home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 611 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  Fællesspil - Novara
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: Fællesspil - Novara  (Læst 95292 gange)
Robinho4ever
Reserveholdsspiller

Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #150: 17 Jul 2015, 10:24 »

Thorup89

Jeg havde lidt forventet, at det ville tage længere tid at spille Novara op blandt de bedste italienske hold, hvorfor endnu ikke har diskuteret/snakket om, hvornår der skal fokuseres på det italienske talentarbejde.

Vi har opgraderet faciliteterne, således vores talenter får de bedste mulige udviklingsmulighede r. Men planen lige nu er - tror jeg - at Novara ikke skal være en døgnflue, hvorfor nationaliteterne lige pt. forbliver blandet. Jeg forsøgte dog så vidt muligt, da jeg havde spillet sidst, at hente italienske spillere til klubben. Det nok vores næste skridt - udelukkende italienske spillere. Jeg vil dog ikke sætte en tidshorisont på dette.

Efter det kommer til at handle udelukkende om egen avl, for at gøre udfordring vedvarende spændende :-)

Det er i hvert fald mine tanker.

L.Wee

Tak tak!

Vi har alle en taktik, så vidt jeg ved, som spillerne kan få indgående kendskab til. Jeg fjernede i hvert fald ikke Herlev og LP's taktik, da jeg havde spillet. Den taktik jeg bruger, selvom det ikke er den samme som Herlev og LP, tillader mig alligevel at bruge deres spillerindkøb. Eksempelvis er min venstrekant en fremdskudt playmaker, hvorfor jeg sagtens kan smide eksempelvis Kenia og lignende spillere derud Smiley

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #151: 17 Jul 2015, 11:55 »

Vi har alle en taktik, så vidt jeg ved, som spillerne kan få indgående kendskab til. Jeg fjernede i hvert fald ikke Herlev og LP's taktik, da jeg havde spillet. Den taktik jeg bruger, selvom det ikke er den samme som Herlev og LP, tillader mig alligevel at bruge deres spillerindkøb. Eksempelvis er min venstrekant en fremdskudt playmaker, hvorfor jeg sagtens kan smide eksempelvis Kenia og lignende spillere derud Smiley

Jeg kom til at slette jeres taktikker i denne sæson, hvilket desværre var en fejl Skuffet

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #152: 17 Jul 2015, 13:00 »

Jeg kom til at slette jeres taktikker i denne sæson, hvilket desværre var en fejl Skuffet

Kan en af de andre ikke sende deres taktik til dig, så de ligger på savet?
Tænker ikke der er tabt så meget i taktikforståelse af dem  Smiley

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #153: 17 Jul 2015, 13:35 »

Jeg er helt enige med jer andre om at vi skal til at fokusere lidt på ungdommen. Jeg vil kigge med lys og lygte efter italienske spiller, dog er jeg ikke villig til at betale overpris for dem. Vi kunne jo starte med at skabe et hold af egen avl spillere måske? Bliver vores nye argentinske forsvars spillere ikke egen avl?

Jeg har nemlig nogen unge udlandske spillere i kikkerteren Smiley Jeg kan fortælle at jeg har fået små 300 mio. kr. at lege med her i sommervinduet og som både Herlev og Robinho skriver så kræver holdet faktisk ikke mange nye spillere for at være komplet. Derfor regner jeg også med at bliver et stille vindue, medmindre der skulle dukke nogen vildt gode tilbud op. Kan godt afløsere at der er flere spiller på transfer listen lokker rigtig kraftigt. Dog vil jeg forsøge at holde løn budget godt nede ved at få de store klubber til at betale dele af lønnen og lykkes det ikke må jeg finde andre spillere.

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #154: 17 Jul 2015, 13:58 »

LP det lyder som om du har styr på det, så jeg er helt roligt !

Er fandme glad for alle 3 deltagere har styr på, at varetage en fodboldklub Smiley

LP prøv lige at læg et SS op af ham højrebacken jeg købte sidste sæson Gonzalez - han er virkelig blevet et monster !

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #155: 17 Jul 2015, 16:40 »

LP det lyder som om du har styr på det, så jeg er helt roligt !

Er fandme glad for alle 3 deltagere har styr på, at varetage en fodboldklub Smiley

LP prøv lige at læg et SS op af ham højrebacken jeg købte sidste sæson Gonzalez - han er virkelig blevet et monster !

Gonzalez

Bentivegna

Robinho4ever
Reserveholdsspiller

« Svar #156: 18 Jul 2015, 09:31 »

En anden interesant detalje jeg lige bemærkede ved ovenstående ss; vores spillere er steget en hel del i værdi. Det er nok naturligt med vores succes, men alligevel fedt!

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #157: 18 Jul 2015, 10:32 »

1# Opstarten og Transfer vindue

6 sæson v. LukasPodolski

Så blev det igen min tur til at overtage vores skønne Novara hold og hvilken sæson jeg skal følge op på. I sidste sæson sikrede Herlev os en 2 plads i ligaen og vores første trofæ som manager i klubben da han vandt Euro Leauge. Så det hviler et stort press på mine skulder og for at komme lidt mere salt i såret så kan jeg fortælle at det ikke har været muligt at forlænge de leje aftaler fra sidste sæson. Det betyder at Haliovic ikke er at finde i klubben mere, hvad der gør endnu mere ondt er at han kan købe fra Barcelona for kun 20 mio kr. MEN! han kræver en ugeløn på 1.2 mio kr. derfor er han ikke aktuel mere og skifter muligvis til Liverpool istedet for.

Vi kan lige starte med bestyrelsen forventninger for sæsonen:

Der er dog sket andre spændende ting i Novara her i sommerpausen. Bestyrelsen er gået med til at forøge vores ungdoms budget og forbedre vores talent udvikling.

Derudover kan jeg fortælle at vi har fået en ny samarbejdsklub hvor vi får forkøbes ret på deres talenter.

Så skal vi så til det i alle nok har ventet på. Transfer vinduet og hvilket et af slagens! Der er nogen spillere som har forladt klubben, 2 spillere fik udløst deres frikøbsklausul og 2 andre spillere fandt jeg overflødige og fik nogen gode tilbud på. Jeg kan fortælle at vi samlet har solgt spillere for 279 mio. kr. denne sommer. Men der er også kommet en del spillere ind, havde ikke regnet med at jeg skulle handle vanvittig meget men fanden tog ved og jeg har i skrivende stund købt 12 spillere til klubben og lejet en enkel. Men jeg synes faktisk at de handler jeg har lavet er sindsygt gode! Jeg er hentet lidt talenter til holdt, der er hentet nogen til start opstillingen og så er hentet noget rutine og sidst men ikke mindst er der hentet en gammel men stadig ganske brugbar VERDENS STJERNE! ialt er der købt ind for 245 mio kr. dvs. at vi har en transfer overskud på 34 mio kr. Og der er stadig 375 mio. jeg kan handle for endnu hvis der skulle dukke noget spændende op.

Transfers ud:

Desværre måtte jeg sige farvel til 2 spillere som jeg ikke havde regnet med, Tamas og Mauri fik udløst deres frikøbsklausler og er derfor ikke at finde i klubben mere. Cleverley vurderede jeg ikke ville få særlig meget spilletid i den her sæson og da der tikkede et tilbud på hele 165 mio. kr. ind fra Milan var det meget svært at sige nej. Til sidste har vi Rennella som bare ikke var god nok til klubben mere og derfor er han nu at finde i Parma.

Transfers ind:

På en fri transfer lykkes det mig at hente Wayne Rooney til klubben, Rooney er tiltænkt en rolle som tutor og kulturbærer i klubben. Han vil dog også få nogen kampe igennem sæsonen dog er han mest tiltænkt en rolle på den offensive midtbane hvor han kan ligge og fordele sukker bolde til de lyn hurtige kanter og til vores giftige angriber.

Den næste spiller som vi skal kigge lidt på er vores nye venstre kant, han er hentet fra en direkte konkurrent og er han mand der kender Serie A godt efter 3 sæsoner hos Milan. Han er rumænsk landshold spiller og har spillet 25 landskampe

Den næste i rækken er hentet ind som fremtiden på vores offensive midtbane og er allerede nu under oplærning ved Rooney. Han er fremtiden på det italienske landshold og med hans bare 21 år kunne han godt blive en fremtid legende i Novara. Han er også hentet i Milan.

Efter lang tids søgen efter en angriber som vi både kunne udvikle lidt på men som også nu ville være god nok til at gå ind og gøre en forskel på holdet faldt mit valg på ung hollænder som er hentet i PSV store talent masse.

Nu bliver det for alvor rigtig godt! Den næste spiller som er hentet til klubben har utrolig mange plusser i min bog. For det første er han italiener for det andet var han rigtig billig og sidst men ikke mindst så kan han udvikle sig til fremtidig landshold spiller. Han er hentet i Juventus som ikke så det store lys i ham, men med den rigtig træning og den rigtige tutor kan han blive stor.

Bonus info til Caglinao
-

Så blev jeg opfordret til at kigge efter en ung italisk angriber som vi kunne få stor glæde af i fremtiden og jeg ledte og ledte og ledte lidt mere indtil jeg faldt over denne unge herre som rendt rundt i Roma´s ungdoms afdeling. Han var i sidste sæson lånt ud til L´Aqulia i Lega Pro B hvor han lavede 15 mål.

Efter at Tamas forlod klubben skulle jeg ud for at finde en ny venstre back og ledte egenlig efter en ny starter på venstre back men enten var spillerne for dyre eller også ville de have en vild løn og derfor besluttede jeg mig for at hente en ung italiensk back som kunne dele spilletiden med Lumb og på den måde udvikle sig til en fremtiden fast venstre back. Han er hentet i Parma.

Den sidste spiller jeg vil bruge tid på at fortælle lidt om er vores nye reserve målmand som er kommet til på en fri transfer fra Roma. Han forventes ikke at få særlig meget spilletid, men vores nuværende reserve var bare ikke god nok.

I skal dog ikke snydes for de sidste spillere jeg har hentet til klubben, dog er de tiltænkt en rolle som ungdoms spillere og hvis de udvikler sig ordenligt kunne de godt blive en del af førsteholdet de næste par sæsoner.

Hvis i vil se andre spillere eller andre screenshort så må i endelig skrive!!
« Seneste Redigering: 18 Jul 2015, 10:38 af LukasPodolski » Logged

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #158: 18 Jul 2015, 13:31 »

Stærkt transfervindue LP. Jeg er vildt med vi kommer ud af det med et overskud, det havde jeg bestemt ikke ventet.

Et salg af Cleverley for 160 mio. er vildt, jeg hentede ham ind gratis i sidste sæson og han var egentlig kun en all-round reserve.

Alt i alt ser det lovende ud. Jeg håber vi kan klarer os godt i CL samt kvalificere os til CL næste år. Det vigtigste er vi fortsat udbygger vores klub og så skal det hele nok komme Smiley

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #159: 18 Jul 2015, 13:49 »

Stærkt transfervindue LP. Jeg er vildt med vi kommer ud af det med et overskud, det havde jeg bestemt ikke ventet.

Et salg af Cleverley for 160 mio. er vildt, jeg hentede ham ind gratis i sidste sæson og han var egentlig kun en all-round reserve.

Alt i alt ser det lovende ud. Jeg håber vi kan klarer os godt i CL samt kvalificere os til CL næste år. Det vigtigste er vi fortsat udbygger vores klub og så skal det hele nok komme Smiley

Jeg er også pænt glad for salget af Cleverley. Hvad siger du til talent massen jeg har hentet?? Noget du kan arbejde videre med??

Toox00
Ynglingespiller

« Svar #160: 18 Jul 2015, 13:56 »

Spiller i med classic eller normalt gameplay? (Det hurtige af dem, eller det normale)

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #161: 18 Jul 2015, 15:41 »

Vi spiller med den helt normale version @Toox00

@LB synes det ser spændende ud, det kræver dog de videreudvikler sig, hvilket vi må håbe Smiley

Toox00
Ynglingespiller

« Svar #162: 18 Jul 2015, 15:51 »

Ok, tak. Kunne nemlig ikke forstå hvordan i var så hurtige til at fuldføre en sæson. Smiley

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #163: 18 Jul 2015, 16:40 »

Ok, tak. Kunne nemlig ikke forstå hvordan i var så hurtige til at fuldføre en sæson. Smiley

Personligt bliver jeg bidt af spillet når jeg modtager det, så bruger det meste af natten på at spille  Forseglede Læber

Robinho4ever
Reserveholdsspiller

« Svar #164: 19 Jul 2015, 07:17 »

Jeg skylder vist en kommentar. Alt i alt spændende handler, om end rigtig mange. Sæsonen må vise, om det var rigtigt at tilføje så mange spillere til truppen, selvom en del af spillerne er usviklingsspillere.

Jeg kan sgu godt lide de italienske spillere du har halet i land, må jeg indrømme. Godt arbejde!

Hvordan står det ellers til i spillet nu?

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 20 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010