home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1028 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Køb af bærbar
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Køb af bærbar  (Læst 149396 gange)
Bimmand
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #735: 04 Jul 2010, 20:30 »

Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #736: 04 Jul 2010, 20:33 »

« Seneste Redigering: 04 Jul 2010, 20:52 af SørenA » Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #737: 04 Jul 2010, 23:49 »

Hey drenge ... og piger?

I stedet for blot at skrive, hvad jeg søger, kunne jeg godt tænke mig, at en eller anden fancy dude måske ville lære/fortælle mig lidt om det hele, så jeg egentlig ved, hvad det er jeg skal kigge på og hvorfor jeg skal gøre det istedet for blot at stole blindt på en jeg aldrig har ødt (her inde fra) eller en eller anden 19-årig fyr der lige har fået et nyt job (i bilka f.eks.). Er der nogen, der måske kan hjælpe med det?
Wink

Derudover har jeg efterhånden været så ond ved min bærbare, at den nok ikke kan klare meget mere, og har efterhånden godt og vel økonomien til en ny, så overvejer kraftigt at investere. Det er primært til skolebrug, men jeg spiller (sjovt nok) også FM og ikke mindst PCM, som derfor vel kræver et nogenlunde habilt grafikkort - gætter jeg på.

Men som sagt, nogen der kan belære om diverse funktioner og vigtige hardware for derefter at give et bud på en pæn maskine? Man får jo efterhånden gode erfaringer med folkene her, så kunne være det også hjalp denne gang.

Tak på forhånd.
Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #738: 04 Jul 2010, 23:57 »

Hey drenge ... og piger?

I stedet for blot at skrive, hvad jeg søger, kunne jeg godt tænke mig, at en eller anden fancy dude måske ville lære/fortælle mig lidt om det hele, så jeg egentlig ved, hvad det er jeg skal kigge på og hvorfor jeg skal gøre det istedet for blot at stole blindt på en jeg aldrig har ødt (her inde fra) eller en eller anden 19-årig fyr der lige har fået et nyt job (i bilka f.eks.). Er der nogen, der måske kan hjælpe med det?
Wink

Derudover har jeg efterhånden været så ond ved min bærbare, at den nok ikke kan klare meget mere, og har efterhånden godt og vel økonomien til en ny, så overvejer kraftigt at investere. Det er primært til skolebrug, men jeg spiller (sjovt nok) også FM og ikke mindst PCM, som derfor vel kræver et nogenlunde habilt grafikkort - gætter jeg på.

Men som sagt, nogen der kan belære om diverse funktioner og vigtige hardware for derefter at give et bud på en pæn maskine? Man får jo efterhånden gode erfaringer med folkene her, så kunne være det også hjalp denne gang.

Tak på forhånd.

i princippet behøver du jo ikke vide så meget om hvad de forskellige dele gør, det vigtigere du vurdere hvad dit behov er og hvor krævend den skal være. om den skal bruges til skole og lidt manager, eller skal spille de helt store krævende spil.
det er et vigtigste.
altså je ved da godt lidt hvad du skal gå efter,  men kommer meget an på dit behov vil jeg sige.
men hjælper gerne hvis jeg kan, er rimelig god til at lede efter priser på nettet
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #739: 05 Jul 2010, 00:00 »


til den pris kan du få en super god konkurrence dygtig bærbar, som kan kører de nyeste spil og måske i full hd opløsning. men er vigtigt du ikk bare hopper med på hvad som helst du finder af tilbud
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #740: 05 Jul 2010, 00:03 »


personligt synes jeg kun man skal bruge de små skærme til skolebrug, synes de irriterende små og spille på.
spiller selv på en 18,4" skærm.
desuden er det grafik kort som r i den, ikke særlig godt.
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

SørenA
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #741: 05 Jul 2010, 00:07 »

Ja, det er så alt alt alt for stort til mig, spiller pt på 14" og synes gerne den må være mindre.

den skal være til skolebrug,  og FM, det er alt, men er det ikke korrekt at der er meget "computer" i  forhold til størrelsen?
Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #742: 05 Jul 2010, 00:07 »

Skal til at have købt mig en computer til når jeg skal på efterskole... Den skal kunne køre FM og være udmærket til skolearbejde...

Har fundet denne: http://www.fcomputer.dk/Baerbar_PC/MSI_CX620-019NE_16_LED_Win7_Home

Kan den anbefales?


det ligner en super god computer, en har alle de ting man bør gå efter, efter min mening.
men er den ikke lidt for "god" kun at blive brugt til skolearbejde og fm?

håber da du spiller andre spil på den osse, som måske er mere krævende, så du får mest muligt ud af den.
for det virkelig en god computer.
dog tror je muligvis den ville kunne fåes lidt billigere med lignende kvalifikationer
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #743: 05 Jul 2010, 00:11 »

Ja, det er så alt alt alt for stort til mig, spiller pt på 14" og synes gerne den må være mindre.

den skal være til skolebrug,  og FM, det er alt, men er det ikke korrekt at der er meget "computer" i  forhold til størrelsen?

hvis dit behov udelukkende er spiller fm og andre ikke så krævende spil og til skole, så den ganske fin og skærmstørrelsen ville passe dig godt og den er ikk så tung at transportere.

ved så ikke hvor mange år du vil kunne spille FM med den pga graffikkort, da det onboard (dvs sidder fast på bundkortet) og ikke kan skiftes.
men du vil godt kunne splle fm11 og måske fm12 alt efter hvor vild graffik de laver
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

SørenA
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #744: 05 Jul 2010, 00:13 »

Godt der er en "Guru" som dig, southside, som kan guide os alle gemmen det svære valg Smiley
Spiller kun kampene i 2D alligevel, så det tror jeg nok skal gå, men mange tak for hjælpen lyder det i hvert fald herfra Smiley
Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #745: 05 Jul 2010, 00:16 »


vil virkelig virkelig anbefale dig ikke at købe den her, det simpelthen et elendigt produkt.
kun en processor
for lidt ram
for dårlig ram hastighed
ingen bluetoth
for dårligt netværkskort


ja jeg kunne faktisk blive ved med at nævne ting
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #746: 05 Jul 2010, 00:18 »

Godt der er en "Guru" som dig, southside, som kan guide os alle gemmen det svære valg Smiley
Spiller kun kampene i 2D alligevel, så det tror jeg nok skal gå, men mange tak for hjælpen lyder det i hvert fald herfra Smiley

ej er nu ikk en pc guru, men da jeg selv sidste sommer skulle investere i ny bærbar så satte jeg mig en del ind i tingene.

Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #747: 05 Jul 2010, 00:39 »


umiddelbart en rigtig god computer, men der er dog nogen men ved den.

den har kun en processor
for lav ram hastighed
DDR2 ram i stedet for DDR3

der mener jeg det en god bærbar, men alt for dyr med de mangler den har, du kan sagtens få en bedre til den pris
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #748: 08 Jul 2010, 02:36 »

i princippet behøver du jo ikke vide så meget om hvad de forskellige dele gør, det vigtigere du vurdere hvad dit behov er og hvor krævend den skal være. om den skal bruges til skole og lidt manager, eller skal spille de helt store krævende spil.
det er et vigtigste.
altså je ved da godt lidt hvad du skal gå efter,  men kommer meget an på dit behov vil jeg sige.
men hjælper gerne hvis jeg kan, er rimelig god til at lede efter priser på nettet

prisen betyder ikke det helt store, økonomien kan nok klare det medmindre du går helt amok Smiley

Men som sagt er det primært nuværende og fremtidig skole- og studiebrug den skal bruges til samt FM og PCM. Da der - så vidt jeg ved - ikke er mange spil, der skal bruge bedre grafikkort end PCM, behøves netop grafikkortet jo ikke være bedre end at det kan trække PCM (gerne med de bedste grafikindstillinger). Et andet spil det skal bruges til er Age Of Mythology, men så vidt jeg ved, kræver det langfra et ligeså skarp grafikkort som PCM, så det er vel egentlig ligegyldigt.

Hvad der udover grafikkortet er vigtigt, ved jeg som sagt ikke ret meget om, men jeg håber da at du kan/vil hjælpe mig Smiley
Logged

Mark1780
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #749: 10 Jul 2010, 11:14 »

http://www.expert.dk/products/details/4712842291251.aspx

Har haft lidt kig på den her? bedømmelse? Opstemt
« Seneste Redigering: 10 Jul 2010, 11:30 af Mark1780 » Logged

Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010