home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 668 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Køb af bærbar
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Køb af bærbar  (Læst 149601 gange)
Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #570: 22 Apr 2009, 22:16 »

Har selv kun Madden, FM og et andet spil instaleret, men det kører super godt
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sehested47
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #571: 22 Apr 2009, 22:31 »

Jeg har også Acer'en..
Jeg har installleret Call of Duty 4, og det kører super godt. Smiley
Logged

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #572: 22 Apr 2009, 22:49 »

Min viden omkring compurter er minimal, har dog snuset mig frem til en hvad gerne skulle være en god, billig PC. Sådan ser den ihvertfald ud, baseret på min begrænset viden. Den skal bruges til at spille FM, PCM (På højeste grafik) og generalt de nyeste spil, om end Crysis - eller hvad der nu er det mest krævende spil - ikke behøver at kunne blive afspillet.

Desuden skal han have en vis hurtigthed, da jeg ikke ejer tålmodighed. Måske I kan svare mig på om denne PC er et godt køb, hvis disse krav skal være overholdt.

LINKET TIL PC'EN
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #573: 25 Apr 2009, 19:14 »

Min viden omkring compurter er minimal, har dog snuset mig frem til en hvad gerne skulle være en god, billig PC. Sådan ser den ihvertfald ud, baseret på min begrænset viden. Den skal bruges til at spille FM, PCM (På højeste grafik) og generalt de nyeste spil, om end Crysis - eller hvad der nu er det mest krævende spil - ikke behøver at kunne blive afspillet.

Desuden skal han have en vis hurtigthed, da jeg ikke ejer tålmodighed. Måske I kan svare mig på om denne PC er et godt køb, hvis disse krav skal være overholdt.

LINKET TIL PC'EN

Anyone?
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #574: 28 Apr 2009, 20:54 »

Hej allesammen, skal på efterskole her efter sommerferien og til det skal jeg bruge en bærbar computer, er der en der kan anbefale en god en, gerne en der kan holde nogle år. Den skal være hurtig, og skal gerne kunne køre de fleste spil på niveau med FIFA, MADDEN, NHL osv. men også gerne så den kører spillene uden nogle problemer overhovedet, nogle der kan anbefale en speciel en?
Har lidt kig på denne HER
og denne HER
Prisen må højest ligge omkring de 11.000-12.000 kr
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #575: 28 Apr 2009, 22:59 »

Anyone?
Tror måske godt den kan har ikke den store forstand på dette, men jeg tror sikkert den akn køre FM, og nok også PCM.
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #576: 28 Apr 2009, 23:02 »

Roxer: En Macbook Pro kunne måske være løsningen? De holder mange år, og de kan køre de fleste spil (hvis de kan køre på Mac). Mac er bare klasser over PC'er imo. De er også hurtigere på nettet. Hvis jeg var dig, ville jeg købe en Macbook Pro Thumbs Up
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #577: 29 Apr 2009, 19:58 »

Roxer: En Macbook Pro kunne måske være løsningen? De holder mange år, og de kan køre de fleste spil (hvis de kan køre på Mac). Mac er bare klasser over PC'er imo. De er også hurtigere på nettet. Hvis jeg var dig, ville jeg købe en Macbook Pro Thumbs Up
Er bare ikke MAC-typen, og den skal primært bruges til skolearbejde, og de fleste kører på windows, så det skal gerne være windows, men har luftet muligheden i lang tid, har dog fundet frem til at en MAC ikke lige er mig, ellers tak Pepe  Thumbs Up
Logged

Beee
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #578: 29 Apr 2009, 20:02 »

jeg har lige bestilt mig en Macbook selv hvertfald.. skulle gerne komme tirsdag WUUHUUU!!!!
Über nice maskine jo..
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #579: 29 Apr 2009, 20:08 »

Undskyld jeg spørger, men hvad er der så godt ved en Mac?
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #580: 29 Apr 2009, 20:12 »

Der er mange gode ting ved Mac.

For det første, designet er det bedste af alle computere efter min mening. Derudover er det meget usandsynligt at få virus på den, da de går mere efter Windows, hvis man kan sige det sådan, eftersom de fleste jo bruger Windows.

Men ellers kan du jo tjekke deres hjemmeside hvor du kan se mere om dem.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #581: 29 Apr 2009, 20:14 »

Der er mange gode ting ved Mac.

For det første, designet er det bedste af alle computere efter min mening. Derudover er det meget usandsynligt at få virus på den, da de går mere efter Windows, hvis man kan sige det sådan, eftersom de fleste jo bruger Windows.

Men ellers kan du jo tjekke deres hjemmeside hvor du kan se mere om dem.
Okay. Umiddelbart efter jeg næsten lige har været hjemme ved en ven som har Mac, så prøvede jeg lidt at rode med den og jeg synes ikke den faldt i min smag. Nok fordi jeg er mere van til det normale Windows, hvilket jeg også vil holde mig til.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #582: 29 Apr 2009, 20:24 »

Det er jo selvfølgelig også en smagssag hvad man helst vil have. Har selv Windows, og eftersom Vista ikke ligefrem har gjort store fremskridt siden XP.

Min næste computer kunne meget vel blive en Mac, da jeg er virkelig begejstret overfor dets design osv, men der er jo en del spil som ikke er så glade for Mac, og på den anden side kan det godt være at jeg bliver hos Windows.

Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #583: 30 Apr 2009, 15:00 »

Undskyld jeg spørger, men hvad er der så godt ved en Mac?

Uha.. hvad er ikke bedre ved Mac?

1. Genialt design. Selvfølgelig en smagssag.
2. Kører hurtigere på nettet.
3. Svært at få virus.
4. Mange programmer følger med i købet af en Mac-computer.
5. Holder MEGET længere end Windows-computere.
6. Ikke noget, der taler for Mac, men imod Windows. Vista-styresystemet er det værste, og det kræver rigtig meget RAM bare at have Vista kørende. Hvis man endelig skal have Windows bør man bruge XP imo Smiley
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #584: 30 Apr 2009, 15:11 »

Okay. Umiddelbart efter jeg næsten lige har været hjemme ved en ven som har Mac, så prøvede jeg lidt at rode med den og jeg synes ikke den faldt i min smag. Nok fordi jeg er mere van til det normale Windows, hvilket jeg også vil holde mig til.
Jeg har det samme smagsag som dig. Min søs har en MacBook, og jeg har lånt den et par gange når hun har været hjemme. Jeg kan overhovedet ikke lide Mac. Men, det er jo en smagssag. Nogle kan, nogle kan ikke. Jeg hører jo så til sidste gruppe Wink

BTW, til jer som kigger bærbare: ALDRI har tit nogle rigtig gode tilbud, til en billig penge Peace
Logged

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010