home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Real Sociedad - Spanien
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Real Sociedad - Spanien  (Læst 1503 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Real Sociedad - Spanien
« : 12 Jul 2015, 08:58 »

Jeg har ikke rigtig kunne finde nogen tråde omkring Real Sociedad, og da jeg netop lige er begyndt et spil med dem, så synes jeg det var på sin plads at man også kunne dele sine erfaringer med dette hold.

Lidt kort info:
Real Sociedad er med i Europa League i første sæson, og da jeg personligt aldrig spiller med transfer vindue i starten, så er der nogen af en udfordring at kunne konkurrere i både EL og La Liga.
(Jeg spiller selv uden database update)

Af spillerprofiler finder vi:
Carlos Vela - Mexico - 25 år - bedst som Indvendig angriber på højrekanten
Inigo Martinez - Spanien - 23 år - bedst som center forsvar
Sergio Canales - Spanien - 23 år - bedst som AMC (Fremskudt playmaker)
Gonzalo Castro - Uruguay - 29 år - bedst som AML (Fløjspiller)

Løn:
I Real Sociedad kan man kun give omkring 14,1 millioner kroner i løn om måneden, så der er også lidt af en opgave forude, for at økonomien og kvaliteten af spillerne skal passe. Feks kan man godt forvente at Martinez i midterforsvaret, som kun får 235.000 om måneden vil have en bedre kontrakt.

Taktik og trup:
Jeg har valgt den klassiske 4-2-3-1, og lavet en mere defensiv taktik som hedder 4-1-2-2-1, hvor jeg bare har en defensiv i stedet for offensiv midtbanespiller.
Jeg synes personligt at hvis man stiller med Sociedads bedste 11 spillere, så er det et fornuftigt hold, ligeså snart der begynder at komme skader på visse positioner, så vil kvaliteten også falde, specielt i forsvaret må der ikke komme skader.

Mit fokus område:
Jeg har prøvet at holde fokus på ungdommen og trænere. Jeg har ville snakke med bestyrelsen omkring at gøre ungdsomtræning osv bedre, men uden held indtil videre.
Til gengæld har jeg været på trænermarked for at forbedre trænerstaben. Det har betydet nogen fyringer og Rene Meulensteen er kommet ind som træner og Massimo Neri er blevet ansat som fysisk træner. Jeg vil forsat have fokus på dette når jeg får penge til indkøb.

Mål:
Bestyrelsen forventer en placering i den bedre halvdel, og da både Barcelona, Real Madrid, Atletico Madrid, Valencia og Sevilla er bedre stillet, så håber jeg på en placering fra 6-10.
I Europa League er forventninger bare at holdet skal klare sig gøre. Jeg tror ikke mit hold er godt nok til at både være med i toppen af La Liga og Europa League, så jeg vil rotere en del. Jeg satser i første omgang at gå videre fra gruppen, jeg skal dog først igennem 3.kval og 4 kval runde før jeg kommer i gruppespillet.


Jeg håber også andre har lyst til at kaste sig ud Real Sociedad Smiley


Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad - Spanien
« Svar #1: 15 Jul 2015, 15:27 »

beklager at jeg linker til min tråd med Sporting, men måske du kan hente lidt hjælp til taktik og spillerindkøb:
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39163.0

Faktisk lånte jeg en sociadad spiller: diego ifran - og han gjorde det faktisk ret godt, så vidt jeg husker. bruger du ham?

Jeg har held med at bruge 2 taktikker alt efter hvem jeg spiller mod... - desuden har jeg lagt mærke til at fysikken spiller en stor rolle for mig, især efter at jeg er vant til at spille med hold fra PRM leauge.

Hvis du har lyst kan jeg prøve at dele min taktik med dig? - så kan du se om den også virker for dig?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010