home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 871 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Køb af bærbar
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Køb af bærbar  (Læst 149216 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #885: 29 Mar 2011, 21:00 »

Logged

YNWA

søgaard
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #886: 29 Mar 2011, 21:08 »

Har du et bestemt budget eller springer du bare på den computer, som passer bedst til dine krav og som du bedst kan lide?

En mulighed kunne være denne: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=618469#info

Asus er kendt for en rigtig god kvalitet og en god service, hvis uheldet skulle være ude. Langt de fleste modeller er med Intel-processorer, hvilket den overstående også er. De er kendt for at afgive mindre varme og dermed mindre larm, fordi blæseren ikke bliver så belastet, som ved en AMD-processor, som mange Compaq og HP-computere kører med. Den overstående computer er desuden i den serie af Asus-computere, hvor B&O har stået for højtalerne, hvilket gerne skulle give en bedre lyd end de normale elendige computerhøjtalere. Derudover har den en rigtig fornuftig processor og grafikkort, som sagtens skulle kunne opfylde dine krav og stadigvæk også være fremtidssikret ved de kommende par udgaver af FM.

Den første DeBuur linker til er meget lig den, som jeg her fremviser. Forskellen er tildels designet, hvor de normale Asus'er må siges at være ganske ordinære bærbare, hvor der ikke er brugt mange timer på designet. Her er N-serien væsentlig pænere og egentlig Asus' design-serie og skal ses som deres konkurrent overfor f.eks. Sony Vaio og diverse Apple bærbare.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #887: 29 Mar 2011, 22:04 »

Er Acer virkelig så ringe? Synes jeg hører en del dårlige ting om dem.

Mht. prisen har jeg ikke noget krav. Som sagt skal jeg selv betale, så jeg skal "bare" have en bærbar, der kan opfylde mine krav. Hvis én koster mere end en anden, men den tiltaler mig meget mere, så går jeg efter den dyre model. Hvor meget stiger prisklassen, hvis de skal have i7-processor i stedet for i5? Det er specielt mht. grafikkort, at min nuværende bærbar er helt ude i hampen. Så hvordan er grafikkortene i de computere, I linker til?

Mht. den første og den sidste, hvad er forskellen så? Kan se at den DeBuur linker til er en smule billigere, men samtidigt har større harddisk. Billedet er det samme, de er lige store - men den ene er tungere end den anden?! Den fra Wupti vejer ikke så meget, og har lang batteritid - men hvordan ville den være til at game?
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #888: 29 Mar 2011, 22:06 »

Altså jeg har selv haft en Acer i 3-4 år. Har aldrig oplevet nogle problemer, det eneste irriterende var deres egne programmer, men dem fjernede jeg bare, og derefter har jeg ikke oplevet noget irriterende.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #889: 30 Mar 2011, 01:50 »

En af mine kammerater har haft en acer i 3.5 år nu. Han har haft den afleveret til reparation 3 gange i den tid - og nu er der kommet problemer igen, så den blir udskiftet snarest... Så acer er no-go for mig næste. Lige som HP er det, for den sags skyld.

Det bliver Asus eller Mac - så følger også lidt med  i dit køb David Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #890: 30 Mar 2011, 01:56 »

En af mine kammerater har haft en acer i 3.5 år nu. Han har haft den afleveret til reparation 3 gange i den tid - og nu er der kommet problemer igen, så den blir udskiftet snarest... Så acer er no-go for mig næste. Lige som HP er det, for den sags skyld.

Det bliver Asus eller Mac - så følger også lidt med  i dit køb David Peace

min anbefaling er en Mac.

jeg har en 3-4år gammel MacBook som der aldrig har været problemer med og har derudover lige anskaffet mig en MacBook Pro i dag.
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #891: 30 Mar 2011, 02:20 »

Ja, det bliver det sikkert også, men de er bare så hulens dyre. Man kan jo spare flere tusind på at købe Asus, eller lignende
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #892: 30 Mar 2011, 16:46 »

Jeg ville skam også gerne have en Mac - et eller andet sted. De +5000 kroner man sparer ved at købe en Asus eller lignende gør dog, at jeg hælder klart mest til alternativerne.
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #893: 30 Mar 2011, 18:45 »

Har aldrig rigtig kunne se pointen i Mac. Du betaler 5000 kr ekstra for et andet styresystem og et frugt logo....
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #894: 30 Mar 2011, 18:55 »

Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #895: 30 Mar 2011, 19:00 »

Logged

Aldrig alene!

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #896: 30 Mar 2011, 19:04 »

Den er ikke specielt pæn, men den ser godt nok ikk helt dårlig ud Thumbs Up

Nej, jeg er enig i at udseendet kunne være bedre Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #897: 31 Mar 2011, 14:38 »

Er Acer virkelig så ringe? Synes jeg hører en del dårlige ting om dem.

Mht. prisen har jeg ikke noget krav. Som sagt skal jeg selv betale, så jeg skal "bare" have en bærbar, der kan opfylde mine krav. Hvis én koster mere end en anden, men den tiltaler mig meget mere, så går jeg efter den dyre model. Hvor meget stiger prisklassen, hvis de skal have i7-processor i stedet for i5? Det er specielt mht. grafikkort, at min nuværende bærbar er helt ude i hampen. Så hvordan er grafikkortene i de computere, I linker til?

Mht. den første og den sidste, hvad er forskellen så? Kan se at den DeBuur linker til er en smule billigere, men samtidigt har større harddisk. Billedet er det samme, de er lige store - men den ene er tungere end den anden?! Den fra Wupti vejer ikke så meget, og har lang batteritid - men hvordan ville den være til at game?
Help. please... Jeg magter ikke flere fejlkøb mht. elektronik nu!

Sammenligning af de fire inde fra komplett.dk:
http://www.komplett.dk/k/kcp.aspx?sku=622645&sku=618469
http://www.komplett.dk/k/kcp.aspx?sku=619512&sku=620230

Den fra wupti:
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/276062/Acer-TimelineX-5820TG-156.html
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #898: 17 Apr 2011, 16:02 »

Hej Derude!
Jeg regner med at jeg skal investere i en ny bærbar, nu her engang i næste måned.
primært mål: Skal være til studier, dog skal skærmen ikke være for lille og den skal være til at arb på.
sekundær mål: Hvis den kunne køre en gang manager, vil det ikke være dårligt.

Jeg har kigget på denne her:
http://www.fcomputer.dk/Baerbar_PC/ASUS_U31Jg_RX122V_-_Core_i5_480M_/_2-6---

Med hensyn til prisen, så skal den ligger derved.
Er der nogen der har denne her bærbar, som kan anbefale den eller andre der har nogen ideer med ala. sammen specifikationer. Havde også tænkt Acer timeline?
Dog har jeg altid haft min tvivl til Acer. Fordi jeg alle dem jeg kender der har haft en acer, har synes de ikke var specielt gode.
Men er den epoke overstået?

   
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #899: 22 Apr 2011, 22:35 »

Hey guys Smiley

Håber i kan hjælpe mig med at finde en ny bærbar Smiley Siden min gamle bærbar gik i stykker for 3 måneder siden har jeg egentlig "manglet" en bærbar, men jeg har ikke lige fået taget mig sammen til, at undersøge det helt til bunds. Jeg har en travl hverdag og kommer tit til at glemme det. Men nok om det. Jeg har naturligvis nogle krav og de er som følger:

Prisen er op til 5000 kr. Den skal kunne køre spil som fm uden problemer. Den må gerne have et batteri med lang levetid. Jeg starter på multimediedesigner uddannelsen til August/Septemer, så den skal derfor også have massere af plads på harddisken til diverse programmer, og også massere af ram Smiley Jeg har ikke den store forstand på grafikkort, men den skal selvfølgelig køre diverse grafiske programmer der nu måtte komme i forbindelse med studiet. Og igen også kunne klare fm uden problemer. Skærmen har jeg heller ikke den store forstand på, men den skal vel være omkring 15-17 tommer mindst Smiley

Håber der sidder nogle venlige sjæle derude som kan hjælpe Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010