home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 918 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Køb af bærbar
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Køb af bærbar  (Læst 149431 gange)
jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #705: 29 Jul 2009, 02:15 »

Låner lige tråden her, og håber nogen kan hjælpe mig Smiley

Batteriet på min bærbare vil ikke stige til mere end 4% ,og derfor må jeg næsten hele tiden have ladaren i, noget der begynder at irritere mig og at computeren slukker hvis den falder ud. Har købt et nyt bateri, men det hjalp ikke. Jeg prøvede også min fars lader, men på den var det det samme: Computeren fik strøm, men batteriet går stadig ikke op.

Mi nfar tager computeren til værksted om et par dage, men ville lige checke om nogle af jer havde noget jeg kunne prøve, altså noget lidt nemt og åbenlyst, før jeg leverer den til reperation?

Håber nogen kan hjælpe Smiley
Logged

19-18!

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #706: 29 Jul 2009, 02:27 »

Låner lige tråden her, og håber nogen kan hjælpe mig Smiley

Batteriet på min bærbare vil ikke stige til mere end 4% ,og derfor må jeg næsten hele tiden have ladaren i, noget der begynder at irritere mig og at computeren slukker hvis den falder ud. Har købt et nyt bateri, men det hjalp ikke. Jeg prøvede også min fars lader, men på den var det det samme: Computeren fik strøm, men batteriet går stadig ikke op.

Mi nfar tager computeren til værksted om et par dage, men ville lige checke om nogle af jer havde noget jeg kunne prøve, altså noget lidt nemt og åbenlyst, før jeg leverer den til reperation?

Håber nogen kan hjælpe Smiley
Har du prøvet at tage batteriet ud af bærbaren et stykke tid, og hvis det ikk virker, så prøv at tage batteriet ud, lægge det i en pose og så i fryseren et par timer, og så tage det op og vente med at sætte det i, før det har stuetemperatur igen?Huh?
Logged


jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #707: 29 Jul 2009, 02:33 »

Nej du, det har jeg ikke prøvet. Min far tror selv der ikke er noget galt med batteriet, da det nye jo heller ikke virker så jeg venter med at putte det i fryseren, eller noget i den stil. Ihvertfald indtil jeg ved, om der overhovedet er noget galt med det Wink

Logged

19-18!

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #708: 29 Jul 2009, 02:36 »

Nej du, det har jeg ikke prøvet. Min far tror selv der ikke er noget galt med batteriet, da det nye jo heller ikke virker så jeg venter med at putte det i fryseren, eller noget i den stil. Ihvertfald indtil jeg ved, om der overhovedet er noget galt med det Wink


That's your choice, tænkte bare at ville have nogle forslag siden du spurgte??? Thumbs Up
Logged


jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #709: 29 Jul 2009, 02:48 »

Ja, jeg forstår og tak for forslaget Smiley Thumbs Up
Logged

19-18!

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #710: 30 Jul 2009, 16:11 »

Hey Freaks...

Min gamle bærbar er ved at være helt ude at skide, så skal have en ny en, inden jeg flytter til Holbæk for at studere..

Jeg har fundet denne: http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=37387&categoryid=

Så er det jeg spørger jer, kan jeg bruge den, hvis jeg også gerne vil spille FM, Cykling Manager og måske med tiden Diablo III? Skal lige siges at mit budget ikke er særlig stort og at jeg derfor nok højst, kan gå 1000 kr. mere op i pris...
« Seneste Redigering: 30 Jul 2009, 16:14 af Romafan » Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #711: 30 Jul 2009, 16:14 »

Hey Freaks...

Min gamle bærbar er ved at være helt ude at skide, så skal have en ny en, inden jeg flytter til Holbæk for at studere..

Jeg har fundet denne: http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=37387&categoryid={4A230393-C40F-447C-934D-FC58BFDB91E2}&nodeid=

Så er det jeg spørger jer, kan jeg bruge den, hvis jeg også gerne vil spille FM, Cykling Manager og måske med tiden Diablo III? Skal lige siges at mit budget ikke er særlig stort og at jeg derfor nok højst, kan gå 1000 kr. mere op i pris...

Minder jo meget om den jeg købte:

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar/PADV61240EO/hp-pavilion

Logged

Iloveme
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #712: 30 Jul 2009, 16:18 »

Hey Freaks...

Min gamle bærbar er ved at være helt ude at skide, så skal have en ny en, inden jeg flytter til Holbæk for at studere..

Jeg har fundet denne: http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=37387&categoryid=

Så er det jeg spørger jer, kan jeg bruge den, hvis jeg også gerne vil spille FM, Cykling Manager og måske med tiden Diablo III? Skal lige siges at mit budget ikke er særlig stort og at jeg derfor nok højst, kan gå 1000 kr. mere op i pris...

Jeg håber også at denne computer er god! Smiley Skal ind og købe den her i løbet af ugen.. Men tror ikke det er noget problem at spille FM og de andre spil ..  Smiley
Logged

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

absalonsen
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #713: 02 Aug 2009, 15:14 »

Jeg overvejer at købe en lille bærbar, som kun skal bruges til skole. Min 17" store computer er ret irriterende at bære rundt med. Har derfor kigget lidt rundt omkring og var bl.a. i FONA og så på en HP Notebook DV2-1010, der bl.a. har:

  • Vista Basic
  • 12,1" skærm
  • AMD Neo MV-40 (1,6 GHz)
  • 2 GB DDR2 RAM og 160 GB harddisk
   

Computeren skal blot bruges til at skrive notater på og skal naturligvis kunne gå på nettet. Ovenstående computer koster 4.000 kr. i FONA.

Jeg vil meget gerne høre, hvad I synes? Kender i andre computere, jeg også bør overveje?
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #714: 02 Aug 2009, 15:27 »

Jeg overvejer at købe en lille bærbar, som kun skal bruges til skole. Min 17" store computer er ret irriterende at bære rundt med. Har derfor kigget lidt rundt omkring og var bl.a. i FONA og så på en HP Notebook DV2-1010, der bl.a. har:

  • Vista Basic
  • 12,1" skærm
  • AMD Neo MV-40 (1,6 GHz)
  • 2 GB DDR2 RAM og 160 GB harddisk
   

Computeren skal blot bruges til at skrive notater på og skal naturligvis kunne gå på nettet. Ovenstående computer koster 4.000 kr. i FONA.

Jeg vil meget gerne høre, hvad I synes? Kender i andre computere, jeg også bør overveje?

Hvis du KUN skal bruge den til at skrive notater på, så kan du da lige så godt købe en billig computer der ikke kan så meget. Jeg overvejer lidt at købe denne:
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4404330130
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #715: 02 Aug 2009, 15:31 »

Hvis du KUN skal bruge den til at skrive notater på, så kan du da lige så godt købe en billig computer der ikke kan så meget. Jeg overvejer lidt at købe denne:
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4404330130

Kiggede også på sådan en, men problemet ved denne er bare skærmen. Man skal nærmest have forstørrelsesglas med i lommen. Der betyder de 2" i forskel faktisk en del, blev jeg enig med mig selv om i dag, Smiley
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #716: 02 Aug 2009, 15:45 »

Kiggede også på sådan en, men problemet ved denne er bare skærmen. Man skal nærmest have forstørrelsesglas med i lommen. Der betyder de 2" i forskel faktisk en del, blev jeg enig med mig selv om i dag, Smiley
Okay, jeg har heller ikke selv kigget på dem, altså forskellen på skærmene, må jeg nok også lige få gjordt så Wink
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #717: 03 Aug 2009, 11:49 »

Jeg overvejer at købe en lille bærbar, som kun skal bruges til skole. Min 17" store computer er ret irriterende at bære rundt med. Har derfor kigget lidt rundt omkring og var bl.a. i FONA og så på en HP Notebook DV2-1010, der bl.a. har:

  • Vista Basic
  • 12,1" skærm
  • AMD Neo MV-40 (1,6 GHz)
  • 2 GB DDR2 RAM og 160 GB harddisk
   

Computeren skal blot bruges til at skrive notater på og skal naturligvis kunne gå på nettet. Ovenstående computer koster 4.000 kr. i FONA.

Jeg vil meget gerne høre, hvad I synes? Kender i andre computere, jeg også bør overveje?


Jeg forventer at tage ud og kigge på den igen her senere. Køber evt. i løbet af denne uge. I må meget gerne skrive, hvad I mener... Smiley
Logged

Kalles Team
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #718: 04 Aug 2009, 16:52 »

Hvilken er bedst af de to her:

Dell Latitude E 6400

Latitude E6400 : Intel Core 2 Duo P8400 (2.26GHz,1066MHz,3MB)
Express CArd base : Mobile Intel Integrated Graphics Media Accelerator X4500HD
Display : 14.1in Widescreen WXGA+ (1440X900) with LED backlit
Palmrest : Standard
Camera : Integrated 0.3 Mega Pixel Camera with Microphone for LED
Backlit LCD Panel
LCD Back Cover : Black Finish LED Backlit
Documentation : Danish Shipping Docs
Memory : 3072MB (1x1024 + 1x204 [8)] 800MHz DDR2 Dual Channel
80GB 7200rpm Hard drive (Free Fall Sensor)
Windows Live
Optical Drive : Roxio Creator 9.0 Software (XP & Vista Compatible) with
Recovery CD
Optical Drive : PowerDVD 7.0 Software (XP & Vista Compatible)
Optical Drive : 8X DVD+/RW Drive
Power Cord : Danish 90W AC Adaptor 3 pin
Battery : Primary 6-cell 54W/HR LI-ION

Og så en Acer Aspire 6920 som jeg har lige nu, den er købt på wupti, men kan ikke finde den derinde mere.
Hvordan ser jeg så hvad den kan?
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #719: 23 Aug 2009, 22:44 »

Hey Smiley

Jeg søger en solid computer der kan lidt af det hele!
Jeg vil gerne kunne spille nogle spil, men den behøver ikke kunne køre spil der kræver meget høj grafik Smiley

Jeg har kigget lidt på denne:
HP dv6-1250
AMD Athlon QL-65 (2,1 GHz)
15,6" HD Screen
4 GB Ram and 320 GB SATA harddisk
ATI Radeon HD4530 with 512/1790 MB and HDMI
Webcam osv.

Til 4.999kr Smiley

I må meget gerne komme med hjælp Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010