home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 377 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Kom med dine odds!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Kom med dine odds!  (Læst 3612 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Kom med dine odds!
« : 10 Jun 2015, 14:51 »

Kom med dine odds!


Så er FmFreaks klar med et nyt tiltag til odds sektionen her på siden. Dette nye initiativ skal være med til at styrke aktiviteten i odds sektionen på dette forum. Dette kan jeg dog ikke gøre alene, og har derfor brug for jeres hjælp. Håber i vil taget godt imod det.

Formålet med tiltaget er, at alle brugerne skal kunne komme med odds på kampe, de selv kunne tænke sig at spille på. Det vil forhåbentlig at skabe en større aktivitet i denne del af forummet. Det kommer til at foregå på denne måde, at I som brugere vil være i stand til at komme med spil til forskellige kampe i forskellige sportsgrene, hvorefter disse så vil blive gennemgået for realisme. Med det mener jeg, at jeg vil kigge på betting sites og se på hvordan de har stillet spillet op, og hvad de forventer at give i odds på et sådant spil. Det er for at forhindre at man kan fremstille odds som ikke vil være realistiske at spille på. Begrænsningerne, om hvad der kan spilles på er meget små. Hvis du går op i japansk fodbold og finder en 3 divisions kamp du gerne vil oddse på, er du velkommen til at foreslå denne, blot det er et realistisk odds. Bemærk igen at dette ikke kun er begrænset til fodbold.

De odds der vil blive lagt op her, vil blive gennemgået og hvis de accepteres vil de blive lagt op i Odds sektionen hvorefter det vil være muligt at gå ind og spille på disse. Ønskes der at spille på et spil, skal i gå ind i på sidens odds sektion, der findes under sidens interaktive del.

Regler:

- Forslag til spil skal ligges op min 2 dage før kampen/eventet finder sted/begynder

- Disse spil skal accepteres af en fra crewet/odds-hjælper, før disse vil tilgængelig til at spille på

- Spillet skal være realistisk - Altså et spil du kan finde på eksempelvis bet365.

- Spillet du ligger op, skal være et du selv er villig til at spille på. Du behøver dog ikke selv spille

- Der bettes med freak$

- Ønsker du at oddse på et spil, foretages det i odds sektionen under interaktiv på siden.

Mere er der ikke at sige end at; Så skal der spilles!




Platform til udformning af bets:

Dato:
Sportsgren:
Kamp:
Spil:
Begrundelse:

Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Medina
Gæst
 
Sv: Kom med dine odds!
« Svar #1: 10 Jun 2015, 19:31 »

Ægte den nyhed kommer når odds sektionen er tom.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom med dine odds!
« Svar #2: 10 Jun 2015, 23:42 »

Det er jo netop for at undgå at odds sektionen er tom, at i alle sammen kan komme med odds.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kom med dine odds!
« Svar #3: 15 Jun 2015, 17:41 »

Tænker måske nogle odds på NBA finalerne, eller nogle odds på U21 EM kampene? Opstemt
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kom med dine odds!
« Svar #4: 15 Jun 2015, 17:54 »

Tænker måske nogle odds på NBA finalerne, eller nogle odds på U21 EM kampene? Opstemt

U21 kampene har jeg planer om at lægge op.

Kan også kigge lidt på de resterende NBA kampe Smiley
Logged


MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kom med dine odds!
« Svar #5: 15 Jun 2015, 17:57 »

U21 kampene har jeg planer om at lægge op.

Kan også kigge lidt på de resterende NBA kampe Smiley

Ellers er det jo ikke lige fordi der er det store spil udvalg her de næste 2 måneder ca Smiley

Copa America kampene kunne jo også være en mulighed Smiley
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kom med dine odds!
« Svar #6: 15 Jun 2015, 18:00 »

Ellers er det jo ikke lige fordi der er det store spil udvalg her de næste 2 måneder ca Smiley

Copa America kampene kunne jo også være en mulighed Smiley

Fodboldmæssigt bliver det lidt tamt ja.

Regner også med at smide noget Tennis op når Wimbledon begynder, og så kan jeg muligvis også se på lidt Tour de France.
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom med dine odds!
« Svar #7: 15 Jun 2015, 20:44 »

Jeg vil også kigge på forskellige sportsgrene her henover sommeren, men ja det kan godt blive lidt tamt Smiley Derfor er det tilladt at ligge op i forskellige sportsgrene hvis i syntes det er noget i vil dele med os andre Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010