home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 371 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Scoops - 5 år inde i spillet, eller senere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Scoops - 5 år inde i spillet, eller senere  (Læst 2540 gange)
Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Scoops - 5 år inde i spillet, eller senere
« : 10 Aug 2015, 13:17 »

Hey Freaks!

Jeg står her 5 år inde i spillet, og jeg kan simpelhent ikke finde nogen scoops  Skuffet Alle klubber vil havde en massiv overpris for deres spillere, og da jeg ikke har økonomien i klubben til at give denne pris, synes jeg min klub lagger lidt bagud..

Nogen der ved hvordan jeg kan søge og finde spillere med f.eks. en god frikøbsklausul som Sisto, eller bare klubben vil havde rigtigt lidt for en stjerne spiller så som Savitskiy? Eller bare spillere der har en kontrakt der er ved at udløbe.

Håber i kan hjælpe mig!

Jeg ved ikke om der allerede er en tråd omkring dette, men i så fald om i ikke kan give et link til den Smiley

Tak på forhånd!
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Scoops - 5 år inde i spillet, eller senere
« Svar #1: 10 Aug 2015, 13:24 »

Jamen i bund og grund så handler det jo ganske enkelt for dig om at få dine scouts sendt ud i verden og finde folk, også for dig om at stå klar som en høg 31.12 og 1.7 når  folks kontrakter udløber, alt efter om de spiller i europa eller i syd amerika.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Scoops - 5 år inde i spillet, eller senere
« Svar #2: 10 Aug 2015, 14:13 »

Hey Freaks!

Jeg står her 5 år inde i spillet, og jeg kan simpelhent ikke finde nogen scoops  Skuffet Alle klubber vil havde en massiv overpris for deres spillere, og da jeg ikke har økonomien i klubben til at give denne pris, synes jeg min klub lagger lidt bagud..

Nogen der ved hvordan jeg kan søge og finde spillere med f.eks. en god frikøbsklausul som Sisto, eller bare klubben vil havde rigtigt lidt for en stjerne spiller så som Savitskiy? Eller bare spillere der har en kontrakt der er ved at udløbe.

Håber i kan hjælpe mig!

Jeg ved ikke om der allerede er en tråd omkring dette, men i så fald om i ikke kan give et link til den Smiley

Tak på forhånd!
Hold øje med nye regnes - der kan scoutes scoops! Sørg for at have de bedste scouts til at bedømme potentiale. Hold endelig øje med de cirka datoer, der gælder for regenindtag. Brug følgende link som inpiration http://passion4fm.com/football-manager-2015-regens-dates/
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Scoops - 5 år inde i spillet, eller senere
« Svar #3: 11 Aug 2015, 15:44 »

Tusinde tak! Lækkert med den liste Esmark
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010