home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 361 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #1 The Seagulls - Flying High
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: #1 The Seagulls - Flying High  (Læst 7429 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#1 The Seagulls - Flying High
« : 12 Aug 2015, 20:03 »



Ja så kan jeg sgu ikke trække den længere. Vi er da nødt til at have en blog om Brighton igen i år, og jeg håber da I vil læse med her, ligesom I gjorde ved min forrige blog omkring HSV. Jeg har først lige startet savet op, så hav lige lidt tålmodighed med hensyn til, hvornår jeg rammer jer i fjæset med den næste update.

(her kommer der en oversigt over kapitlerne i bloggen)


Og her skulle der gerne blive skrevet en lang liste over vundne titler med tiden.
« Seneste Redigering: 21 Aug 2015, 09:26 af darkalf » Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Seagulls - Flying High
« Svar #1: 12 Aug 2015, 20:03 »

Haps
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#1 The Seagulls - Flying High
« Svar #2: 21 Aug 2015, 09:26 »

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at komme videre med Brighton, og her vil jeg lige hurtigt ridse op, hvem der er solgt og hvem der er hentet til klubben. Hvis vi starter med hvem der har forladt klubben, så er der ikke meget at fortælle, eftersom de spillere jeg har sat til salg ikke vil skifte, og dem der er interesse for kan man ikke engang sælge for 0 kr........

Ind for samlet 19 mil kr er kommet, Jesus Vallejo( tidligere Zaragoza), Marco Ramkilde og Nicolaj Jørgensen ( tidligere AaB) og endelig Joe Dudgeon ( tidligere Hull), samt på leje Luke Garbutt og George Green(Everton) og Chuba Akpom(Arsenal) og endelig Federico Bernardeschi( Fiorentina).

Rent opstillingsmæssigt så er det som altid 4-4-2, og ideal opstillingen har jeg ikke helt lagt mig fast på endnu, så den må I lige vente lidt med endnu
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 The Seagulls - Flying High
« Svar #3: 03 Okt 2015, 23:22 »

Efter at have mistet lysten og ikke haft tiden til fm så fandt jeg hertil aften mit save frem igen, og fik spillet lidt videre på det. Transfervinduet sluttede med et salg til svimlende 3 mil kr over 48 mdr også skulle jeg oveni købet betale noget af lønnen til stodderen, da de fattigrøve som købte ham ikke kunne matche hans syge lønkrav. Men jeg slap da af med en mand som fik 85000 kr i ugen resten af første sæson, så det bliver jo også til penge. Rent start ellever mæssigt har der været så latterligt mange skader på mere eller mindre alle pladser, at det snart kun er CMS, der har fået fuld spilletid.  Har blandt andet haft tre ud af fire målmænd skadet en overgang. Til trods for det ligger vi nummer et med to point ned til nummer to fra Norwich. Vi er også videre til næste runde i Capital one cup, hvor vi skal op imod Wengers Arsenal, en kamp som nok skal blive spændende.
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010