home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 893 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Køb af bærbar
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Køb af bærbar  (Læst 149638 gange)
Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #525: 19 Feb 2009, 15:11 »

Og kører FM godt på den. Fordi jeg kan godt betale 6000 kr, det er mere om den kører godt, for jeg har en computer nu, hvor det er kedeligt at spille FM, for den kører så langsom.

Jeg får den først imorgen Smiley

Hvis man har fået ny bærbar og havde et spil på den gamle, kan man så sende det spil til den nye computer ? Smiley

Sagtens, bare send spil filen fra Sports Interactive, Football Manager 2009, Games - mappen i dokumenter.
Logged

RMFC
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #526: 19 Feb 2009, 15:16 »

hvor skal man sende den hen til ?
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #527: 19 Feb 2009, 15:18 »

Men er der nogle der vil sige nogen til den bærbar jeg overvejer at kigge på. For vil helst lige vide om den er god, inden jeg køber den
Logged

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #528: 19 Feb 2009, 15:28 »

Er der ingen der kan anbefale noget?
Logged

Hala Madrid!

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #529: 19 Feb 2009, 15:30 »

hvor skal man sende den hen til ?

Din anden computer?
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #530: 19 Feb 2009, 15:31 »

Men er der nogle der vil sige nogen til den bærbar jeg overvejer at kigge på. For vil helst lige vide om den er god, inden jeg køber den

Ja den er god, og den kan sagtens køre FM.

Den bærbar jeg har nu, er kun halvt så god som den jeg skrev at jeg fik imorgen. Og den kører det perfekt.
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #531: 19 Feb 2009, 15:40 »

Okay tusind tak for hjælpen så Caspper Smiley
Logged

Hala Madrid!

Kega
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #532: 10 Mar 2009, 12:17 »

Ohøj.

Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, så undskyld hvis dette spørgsmål er blevet stillet før eller hvis jeg skulle ha' lavet en ny tråd.
Men jeg tænker på at anskaffe mig en ny bærbar og da jeg gerne vil spille FM, ja så er det her nok godt sted at spørge om hvad der dur og hvad der ikke gør.

Min nuværende er for stor, tung og værste af alt - kan ikke holde batteri i mere end 15 min. Min første tanke var en lille netbook med 10" skærm, da den er let og har batteri et 5+ timer. Dog tvivler jeg stærkt på den kan køre FM særlig godt.

Så har I nogle gode forslag, gerne under 5000 kr og ikke over 6000 kr og ikke Zepto eller Dell (kun dårlig erfraring). Ikke over 12" skærm og ikke under 10" for så bliver tastaturet for lille. Den skal gerne have en batteri tid på 5+ timer ved normalt brug (word osv.). Og FM 09 3D match funktion er total ligegyldig i den her sammenhæng, er fin tilfreds med 2D eller bare tekst. Det er mere load tiderne Smiley
På forhånd tak for hjælpen.
« Seneste Redigering: 10 Mar 2009, 12:21 af Kega » Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #533: 10 Mar 2009, 12:28 »

Er bange for at det du søger, er meget urealistisk til den pris du vil give. Som regel er bærbare på 12" ret dyre, og hvis de skal kunne køre FM09 ret godt, løber de altså op i 10.000 kroners klassen.

Overvej at gå op i ca. 14.1" - tror det bliver lettere at finde noget så.
Logged


Kega
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #534: 10 Mar 2009, 13:20 »

Okay... Jamen så må jeg jo vælge en billig og lille bærbar eller en større og mulighed for at spille FM. Det er jo træls.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #535: 10 Mar 2009, 13:33 »

Okay... Jamen så må jeg jo vælge en billig og lille bærbar eller en større og mulighed for at spille FM. Det er jo træls.

Prøv at kig her, hvor jeg har prøvet at søge efter computere der matcher dine behov nogenlunde.
Logged


Kega
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #536: 10 Mar 2009, 13:55 »

Rigtig mange tak Gosser. Men kan du forklare mig foreskellen mellem Intel Core 2 Duo og en Intel Centrino Duo Core 2? Da jeg var barn var Centrino processoren den billige og dårligere version af en Intel processor. I samme til som AMD's Durum.. øh Duron. Men hvad er Centrino så i dag?
Er der endeligt et mærke som er bedre end andre, HP, Lenovo, Fujitsu etc. ?

På forhånd tak Smiley
Logged

Andersen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #537: 10 Mar 2009, 14:16 »

Jeg tror du tænker på Celeron-processoren Kega, når du kalder den, for den dårlige version af Intel-processor.

Centrino-processorer er kendt for at være mere energi-effektive, hvorfor de som oftest bliver placeret i bærbare computere.
Ang. mærkerne - så er de store mærker som IBM, Apple og HP nogen man sjældent går helt galt i byen med.
Mærker som Acer, Fujitsu-Siemens osv. står for mig som lidt ringere kvalitet - ikke ydelsesmæssigt, men ofte med selve 'kassen'.
Logged

dalle112
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #538: 10 Mar 2009, 14:21 »

dav.
jeg har gikket efter en bærbar i langtid, men kan ikke finde en jeg ville købe.
her er mine krav: den skal kunne spille fm i 3D og 2D. og så billig som mulig.
Logged

Kega
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #539: 10 Mar 2009, 14:50 »

Andersen: Du har fundstædigt ret. Det er lige det med at tænke før man taler/taster, hvilket jeg åbenbart ikke er for god til.

Men så ser det da ud til at man godt kan anskaffe sig en rimelig bærbar til 5000-6000 med 12" skærm, som kan køre FM. Dog uden 3D vil jeg formode og med nået lavere batteri tid end de små 10" subnotes/netbooks.
Bliver hvis nød til at gennem tænke mine behov en ekstra gang, før jeg smider penge efter noget - ØV Smiley
Logged

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010