home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 964 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Køb af bærbar
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Køb af bærbar  (Læst 149533 gange)
enged
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #615: 30 Apr 2009, 20:58 »

Der er dog ingen styresystem til, og vælger bare ASUS'en da denne også skal købes i expert.

Ja okay, det havde jeg sgu lige overset, det må du undskylde Thumbs Up
Så vil jeg også anbefale dig at købe den anden Peace
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #616: 30 Apr 2009, 21:08 »

Ja okay, det havde jeg sgu lige overset, det må du undskylde Thumbs Up
Så vil jeg også anbefale dig at købe den anden Peace
Det går nu nok  Wink
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #617: 01 Maj 2009, 17:12 »

Jeg er også enig i at jeg synes MM-Visionen er bedre, men jeg synes bare det er ukendt for mig og jeg søger egentlig bare en bærbar som kan køre Call Of Duty World At War og Need for speed: Undercover ordentligt uden de store problemer. Dvs hak.

Asus er mere kendt, og jeg tror altså jeg holder mig til den. ved det ikke endnu.
Logged

santicazorla
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #618: 01 Maj 2009, 21:02 »

ey.

ang. http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=35189&categoryid=

jeg har selv den bærbar, og jeg er mere end tilfreds med den.

med hensyn til spil, så har jeg indtil videre fået spillet need for speed undercover, the godfather II, test drive unlimited og gta iv, med højeste opløsning, uden nogen som helst problemer.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #619: 01 Maj 2009, 21:05 »

ey.

ang. http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=35189&categoryid=

jeg har selv den bærbar, og jeg er mere end tilfreds med den.

med hensyn til spil, så har jeg indtil videre fået spillet need for speed undercover, the godfather II, test drive unlimited og gta iv, med højeste opløsning, uden nogen som helst problemer.

Meget imponerende at den kan klare så krævende spil på højeste opløsning. Peace
Kan du fortælle lidt om Test Drive Unlimited? Er det et godt spil?
Logged

Dicki
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #620: 01 Maj 2009, 21:07 »

Hej er lidt i tvivl hvilken bærbar jeg skal købe af de her 2  http://kundeservice.tdc.dk/privat/butik/publish.php?id=20442 eller http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4400120010 tak på forhånd
Logged

Beee
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #621: 01 Maj 2009, 21:25 »

Jeg vil fraråde at købe en Zepto Nox A15..
jeg har netop skilt mig af med min.. bare blæseren på den er nok til man får løst til at kaste den igennem lokalet.. Smiley
det kan du endda google dig til og se det er et kæmpe handicap for nox'en.. Smiley

så er du bare lidt sart over en larmende blæser der starter hver 30 sekunder, eller når man bare åbner op for internet explorer/firefox så er det bestemt ikke en bærbar der er værd at købe.. derudover er den virkelig lækker..
bare ærgeligt blæseren skal larme så meget, og så hele tiden endda..
Logged

santicazorla
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #622: 02 Maj 2009, 13:45 »

Meget imponerende at den kan klare så krævende spil på højeste opløsning. Peace
Kan du fortælle lidt om Test Drive Unlimited? Er det et godt spil?


indtil videre har den været meget stærk med hensyn til spil Wink

- med hensyn til test drive unlimited. jeg synes det et meget godt spil, spillet foregår på hawaii, oahu. man kan købe huse med garage, hvor du kan parkere dine biler. så vidt jeg husker, så er der vist omkring 1000 km af veje og motorveje, hvor det selvfølgelig er muligt og køre på. så er der forskellige former for missioner i spillet. nogen steder på øen er der folk der vil have et lift, og efter man har givet dem et lift for man nogle betalingskort af en art, og med dem kan du købe tøj. der er også steder hvor du skal køre en bil hen til et bestemt sted, og du vil blive godt betalt, hvis du holder bilen i god stand. du kan også levere pakker til bestemte steder, hvor du selvfølgelig også bliver betalt. og ellers så er der somsædvanligt race som skal gennemføres. btw. så det muligt senere i spillet og få motorcykler.  Wink
jeg synes det et ret underholdende spil, og det især fedt, at det opbygget på km, så du kan ik bare køre hele øen rundt på 5 min.  Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #623: 03 Maj 2009, 13:14 »

ey.

ang. http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=35189&categoryid=

jeg har selv den bærbar, og jeg er mere end tilfreds med den.

med hensyn til spil, så har jeg indtil videre fået spillet need for speed undercover, the godfather II, test drive unlimited og gta iv, med højeste opløsning, uden nogen som helst problemer.
Hey. Lyder sgu da pænt imponerende at den maskine kan trække de spil som jeg nøjagtigt eftertragter ang. med om den kan trække dem uden problemer. Så bliver det sgu den.

Så kigger jeg bort fra MM-Visionen, selvom det er nogle gode maskiner med gode egenskaber, men hellere holde sig til det kendte!
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #624: 04 Maj 2009, 20:04 »

Hej.. Skal have købt en bærbar.. Ved ikke helt hvilken endnu , derfor spørger jeg her Smiley Men hvad siger i til den her: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF06b/321957-321957-3329744-64354-64354-3768829-3889065.html 
Den skal kunne trække manager bl.a og andre måske en lille smule mere krævende spil Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #625: 06 Maj 2009, 20:46 »

Har lige en ting jeg gerne vil sige. Så må I diskutere med eller ej.

D. 20 April afleverede jeg min HP Pavillion Dv6700 i Expert i Faaborg hvor den har været til reparation en gang før med nogle små klik ude ved harddisken som blev lavet. Nu kom de så igen i lange perioder og den dag der blev det for meget så der tog jeg den med ned til Expert og snakkede med ham vi plejer at snakke med. Han siger han ikke kunne gøre andet end at sende den til reparation og det sagde han at han ville gøre dagen efter. Altså d. 21 og der ville gå maks 8-10 arbejdsdage. Idag er der gået 12 og så ringede jeg derind idag. Jeg ku ikke snakke med ham vi plejede at snakke med, men så sagde jeg om den ikke snart kom hjem? For nu er der gået 12 dage og var blevet lovet mellem 8-10 leveringsdag fra reparationen. Så sagde han at han kunne se den var sendt ind d. 24, men det kunne jeg jo ikke forstå fordi han sagde han ville sende den ind d. 21. Så kunne han se at den stod og var ved at blive rodet med. Så kunne vi ikke gøre andet end at vente på ham der vi plejer at snakke med imorgen når han kom hjem fra kursus og snakke videre der.

Hvad synes I om det?
De lover mig 8-10 arbejdsdage og idag er der gået 12 og jeg har stadig ikke fået den. Er det ikke lidt lavt?
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #626: 06 Maj 2009, 21:58 »

Halløj freaks.
Jeg regner med at købe en bærbar inden for det næste stykke tid. Så jeg håber på der er nogen af jer der kan hjælpe mig da jeg ikke har en dyt forstand på det.

KRAV:
- Ikke over 16''
- Skal kunne køre, FM09, Word, PCM, Warcraft III, og evt. Photoshop - I ET GODT TEMPO
- Helst under 8000DKK
- Batteri kan min holde 4t
« Seneste Redigering: 06 Maj 2009, 22:01 af cjensen94 » Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #627: 07 Maj 2009, 13:55 »

Har lige en ting jeg gerne vil sige. Så må I diskutere med eller ej.

D. 20 April afleverede jeg min HP Pavillion Dv6700 i Expert i Faaborg hvor den har været til reparation en gang før med nogle små klik ude ved harddisken som blev lavet. Nu kom de så igen i lange perioder og den dag der blev det for meget så der tog jeg den med ned til Expert og snakkede med ham vi plejer at snakke med. Han siger han ikke kunne gøre andet end at sende den til reparation og det sagde han at han ville gøre dagen efter. Altså d. 21 og der ville gå maks 8-10 arbejdsdage. Idag er der gået 12 og så ringede jeg derind idag. Jeg ku ikke snakke med ham vi plejede at snakke med, men så sagde jeg om den ikke snart kom hjem? For nu er der gået 12 dage og var blevet lovet mellem 8-10 leveringsdag fra reparationen. Så sagde han at han kunne se den var sendt ind d. 24, men det kunne jeg jo ikke forstå fordi han sagde han ville sende den ind d. 21. Så kunne han se at den stod og var ved at blive rodet med. Så kunne vi ikke gøre andet end at vente på ham der vi plejer at snakke med imorgen når han kom hjem fra kursus og snakke videre der.

Hvad synes I om det?
De lover mig 8-10 arbejdsdage og idag er der gået 12 og jeg har stadig ikke fået den. Er det ikke lidt lavt?
Spørger lige igen, for er sgu ved at blive urolig for de bare beholder maskinen. Nu er der gået 13 dage.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #628: 07 Maj 2009, 14:06 »

Spørger lige igen, for er sgu ved at blive urolig for de bare beholder maskinen. Nu er der gået 13 dage.

Du kan ikke gøre så meget ved det - forhandleren sender maskinen ind... hvis det ikke hjælper så er der en pasus i købeloven som gør at du kan kræve at hæve handlen eller at få leveret en ny pc !

Jeg ville give forhandleren denne mulighed for at få bragt sagerne iorden kan de ikke løse problemerne så ville jeg gå efter at få en ny pc

Klagerne over pc udstyr er mange og fejl % er høje desværre er ventetiderne for at få forbruger klagenævnet til at komme med en udtagelse laaaange mere end 7 måneder... så jeg ville prøve diplomatiets vej.

Held og lykke
Logged

YNWA

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #629: 07 Maj 2009, 14:08 »

Jamen jeg har kigget på denne: http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=35189&categoryid={4A230393-C40F-447C-934D-FC58BFDB91E2}&nodeid=

Den er jo også fra Expert. Men jeg venter faktisk bare på at jeg får den igen, og så vil jeg sgu prøve at spørge dem om jeg ikke bare kan få pengene igen, når der er gået så lang tid siden de lovede den ville komme tilbage.
Logged

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010