden nogen sans for hvornår spilleren er klar.
Det har kostet flere ungdomsspillere karrieren, fordi de simpelthen bliver sat for tidligt i gang, og derfor går skader igen.

Et godt eksempel på at superliga klubberne fatter minus er at OBs superligahold gør det overstående, mens deres kvinde hold har en rigtig dygtig fys tilknyttet, og kvindeholdet er det hold med den laveste skadesfrekvens i den kvindlige liga, når de er ude, er de tilgengæld også ude længere end gennemsnittet.
Hvorfor man ikke overføre det til sit A-hold i superligaen er mig en gåde.

Barcelona er en af de klubber i verden der er bedst til at håndtere skader, Vermalen er et rigtig godt eksempel.
De har en klokkeklar regel om at hvis en spiller har været skadet, skal han kunne spille en hel kamp på fuld knald med reserverne før han får spilletid på A-holdet igen.
Det er med til at spilleren ikke selv melder forkert ud, og det er med til at sikre at han ikke kommer op på A-holdet og får setback.

Derfor vil jeg tage FM i forsvar, de sætter blot de realistiske tidsmagner for skaderne Wink 
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #34: 26 Aug 2015, 10:49 »

Jamen, hvis det er sådan det er, så skyder du mig heller ikke i jorden. Du oplyser mig, Dehli Wink

Det kan jeg ingenlunde være utilfreds med! Det lyder meget plausibelt, det du siger, så det vil jeg da egentlig bare acceptere! Så blev FM pludselig "hvordan verden burde være" Wink

Men jeg studser nu også jævnligt over hvor hurtigt fodboldspillere bliver klar i den virkelige verden (Cornelius på banen allerede er jo vanvittigt), og ofte tænker jeg, at de da hellere skulle tage en ekstra uges pause, når nu jeg faktisk har en smule uddannelse i skaders ophelingsfaser. Jeg havde bare ikke tænkt tanken, at skaderne i FM matcher dem i den virkelige verden (ser aldrig hvad det er for en skade, bare skadeslængden). Men det kunne da være at jeg skulle til at gøre det noget oftere!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Gungner
Gæst
 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #35: 31 Aug 2015, 10:14 »

Kunne egentlig godt tænke mig en klogere AI... At spillere fx ved at ens klub spiller i den bedste række fra næste sæson, når man er sikret oprykning. Har prøvet at flere spillere afviser mig fordi jeg ikke spiller i den bedste række, men matematisk set har jeg sikret mig oprykning. Det ville være fedt hvis spillere kunne se det (og at man spillede europæisk næste sæson), så de ville tage det med i overvejelserne.
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #36: 31 Aug 2015, 10:55 »

Nogen officiel udgivelses dato?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #37: 31 Aug 2015, 12:03 »

Nogen officiel udgivelses dato?


alt for tidligt til det, spillet er pt slet ikke annonceret
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #38: 31 Aug 2015, 12:15 »


alt for tidligt til det, spillet er pt slet ikke annonceret

Nåh okay derfor jeg ikke kan finde den Smiley
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #39: 02 Sep 2015, 18:27 »

Jeg savner en større tilbøjelighed til at kunne leje kvalitetsspillere som ikke er til salg eller unge folk. Folk som Falcao, Jovetic, Montoya, Januzaj osv. Når jeg spiller som en semitopklub (Som jeg mod min vilje vælger at betegne Inter som), ville jeg sætte stor pris på, at kunne leje ældre spillere, præcis ligesom man ser i virkeligheden. Selvfølgelig skal man ikke kunne leje gud og hver mand, men når man eks. viser stor interesse for en spiller, som derefter bliver utilfreds over ikke at blive solgt, synes jeg muligheden for at lave en lejeaftale mod et par millioner om måneden er en fair deal - For jeg har endnu ikke oplevet at spille af nævnte kaliber vil kunne lejes i FM; Man får end ikke muligheden for at give et bud, da klubberne afviser på forhånd.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #40: 02 Sep 2015, 21:15 »

Jeg savner en større tilbøjelighed til at kunne leje kvalitetsspillere som ikke er til salg eller unge folk. Folk som Falcao, Jovetic, Montoya, Januzaj osv. Når jeg spiller som en semitopklub (Som jeg mod min vilje vælger at betegne Inter som), ville jeg sætte stor pris på, at kunne leje ældre spillere, præcis ligesom man ser i virkeligheden. Selvfølgelig skal man ikke kunne leje gud og hver mand, men når man eks. viser stor interesse for en spiller, som derefter bliver utilfreds over ikke at blive solgt, synes jeg muligheden for at lave en lejeaftale mod et par millioner om måneden er en fair deal - For jeg har endnu ikke oplevet at spille af nævnte kaliber vil kunne lejes i FM; Man får end ikke muligheden for at give et bud, da klubberne afviser på forhånd.

Det er faktisk ikke noget, jeg har tænkt på det, men nu du siger det, synes jeg faktisk heller aldrig, man ser sådanne lejeaftaler i FM. Godt forslag.
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #41: 07 Sep 2015, 13:08 »

Jeg kunne godt tænke mig et spil med en AI der rent faktisk kan tænke og drive en klub på fornuftig vis.

Jeg spiller mest england og Italien. Men jeg ser konstant klubber som Roma, Inter, Milan blive kørt helt i sænk. Ofte er Juventus og Napoli også i den pulje. Der sælges ud af spillere og erstatningen er ringe.
Det gør at man med nærmest en hvilken som helst serie a klub, kan gøre sig til mester hvis man gider besvære sig i 3 sæsoner. De andre klubber holder simpelthen ikke niveau, ja niveauet falder endda.
Roma er tit nedrykker i mit spil. ALDRIG en champions League plads udfordrer.
Eks slipper Juventus stort set altid Rugani og Leali på fri transfer efter 1 sæson. 2 af de største talenter i deres trup? - Der burde være en bedre dømme kraft i sådan en klub.

Dernæst kunne jeg, som mac bruger godt tænke mig at der blev kigget lidt på performance LANGT før, end der gjorde i FM2015. Patch 3 (feb/marts) skulle der til førend min Mac ikke opførte sig som en Mac fra 1984. Det er ikke godt nok.
Betaen var en fryd, rent performancemæssigt og frem til patch 3 er simpelthen for langt tid for et spil der blot lever et år (for de fleste ihvertfald).

Dernæst så jeg da gerne at man havde lært af de sidste 15-16 års udgivelser og kunne eliminere nogle af de gengangere der er af fejl i spillet efter første patch. Uskarpe angribere og uduelige back´s. Er FM2016 spillet hvor der gøres op med den slags fejl? Jeg tillader mig at brokke mig over lige de fejl da det er gengangere år efter år efter år.
Andre skøre fejl acceptere jeg gerne.

Dernæst et ønske som desværre har ødelagt glæden ved serie a i år for mig. Det er mængden af røde kort. 5-8 rødekort i en runde er for mange.
Troede egentlig det var FM som helhed der havde problemet i 15. Men ser det ikke i Frankrig og England.
Spillertyper som De Rossi og De Jong har været ubrugelige i FM2015.
- Måske der er forskel på Match Engine på Mac og Pc?, ved det ikke, men det har været trist syntes jeg i denne omgang.

FM er generelt blevet et spil der spilles mindre for mit vedkommende - FM2015 satte et tyk streg under det.
- Når vi skal frem til Marts før det er spilbart er for ringe(tænker her på Mac performance).
- Disciplin problemer
De 2 ting er så massive for min spiloplevelse at det gør jeg ikke gider. Det ærgrer mig da jeg elsker genren og ser et enormt potentiale i FM.

Så er FM2016 spillet hvor der er en lækker performance og en AI der udfordrer, ja så er fm2016 nok under juletræet i år. Releasen bliver uden mig i år(for første gang, siden min konfirmation for snart 20 år siden).
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #42: 07 Sep 2015, 13:20 »


Dernæst et ønske som desværre har ødelagt glæden ved serie a i år for mig. Det er mængden af røde kort. 5-8 rødekort i en runde er for mange.
Troede egentlig det var FM som helhed der havde problemet i 15. Men ser det ikke i Frankrig og England.
Spillertyper som De Rossi og De Jong har været ubrugelige i FM2015.
 - Måske der er forskel på Match Engine på Mac og Pc?, ved det ikke, men det har været trist syntes jeg i denne omgang.

Jeg er helt enig... spiller pt. med Sassuolo, og har spillet 14 kampe. Tror der er blevet delt et rødt kort ud i 10 af de kampe, og mere end ét rødt i 4 af de 10 kampe. Det er jo vanvittigt.
Logged

aikon
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #43: 13 Sep 2015, 09:09 »

Syntes godt at man kunne lave det sådan, at hvis man søgte et job og sagde ja til det så kunne man  først tiltræde når sæsonen er slut i ens nuværende klub .
Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #44: 13 Sep 2015, 21:21 »

Aikon, det mener jeg allerede er muligt.

Nået jeg har gået og tænkt på i et stykke tid, er om det på et tidspunkt bliver muligt at spille med kvinde hold. Det må da om noget kunne udvide et i forvejen stort market.
Ved godt at det ikke lige bliver i FM16.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010