home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 740 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Køb af bærbar
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Køb af bærbar  (Læst 149516 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #630: 07 Maj 2009, 14:31 »

Jamen jeg har kigget på denne: http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=35189&categoryid={4A230393-C40F-447C-934D-FC58BFDB91E2}&nodeid=

Den er jo også fra Expert. Men jeg venter faktisk bare på at jeg får den igen, og så vil jeg sgu prøve at spørge dem om jeg ikke bare kan få pengene igen, når der er gået så lang tid siden de lovede den ville komme tilbage.

Hvis din maskine er blevet lavet tror jeg ikke du skal forvente at de giver dig en ny maskine.... men går den istykker igen så vil jeg mene at du har en god sag...... i loven står der noget lignende med at forhandleren har en rimelig tid til at få fejlen rettet.... kender en der har en bil som har været hos forhandleren i 5 ud af 7 måneder.... han fik tilbud om en ny bil eller at lade handlen gå tilbage.... idag skal jeg bare nævne ordet F... så tænder han helt af
Logged

YNWA

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #631: 07 Maj 2009, 14:34 »

Okay, men jeg fik at vide at hvis den meddelte samme fejl 3 gange i træk, ville jeg først kunne få pengene igen der. Den er ved at blive repararet for samme fejl anden gang nu. Så må sådan set håbe på den 3. før jeg kan få pengene igen.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #632: 07 Maj 2009, 14:36 »

Den skulle jeg have brugt mod TDC..

Min mobil var til reperation 6 gange inden for 3 måneder.. Jeg fik den 24 december 2007,.. d 1 april fik jeg den tilbage fra reparation 6 gang, den samme fejl igen og igen..
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #633: 07 Maj 2009, 14:42 »

Jamen jeg har kigget på denne: http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=35189&categoryid={4A230393-C40F-447C-934D-FC58BFDB91E2}&nodeid=

Den er jo også fra Expert. Men jeg venter faktisk bare på at jeg får den igen, og så vil jeg sgu prøve at spørge dem om jeg ikke bare kan få pengene igen, når der er gået så lang tid siden de lovede den ville komme tilbage.

Hvis du går efter at løbe denne pc, den er skide god, har selv lige købt den og den kører optimalt!  Thumbs Up
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #634: 10 Maj 2009, 20:25 »

Halløj freaks.
Jeg regner med at købe en bærbar inden for det næste stykke tid. Så jeg håber på der er nogen af jer der kan hjælpe mig da jeg ikke har en dyt forstand på det.

KRAV:
- Ikke over 16''
- Skal kunne køre, FM09, Word, PCM, Warcraft III, og evt. Photoshop - I ET GODT TEMPO
- Helst under 8000DKK
- Batteri kan min holde 4t
BUMP!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #635: 11 Maj 2009, 14:24 »

Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #636: 11 Maj 2009, 22:28 »

Nogen som kan anbefale en rigtig god bærbar computer med stort grafikkort? Mærket er ligegyldigt og den må godt have noget plads at give af.

På forhånd tak
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #637: 12 Maj 2009, 06:56 »

Nogen som kan anbefale en rigtig god bærbar computer med stort grafikkort? Mærket er ligegyldigt og den må godt have noget plads at give af.

På forhånd tak
Denne: http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=35186&categoryid={4A230393-C40F-447C-934D-FC58BFDB91E2}&nodeid=
Eller denne: http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=35189&categoryid={4A230393-C40F-447C-934D-FC58BFDB91E2}&nodeid=

Den nederste har nok den bedste ydelse i de krævende spil såsom Call Of Duty 5 World At War.
Logged

Modric
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #638: 12 Maj 2009, 07:10 »

jeg er lidt ked af det nu hvor jeg har købt en Acer aspire 5310 og dens grafikkort er ikke stort nok til at køre FM09.... Skuffet
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #639: 12 Maj 2009, 14:53 »

jeg er lidt ked af det nu hvor jeg har købt en Acer aspire 5310 og dens grafikkort er ikke stort nok til at køre FM09.... Skuffet
Ja det er surt, men hvornår købte du den?
Logged

kirederf19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #640: 13 Maj 2009, 18:23 »

Hej!

Har ikke tidligere haft en bærbar, dermed ikke sagt, at jeg vil starte i det små.

Jeg har kigget lidt på en MacBook til omkring de 7.000 kr. 
Og også lidt på en Zepto Nox. (6.000 kr.)
Jeg er nemlig ikke så glad for de mere kendte mærker som HP og Asus osv.

Nogen der kan anbefale en af disse to?

Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #641: 13 Maj 2009, 18:30 »

Hej!

Har ikke tidligere haft en bærbar, dermed ikke sagt, at jeg vil starte i det små.

Jeg har kigget lidt på en MacBook til omkring de 7.000 kr. 
Og også lidt på en Zepto Nox. (6.000 kr.)
Jeg er nemlig ikke så glad for de mere kendte mærker som HP og Asus osv.

Nogen der kan anbefale en af disse to?


Jeg ved ikke helt med Zepto. Det er meget tilfældigt om man bliver en af de glade kunder eller ej. Men deres computere kan godt trække meget.
Jeg har selv en Zepto og jeg er da glad for den, men man få ikke megen support, sååe.
Kender ikke så meget til Macbooken, men hvilke har du specielt kig på? og hvad vil du bruge din bærbar til? Smiley

Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

kirederf19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #642: 13 Maj 2009, 18:57 »

Jeg ved ikke helt med Zepto. Det er meget tilfældigt om man bliver en af de glade kunder eller ej. Men deres computere kan godt trække meget.
Jeg har selv en Zepto og jeg er da glad for den, men man få ikke megen support, sååe.
Kender ikke så meget til Macbooken, men hvilke har du specielt kig på? og hvad vil du bruge din bærbar til? Smiley



Omkring Zepto, så har jeg selv en ven som har sådan en, efter han kun havde haft sin computer i blot 14 dage, var der problemer med at starte den, har du haft problemer med din?

Med hensyn til hvad computeren skal bruges til, er det mest til skole arbejde, grafik og hurtighed er ikke de kriterier jeg sætter til den. Den skal reelt kun bruges til at spille FM på.
Samtidig vil jeg også gerne have at den ikke vejer alt for meget, da den nok skal bruges tit...

Det må være det, jeg lige kan komme i tanke om...  Wink
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #643: 13 Maj 2009, 19:07 »

Omkring Zepto, så har jeg selv en ven som har sådan en, efter han kun havde haft sin computer i blot 14 dage, var der problemer med at starte den, har du haft problemer med din?

Med hensyn til hvad computeren skal bruges til, er det mest til skole arbejde, grafik og hurtighed er ikke de kriterier jeg sætter til den. Den skal reelt kun bruges til at spille FM på.
Samtidig vil jeg også gerne have at den ikke vejer alt for meget, da den nok skal bruges tit...

Det må være det, jeg lige kan komme i tanke om...  Wink

Jeg købte min tilbage i december 07... Smiley Så her i november der gik bundkortet, så den skulle jo sendes ind, hvor de sagde en 5 arbejdsdage, der gik så 20 arbejdsdage. De sagde så at der intet var galt med den. Så brugte jeg den i to dage, hvor jeg faktisk ikke rigtig kunne bruge den, så jeg sendte den ind igen, hvor jeg så fik den tilbage dagen før juleaften. Der havde de så valgt at smadre min oplader, så den sendte jeg ind igen og fik så en ny i starten af januar. Så nej, selve oplevelsen med dem har ikke været god, men selve computeren har været meget god.

Du vil altså bruge din på skolearbejde og FM. Så hvis du alligevel ikke går efter en voldelig computer med stort grafikkort osv, så synes jeg du skal satse på MacBooken, selvom jeg ikke ved hvilken Zepto du kigger på.

Anyway, jeg har selv en Zepto 3415w..
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

cjensen94
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #644: 15 Maj 2009, 16:54 »

Her er en ganske fin maskine: http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=35186&categoryid={4A230393-C40F-447C-934D-FC58BFDB91E2}&nodeid=

Mange tak
Logged

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010