home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 873 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Køb af bærbar
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Køb af bærbar  (Læst 149257 gange)
Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #825: 27 Jan 2011, 00:07 »

Hvis du går efter en model der har lang batteri tid... så har jeg gode erfaringer med denne acer model... ingen problemer haft med min egen, den er med på tur ca, 2 gange om ugen.

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/248774/Acer-Timeline-X-156.html

Men den er jo en del langsommere? Eller er der ikke den store forskel på 2.0 og 2.4 ghz og 4 ned til 3gb ram, i hvad jeg skal bruge den til?

Edit.
« Seneste Redigering: 27 Jan 2011, 00:11 af Rooland » Logged

arsenal4ever
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #826: 28 Jan 2011, 12:41 »

Hej FmF.

Da jeg har været så smart og spildt rimelig meget Cola i min bærbar. Står jeg nu og mangler en ny.

Da jeg kun bruger min Bærbar til Manager (af spil), surf på nettet, film, musik og studie. så skal den har de bedste mulig specs. til rimelig få penge. regner med et budget på 5.5K.

Hvad skal man gå efter?
er det processor og ram?
eller processor, ram og Harddisk med høj spindelhastighed?
eller er det noget helt 3.?
Jeg plejer at kører med stor database og mange lande, for at gøre det så realistisk så muligt.
kan man finde en bærbar der kan køre med omkring 10 lande med liga'er i hvert land, bortset fra England hvor jeg gerne har 3-4 liga'er med.
Altså den skal helst have 4½ stjerner inde ved anbefalingen, i selve spillet. men 4 er også ok.

Så jeg appellere til de kyndige indenfor computer og manager området?
har læst en del på nettet, men kan ikke rigtig finde hoved og hale i det hele. men har læst mig frem til at Intel med Icore5 eller Icore7 skulle være mest optimal, men Icore7 er nok lidt for peberet til det budget jeg har sat.

Håber i kan hjælpe, har spurgt ved jeres konkurrent på manager området, men de kom med useriøse bud og andet pjat.

-A4E
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #827: 28 Jan 2011, 13:16 »

Jeg ville kigge efter en Asus. De plejer at have rigtig gode stats, og en rigtig god ydeevne set i forhold til prisen. Min egen bærbar (en Asus) bruger jeg også til FM og mener at jeg får 4 stjerner. Den er så et lille år gammel efterhånden og købt dengang for lige under 5000.

Samtidig mener jeg at have set og hørt, at Asus skulle have den mindste kvote af reparationer det første år sammenlignet med alle andre fabrikanter Smiley Kan absolut kun sige godt omkring min egen oplevelse i hvert fald Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Chril
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #828: 01 Feb 2011, 16:46 »

Jeg er lige pt. på udkig efter en ny bærbar, efter min gamle Dell brød sammen.

Bærbaren skal bruges til at surfe på nettet, skolearbejde, FM og se film. Prisen skal helst ikke ligge meget over 6000 kr. 
Har selv kiggget på http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF06a/321957-321957-3329744-64354-64354-5046281.html - synes selv specifikationerne ser fine ud, men er ikke specielt skarp til sådan noget.

Forslag modtages gerne!  Wink
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #829: 01 Feb 2011, 16:56 »

Jeg er også på kig efter en ny bærbar.
Den skal være hurtig på nettet, skal kunne spille FM ordentligt på den, og ellers gerne have god plads.
Nogle bud på en god computer? For jeg har ikke rigtig forstand på dem Opstemt
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #830: 01 Feb 2011, 17:07 »

Jeg er også på kig efter en ny bærbar.
Den skal være hurtig på nettet, skal kunne spille FM ordentligt på den, og ellers gerne have god plads.
Nogle bud på en god computer? For jeg har ikke rigtig forstand på dem Opstemt

Hvor stort er budgettet?
Logged

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #831: 01 Feb 2011, 17:18 »

Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #832: 01 Feb 2011, 17:21 »

Må man spørge hvorfor du kun har valgt de slags tasker der og ikke rygsække? Har tidligere haft sådan en slags taske som du linker til og da jeg gik over til rygsæk synes jeg at ''sikkerheden'' for min bærbar blev langt sikrere.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #833: 01 Feb 2011, 17:27 »

Det er vel en smagssag, men personligt vil jeg helt sikkert hellere foretrække en computertaske, da den er specifikt lavet til computeren, eller i hvert fald skærmstørrelsen. Hvis du har en almindelig rygsæk, ligger den måske og vælter rundt og bliver beskadiget på den måde.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #834: 01 Feb 2011, 17:30 »

Det er vel en smagssag, men personligt vil jeg helt sikkert hellere foretrække en computertaske, da den er specifikt lavet til computeren, eller i hvert fald skærmstørrelsen. Hvis du har en almindelig rygsæk, ligger den måske og vælter rundt og bliver beskadiget på den måde.
Det er selvfølgelig en smagssag, ja. Men forstod bare ikke hvorfor han kun havde valgt computertasker og ikke rygsække.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #835: 01 Feb 2011, 17:55 »

Der findes flere special lavede rygsække som passer til bærbare, og som yder samme beskyttelse som en traditionel computer taske.

Skal du cykle med den så er det vigtigt at vælge en model der rent faktisk er vandtæt og ikke bare vandafskyende.... så jeg ville gå ind i en forretning og mærke og se varen.. også finde varen på nettet til den rigtige pris.

Jeg har en billig TARGA TIL 300 KR.... passer til mit behov og ligner en almindelig sort taske.
Logged

YNWA

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #836: 01 Feb 2011, 18:09 »

Hvor stort er budgettet?
Altså min mor køber den for mig, hvor jeg så skal betale af når jeg får løn hver måned, så der er ikke rigtig nogen grænse. Men max en 4-5000 tror jeg Smiley
Logged

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #837: 01 Feb 2011, 20:05 »

Må man spørge hvorfor du kun har valgt de slags tasker der og ikke rygsække? Har tidligere haft sådan en slags taske som du linker til og da jeg gik over til rygsæk synes jeg at ''sikkerheden'' for min bærbar blev langt sikrere.

Har en rygsæk i forvejen samt en computertaske til min gamle computer. Har lige bestilt ny computer og skal derfor havde en computertaske som passer den. Er ret glad for min nuværende taske. Har en computerrygsæk (over skulderen) som jeg har haft ret dårlige oplevelser med da den har lavet kæmpe ridser overfladen.
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #838: 06 Feb 2011, 16:21 »

Hvis du går efter en model der har lang batteri tid... så har jeg gode erfaringer med denne acer model... ingen problemer haft med min egen, den er med på tur ca, 2 gange om ugen.

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/248774/Acer-Timeline-X-156.html

Kigger selv efter en ny bærbar, og den her lyder som et godt køb. Vil bare lige spørger om der er producent garanti på?
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #839: 14 Feb 2011, 15:45 »

Nogen der kan andbefale en god bærbar?
Den skal primært bruges til studier, så den skal være let og god batteri tid.
omkring 15,6 tommer stor.
skal køre hurtigt på netter og kunne køre FM uden problemer
budget højst 5.500 kr.

Har selv kigget på denne, som er blevet andbefalet før, men vil gerne have andre foreslag.
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/248774/Acer-Timeline-X-156.html
Logged

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010